globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Příruba
11.7.2014 v 13:33
Jak jsem tady četl o omezování rychlosti. Zkusil jsem sundat karbec a sání. Žádná příruba tam nebyla. Mám rok 2011. Nejvíc mě pustila z kopce s větrem v zádech na 90km/h, ale o to mi nejde, já chci jen zvýšit krouťák. Když změřím průměr sání, má průměr 23mm, kolik má bez příruby starší modely? Díky za rady a blbý kecy si nechte .

Naposledy editováno 13.07.2014 19:57:18

Blokovaní uživatelé: Fidži_CZ
Předchozí
1 2
Následující

Příruba

11.7.2014 v 14:02 | Nahoru | #1

1 reakcí na tento příspěvek Příruba

11.7.2014 v 16:01 | Nahoru | #2
"Blbý kecy si nechte"
Ok, napisu jen smajliky

(reakce na) Příruba

11.7.2014 v 17:07 | Nahoru | #3
kajaspacek> a normálně něco napsat by nešlo? Jsem jen ptal. Tak čekám normální odpověď, ale vždy se najde nějaký rýpal co ví vše!

2 reakcí na tento příspěvek Příruba

11.7.2014 v 17:10 | Nahoru | #4
Debile- nahoře máš okénko hledat- zadej PŘÍVĚRA a nech si blbé otázky. - Další poškozenej- že tomu dávaj papíry nacokoliv .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příruba

11.7.2014 v 17:21 | Nahoru | #5
banzai>

myslim, ze mas bordel v tom, co je vlastne privera

(reakce na) Příruba

11.7.2014 v 17:23 | Nahoru | #6
banzai> Tak mi řekni co stím. A ty co tady řeší přívěru tak mají starší modely. Tak zkus něco vymyslet .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příruba

11.7.2014 v 17:35 | Nahoru | #7

kajaspacek píše: banzai>

myslim, ze mas bordel v tom, co je vlastne privera

Přívěra- u dvoutaktu mění časování výfukového kanálu pro dosažení lepšího výkonu bez ztráty kroutícího momentu v nízkých otáčkách. U 4taktu je na výfukovém potrubí pro lepší průběh točivého momentu. Pokud umíš číst, tak bys neměl mít problém tohle vědět. Tem krám 200 nepojede, kdybys ses posral! chtít po někom radu a hned říci - blbé odpovědi si nechte- tak na to je jediná odpovědˇ- jaká asi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příruba

11.7.2014 v 17:37 | Nahoru | #8
banzai> Vím k čemu je přívěra a vlastně XT má přírubu na sání, kterou já tam nemám a ani tam nikdy nebyla. A ani nechci aby to jelo 200 už při 90 na těch našich silnicích hází řidítka, jen nějak zvýšit krouťák a jestli to není nějak přiškrcený.

1 reakcí na tento příspěvek Příruba

11.7.2014 v 17:44 | Nahoru | #9
Co má co dělat sání s přívěrou ? Nemáš náhodou na mysli restrikce v sání?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příruba

11.7.2014 v 17:44 | Nahoru | #10
Zemanek499> kdybys vedel, co je privera, tak bys ji nehledal mezi karbcem a sanim.

Příruba

11.7.2014 v 17:45 | Nahoru | #11
Kroutˇá je daný objemem- kup si 500.

(reakce na) Příruba

11.7.2014 v 17:48 | Nahoru | #12
banzai> "příruba" nebo restrikce, jenže to tam není právě a má potíže dosáhnout 80, ještě mě napadlo že místo toho předělali převodovku u nových modelů, protože všechny kvalty přetočím přes 8000.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příruba

11.7.2014 v 17:49 | Nahoru | #13
kajaspacek> nejsem jediný kdo to tam hledá

Naposledy editováno 11.07.2014 17:49:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příruba

11.7.2014 v 17:57 | Nahoru | #14
Zemanek499> a co teda hledas? nechapu to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příruba

11.7.2014 v 18:03 | Nahoru | #15
kajaspacek> Všechny XT mají pod sáním přírubu na 80km/h. Jenže já jí tam nemám a nikdy tam nebyla a chová se jako by tam byla. Mají je hlavně ty co se dotáhli z Německa. Já jí mám kupovanou novou v ČR, ale stavěla se v Itálii. Zajímalo by mě jestli teda není přiškrcená jednotkou nebo něčím. A ještě k tomu se 2011 nejvíc liší od starších.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příruba

11.7.2014 v 18:07 | Nahoru | #16
Zemanek499> scekni muj profil
http://img.motorkari...4/357879.jpg?7731594 myslis tohle?

Naposledy editováno 11.07.2014 18:10:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příruba

11.7.2014 v 19:03 | Nahoru | #17
kajaspacek> jo přesně tohle, jenže já to tam právě nemám a i tak jede pod 80

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příruba

11.7.2014 v 19:16 | Nahoru | #18
Zemanek499> tak to mas proste zdechly, proste vic to nepojede.

(reakce na) Příruba

11.7.2014 v 19:23 | Nahoru | #19
kajaspacek> dal jsem dneska novou svíčku NGK iridium, sice jsem jí ještě neprojel, ale už jen když jsem jí nastartoval tak za studena držela správně volnoběh a správně jde, předtím šla hodně nepravidelně tak uvidím zítra. Jinak díky za manuál. Tak jestli bude zdechlá tak jí asi nechám opravit, je to otravný když mě předjede smart

1 reakcí na tento příspěvek Příruba

11.7.2014 v 20:30 | Nahoru | #20
Nech si to profrézovat na plný průměr sacího kanálu a pojede to líp, ty přívěro

(reakce na) Příruba

11.7.2014 v 20:37 | Nahoru | #21
banzai> když to zaplatíš

1 reakcí na tento příspěvek Příruba

11.7.2014 v 20:39 | Nahoru | #22
Kdybys koupil dvoutakt, tak máš něco co trochu jede- já mám 31 kw- heč.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příruba

11.7.2014 v 20:42 | Nahoru | #23
banzai> taky si tak říkám .. tak já to mám jen na přejíždění, ale je to škoda no. Předtím jsem přemýšlel o DT

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příruba

11.7.2014 v 21:08 | Nahoru | #24
Zemanek499> bud rad za xt dva roky to vydrzis a pak si koupis neco, co konecne jede. me xtecko vyhovovalo, i kdyz me to aspon trochu jelo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příruba

11.7.2014 v 21:13 | Nahoru | #25
kajaspacek> No trochu ho poladím do kondice. Je pravda že to stačí na to naučení ... Tvoje XT jsem viděl na inzerci taky jsem o něm uvažoval. Za XT jsem dost rád, je to značka a díly na to jsou a hlavně široký kola, jen gumy se nevyvedly, Continental u mě skončil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příruba

11.7.2014 v 21:20 | Nahoru | #26
Zemanek499> siroky kola? a proc continental ne? ja jezdil na zadku contigo celou dobu a drzelo to jak pribouchany.

(reakce na) Příruba

11.7.2014 v 21:26 | Nahoru | #27
kajaspacek> Myslím tím široký o proti třeba cbr atd. No teď už drží ale kdyby jsi viděl to spracování. Byly strašně špičatý, ani klopit se nedalo a ještě jsou pohnutý vzorky.Teď už taky drží a nemůžu si teda stěžovat a hlavně mám ty samí jako na Hornetovy co máme doma jen o rok dýl a ta kvalita mezi tím je velká. Hornet má klasicky vrstvený z Německa a já dostal lepený z Taiwanu .

Naposledy editováno 11.07.2014 21:27:48

1 reakcí na tento příspěvek Příruba

12.7.2014 v 13:09 | Nahoru | #28
a k čemu ti ty širší gumy na dváce jsou?

(reakce na) Příruba

13.7.2014 v 15:11 | Nahoru | #29
Danny16> Jel jsem i na enduru XT a rozdíl? Velký. Zadek se mě vždy snažil předjet. Na motárdu jen se nakloním a motorka začne padat do zatáčky sama a drží se a neplave.

Naposledy editováno 13.07.2014 15:15:20

Příruba

13.7.2014 v 22:55 | Nahoru | #30
teď ale srovnáváš enduro a supermoto pokud vidim dobře tak jsi psal něco o CBRku a to je silnička
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nefunguje tachometer Yamaha XT 125R, Yamaha XT 125X xt125x2008 28 7.5.2024 v 18:37 _Justo_
Yamaha xt125x 150ccm Yamaha XT 125X tomi28 1 14.8.2023 v 23:18 Kohlstein
příruba karburátoru Yamaha XT 125X funaky 6 3.8.2022 v 14:45 callowsick
Enduro na SM legálně Yamaha XT 125R, Yamaha XT 125X JOEZiFEK 6 13.7.2021 v 23:50 JOEZiFEK
Pískají tlumiče Yamaha XT 125 X 07 Yamaha XT 125X MemeHunter 0 14.6.2021 v 08:57 MemeHunter


TOPlist