Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-
Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-
Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.
Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky
Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35
1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
tudor píše: já jsem asi páprda ale z toho ježdění po zadním bez rukavic mám kopřivku
Tak toho jsem si na tom videu jak pelášil po zadním taky všiml a trochu mi trnulo, když to před koncem videa málem šoupnul do škarpy... Já bez rukavic ani ránu... a bez pořádnýho oblečení vůbec nebo málokdy...
Naposledy editováno 08.07.2014 09:24:11