Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-
Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-
Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.
Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky
Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám
Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
No tak to tvý DTčko bych nechtěl ani za odvoz... sice píšeš, že jezdíš ne furt plnej plyn, ale video, co máš u toho DTčka je jedno vytí motoru... Schválně jsem zvědav, kdo se chytí...
Pomoz pámbu i tomu 4taktu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
BorekS píše: heavyrun>
No tak to tvý DTčko bych nechtěl ani za odvoz... sice píšeš, že jezdíš ne furt plnej plyn, ale video, co máš u toho DTčka je jedno vytí motoru... Schválně jsem zvědav, kdo se chytí...
Pomoz pámbu i tomu 4taktu...
Moje DTčko jsem naleštil a prodal za 36, přijel jsi pro to hned druhej den frajer až ze slovenska