globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 300 2T vs. 450 4T
 
3.7.2014 v 01:41
Čau. Je levnější ostrý enduro 300 2T nebo 450 4T?
Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-

Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-

Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.

Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky

Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám

Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

4.7.2014 v 15:36 | Nahoru | #1
heavyrun>

Pls, můžu se zeptat, proč nechceš ostrý SM - např. FS650, nebo SMC, nebo HM, HSQ? Jednak už to je dělaný na silnici (podvozek, brzdy, převody...) a navíc v papírech už to má napsaný 17" který tam beztak budeš řešit...(jo a výkon v tp to má pár kw, takže taky np)

Nic víc, nic míň - fakt mě jenom zajímá důvod

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

4.7.2014 v 17:08 | Nahoru | #2

Bobulus píše: heavyrun>

Pls, můžu se zeptat, proč nechceš ostrý SM - např. FS650, nebo SMC, nebo HM, HSQ? Jednak už to je dělaný na silnici (podvozek, brzdy, převody...) a navíc v papírech už to má napsaný 17" který tam beztak budeš řešit...(jo a výkon v tp to má pár kw, takže taky np)

Nic víc, nic míň - fakt mě jenom zajímá důvod



Jsou to těžkopádný svině. Já chci něco lehkýho na blbnutí. Motardový kola nechci. Stačí mi hladký gumy na 21, 18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist