Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-
Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-
Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.
Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky
Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám
Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35
1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T
Nic proti tobě nemám a je mi jedno co tu píšeš, ale když mrknu na videa jak jezdíš, máš pravej heft furt nadoraz, osobně tě tipuju 13-15 litrů na 100km.
A už teď ten ušlechtilej dvoutakt lituju... Tohle fakt není motka na řádění na silnici...
Naposledy editováno 03.07.2014 23:18:27
BorekS píše: U tebe a ostré 300 2T zapomeň na spotřebu 8,5 na 100km... ZAPOMEŇ !!!
Nic proti tobě nemám a je mi jedno co tu píšeš, ale když mrknu na videa jak jezdíš, máš pravej heft furt nadoraz, osobně tě tipuju 13-15 litrů na 100km.
A už teď ten ušlechtilej dvoutakt lituju... Tohle fakt není motka na řádění na silnici...
Jakože, jo, chápu jak mě vidíš z videí, ale neboj, nejezdím furt pod plným :) Ale to když jedu normálně nikoho nezajímá, proto to nenatáčím. Pokud bych se chtěl projet, a mělo by to žrát 15, nevadí mi to. Ale chtěl bych aby to žralo aspoň pod 10, když s tím pojedu normálně, s rozumem