paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dusí se ve vyšších otáčkách (nad 7000)
17.7.2014 v 15:51
Zdarec,podědil jsem GSX 750 z 93 roku. Je jí škoda poslat do motocyklovýho nebe a tak jsem se jí ujal. Motor si krásně ševelí, bez pazvuků, když za ní zatáhnete na neutrál, vystřelí ručička otáčkoměru k červenýmu jak nic a padne dolů tak, jak by měla, ale jízda je problém. Do 7000 otáček se chová přirozeně, jak má ale pak jít vejš při současným přidávání plynu je to přesně jako pocit, když ulejete pincka. Takový to blééééé do prázdna. Okamžitě přestává táhnout a musím ubrat a jak se dostane dolu na otáčkách jede zas krásně. Zkusil jsem si s plynem za jízdy hrát a přidával jsem od těch sedmi tisíc úúúúplně pomaličku a sice jí to takhle trvá, ale za občasnýho pocukávání se dostane přes 200km. Ale hneš s tím plynem trošičku víc než se jí líbí a je to, jak když jí zavadíš o chcípák :D Motor krásně drží volnoběh, nehoupe a ve spodních otáčkách se na ten věk chová naprosto kultivovaně. Než jsem ji dostal do ruky byla na čištění karbců a seřízení, i když ví bůh, jestli nemůže i přesto být příčina v nich. Dík za vaše názory.

Dusí se ve vyšších otáčkách (nad 7000)

17.7.2014 v 16:00 | Nahoru | #1
Hele já bych to viděl na karburátory takhle podle popisu je asi problém s otvíráním druhejch komor nebo tak něco. Netuším jak je to tam udělaný.

Snad poradí někdo kdo tu mašinu zná.

Dusí se ve vyšších otáčkách (nad 7000)

17.7.2014 v 16:26 | Nahoru | #2
jeste predtim bych se podival na vzduchovy a palivovy filtr

1 reakcí na tento příspěvek Dusí se ve vyšších otáčkách (nad 7000)

18.7.2014 v 06:10 | Nahoru | #3
To není špatný nápad, jak dorazím z rachoty, kouknu na to... Děsí mě maličko další věc, jestli to bude příčina, budu si připadat jako absolutní debil :D Ventil nádrže má tři polohy: ON/RES/a něco neidentifikovatelnýho, ale jiná možnost než CLOSE asi nepřipadá v úvahu. Vypadá to, že jsem 70 kiláků ujel jen na benzín v karbecech nebo protejká zavřená poloha ventilu, ale jen v takovém množství, aby to stačilo na nízké otáčky a tehdy, kdy potřebuje paliva víc, už se přes netěsnost ventilu nedostane. Jestli je to ono, tak mě to zabije a budu si připadat, jak absolutní zelenáč Jen nechápu, že to na spodku se zavřeným benzínem takhle v pohodě maká...

Naposledy editováno 18.07.2014 06:11:39

(reakce na) Dusí se ve vyšších otáčkách (nad 7000)

22.7.2014 v 15:43 | Nahoru | #4
Tak po všech testech i netestech je to pořád stejný Když jedu piánko do 7000 otáček, dojela by snad na kraj světa bez cuknutí, starty na drnknutí, ale jak se vyšplhá otáčkama vejš nad sedm, je z ní v tu ránu ucukaná bréca, který se nechce do výkonu ani otáček. Když přidávám pomaličku plyn (snad po pěti stupních za sekundu) pomalinku zrychluje a otáčky jdou výš, ale jak s tím pootočím jen maličko víc, je to jako bych ten plyn zavřel... Nevím... Já prostě nevíííím... Neznáte někoho v okolí Chomutova, Mostu, Žatce, Loun, kdo by byl schopnej s tím něco udělat? Chomutovskej servis trága nesmírná a jinak tu zběhlej na severu moc nejsem Všem mooooc dík za jakýkoli příspěvek.

Dusí se ve vyšších otáčkách (nad 7000)

23.7.2014 v 10:02 | Nahoru | #5
ahoj, mám podobnej problém s rozdílem, že když přidávám poměrně razantně, tak jede normálně. Jakmile udržuju jakýkoliv otáčky, začne pocukávat, ale jen někdy. Další projev je, když jsou otáčky někde kolem 4-6 tis, plyn na minimum na 5 nebo 6 rychl. stupeň, tak při lehkém přidávání se dusí a pak se náhle probere (v zatáčce je to dost nepříjemný). Jinak karbce, ventily, podtlaky taky po servisu. Nechci ti zadělávat vlákno, ale mohl by to taky dělat benzín. Bral jsem na OMV (loni dostali druhou nejvyšší pokutu za pančování). Teď jsem dal 95 z benziny a pociťuju zlepšení. Tak uvidím, možná po několika nádržích bude po problému.

1 reakcí na tento příspěvek Dusí se ve vyšších otáčkách (nad 7000)

22.9.2014 v 11:21 | Nahoru | #6
Ahoj Holanďane, prosím tě už jsi to vyřešil? Já to dal servismanovi a ten to vidí na laděný výfuk...zkusit originál. Ten výfuk (IXIL) je ale přímo pro inazumu. Co zatím vypozoroval, problém je jen přes těch 7-8 tis na 5,6 stupeň. Raději bych byl, kdyby to bylo způsobeno něčím jiným. Laďáček má fajn zvuk

(reakce na) Dusí se ve vyšších otáčkách (nad 7000)

19.2.2015 v 18:45 | Nahoru | #7
100vka> Dělá to příliš otevřený výfuk a bohatost směsi. Dát bohatší směs to jest povolit šroubky tak o jednu až dvě otáčky u karbců a samozřejmě origo vzducháč . Pak je ještě možný nedostatek dopravy paliva při vyším výkonu motoru jelikož se kurburátory nedoplavují.Příčina může být zanesené sítko , slabý průměr neoriginálních hadiček nebo hadička někde přiškrcená , zlomená atd !!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 Wetra 2 5.5.2024 v 16:59 petr.machy
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 Pepansuzuki 27 13.4.2024 v 18:00 krokoš
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 Krejcak73 17 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 Krejcak73 14 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73


TOPlist