Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-
Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-
Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.
Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky
Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám
Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35
3 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T
vevixt píše: Psal jsem ti už prve na facebooku. Na EC300 jsem se pod 10 nedostal a to bylo hodně hrubě odhadnutý protože přesuny po silnici delší než 3 km bylo utrpení, jak pro mě tak pro motor.Prakticky nešla udržet konstantní rychlost protože furt musíš dělat s plynem jinak máš pocit že ten motor vyskočí a dá ti přes držku.A rychlost která se dala jet víc jak pár set metrů byla kolem 70 km/h takže tě předjede každej jouda na skůtru.
presne tak to je
vevixt píše: Psal jsem ti už prve na facebooku. Na EC300 jsem se pod 10 nedostal a to bylo hodně hrubě odhadnutý protože přesuny po silnici delší než 3 km bylo utrpení, jak pro mě tak pro motor.Prakticky nešla udržet konstantní rychlost protože furt musíš dělat s plynem jinak máš pocit že ten motor vyskočí a dá ti přes držku.A rychlost která se dala jet víc jak pár set metrů byla kolem 70 km/h takže tě předjede každej jouda na skůtru.
Husaberg 4T má vyvažovací hřídel, přesuny jsou v pohodě