globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku
 
2.7.2014 v 11:49
Rád bych se dozvěděl, jak je to v praxi...co hrozí a tak..

kámoš má vozejk na motorky, s cekovou hmotností 1300kg...já mám auto s provozní hmotností 1845kg, který má kouli na 2 tuny, celkovou(nejvyšší technicky přípustnou) 2505kg, a maximální váha soupravy 4050kg...tedy , už potřebuju Céčko...

mám v tom chybu? vím, že existuje vyjímka, kdy nepřesáhnu 3500kg a auto je těžší než vozejk, můžu zapřáhnout káru i těžší než 750kg..ovšem tohle by se mně týkalo, jen v případě, kdyby se to počítalo z váhy provozní...ze který se to vypočítává?

a druhej případ...kolega má tranzita, 1750kg provozní, 2880kg celkovou a má kouli(2tuny)....může vést vozejk, kterej má do 750kg? i když přesáhne 3500kg? nebo už musí mít B+E, popřípadě C? popřípadě lehčí vozejk?

1 reakcí na tento příspěvek Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku

3.7.2014 v 11:42 | Nahoru | #1
Ještě by bylo fajn říct, ze tohle je jen česká specialitka a v Německu budete mit problém pokud pojede s vozíkem co ma víc jak 750kg bez BE jinak conse tyce obav o RP když neudelate zkoušky tak je to na libovůli zkušebního komisaře. Když jsem rozšiřoval na BE tak jsem se na to ptal a prej když neudelam chybu v testech na křižovatkách nebo nějakou velkou botu při jízdách tak vám noty nevemou

(reakce na) Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku

3.7.2014 v 13:19 | Nahoru | #2

pavel_novak píše: Ještě by bylo fajn říct, ze tohle je jen česká specialitka a v Německu budete mit problém pokud pojede s vozíkem co ma víc jak 750kg bez BE



Směrnice platná pro celou EU to sice povoluje, takže to žádná česká specialitka není, ale když to tvrdíš, tak to tak bude.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist