Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-
Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-
Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.
Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky
Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
EnduristaGG píše: heavyrun> A já se těším na další video
Tak tady je zatím to jak to JEDE
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
heavyrun píše: Tak tady je zatím to jak to JEDE
No vlaješ na tom slušně. Zkus ze začátku trochu ubrat nebo to nedopadne moc dobře. Co to je za ročník? Snad se ti to nerozsype, sám jsem zvědavej, jak to vydrží při takovém použití, ale takový kapky dostává motor na trati. Takže olej bych dělal těch 8mth nebo nevim kolik píše KTM na MX použití, to beru podle HSQ, ale ono to je u těchto ostrých 1buchů vcelku podobný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
heavyrun píše: Tak tady je zatím to jak to JEDE
(video)
... letíš jak kretén v obci, neumíš to ovládat a jediný, na co se zmůžeš je trapný pokus o wheelie kdy ani neudržíš směr? to seš teda kurwa king, to jo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)