kámoš má vozejk na motorky, s cekovou hmotností 1300kg...já mám auto s provozní hmotností 1845kg, který má kouli na 2 tuny, celkovou(nejvyšší technicky přípustnou) 2505kg, a maximální váha soupravy 4050kg...tedy , už potřebuju Céčko...
mám v tom chybu? vím, že existuje vyjímka, kdy nepřesáhnu 3500kg a auto je těžší než vozejk, můžu zapřáhnout káru i těžší než 750kg..ovšem tohle by se mně týkalo, jen v případě, kdyby se to počítalo z váhy provozní...ze který se to vypočítává?
a druhej případ...kolega má tranzita, 1750kg provozní, 2880kg celkovou a má kouli(2tuny)....může vést vozejk, kterej má do 750kg? i když přesáhne 3500kg? nebo už musí mít B+E, popřípadě C? popřípadě lehčí vozejk?
3 reakcí na tento příspěvek Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku
A kontrolní otázka vejde se BMW GS 800 do trafica ? Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku
kuldaracing píše: Když máme Trafica celková je 2.8t a táhneme vlek 2000 kg a táta má řídičák na kamion (12 tun) tak může ?
A kontrolní otázka vejde se BMW GS 800 do trafica ? Díky
Jak na 12 tun? To má jako jenom C1 + E? Kolik mu je, že má tuhle podskupinu? To je spíš kinder-kamion než kamion