Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-
Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-
Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.
Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky
Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám
Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
heavyrun píše: Ještě jednou, nemachruju jak řádím na 125tce. Proč jsem to sem poslal už jsem psal výše...
Pro všechny: PLNO LIDÍ KOLEM MĚ MÁ OSTRÝ 450, NEBO 520 NA HLADKEJCH, TAKŽE JÁ JSEM UŽ DELŠÍ DOBU ROZHODNUT, ŽE CHCI OSTROU 450, NEBO 520.
NEVIDÍM DŮVOD PROČ BY VŠICHNI MOHLI MÍT OSTRÝ ENDURA NA JEŽDĚNÍ PO CESTĚ (PLNO Z NICH NA MOTARDECH) BEZ TOHO ANIŽ BY SE JIM ROZSYPALY, ALE JÁ NE.
PROSTĚ JSEM ROZHODNUTEJ PRO OSTROU, VÍM CO TO OBNÁŠÍ, CHCI TU MOTORKU NA ZÁBAVU, UŽIVÍM TO, ALE JEN MĚ ZAJÍMÁ, JESTLI MĚ VYJDE CELKOVĚ LEVNĚJI 2T NEBO 4T. TOĎ VŠE
plno lidí kolem mě má R1 a já jen SV 650 budu si ji muset taky koupit abych byl cool...