Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-
Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-
Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.
Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky
Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám
Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
Pls, můžu se zeptat, proč nechceš ostrý SM - např. FS650, nebo SMC, nebo HM, HSQ? Jednak už to je dělaný na silnici (podvozek, brzdy, převody...) a navíc v papírech už to má napsaný 17" který tam beztak budeš řešit...(jo a výkon v tp to má pár kw, takže taky np)
Nic víc, nic míň - fakt mě jenom zajímá důvod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
Bobulus píše: heavyrun>
Pls, můžu se zeptat, proč nechceš ostrý SM - např. FS650, nebo SMC, nebo HM, HSQ? Jednak už to je dělaný na silnici (podvozek, brzdy, převody...) a navíc v papírech už to má napsaný 17" který tam beztak budeš řešit...(jo a výkon v tp to má pár kw, takže taky np)
Nic víc, nic míň - fakt mě jenom zajímá důvod
Jsou to těžkopádný svině. Já chci něco lehkýho na blbnutí. Motardový kola nechci. Stačí mi hladký gumy na 21, 18