Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-
Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-
Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.
Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky
Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35
1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T
Brzo stroj bude měnit a chraň pámbu dalšího majitele toho stroje...
Až budu kupovat další, dám si pozor dvojnásob, než obvykle. A to jsi ještě neviděl jeho FUCKBUK
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
chiro2 píše: Až budu kupovat další, dám si pozor dvojnásob, než obvykle. A to jsi ještě neviděl jeho FUCKBUK
Já FB nemám, tak se ani asi podívat nemůžu... Zatím jsem nevyhodnotil k čemu to je dobré... krom pálení času...