Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-
Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-
Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.
Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky
Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám
Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35
1 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T
možná časem přídeš na to,jaké kokotiny tady píšeš i když asi ne,
ty tvoje počty-ukazují na dost slabou inteligenci-jak jsi se dopočítal na náklady 13 500kč za benál a oleje na 100mth-to by mně fakt zajímalo.
Naposledy editováno 03.07.2014 22:37:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
Dolph-cz píše: když nevíš,jestli 2takt,nebo 4takt,tak si kup trojtakt!!!
možná časem přídeš na to,jaké kokotiny tady píšeš i když asi ne,
ty tvoje počty-ukazují na dost slabou inteligenci-jak jsi se dopočítal na náklady 13 500kč za benál a oleje na 100mth-to by mně fakt zajímalo.
Žádné kokotiny sem nepíšu
4T 100mth
Spotřeba 2,2l na 1mth (5,5l na 100km) = 80,- (x 100 = 8000,-)
400,- 1,3l oleje na 10 mth. (x 10 = 4000,-)
140,- 2x Filtry na 10mth (x 10 = 1400,-)
Celkem čtyřtakt 13 400,-
2T 100mth
Spotřeba 3,4l na 1mth (8,5l na 100km) = 122,- (x 100 = 12200,-)
Olej na 100mth - 340l benzínu děleno 50 = 6,8litrů oleje. Krát 170kč za litr = 1150,-
Olej v převodovce po 100mth = 300,-
Celkem dvoutakt 13 650,-
A dořiti doufám že zas budete rýpat, že jsem tam nezapočítal gumy, řetězovku a takový sračky -_- Bože