kámoš má vozejk na motorky, s cekovou hmotností 1300kg...já mám auto s provozní hmotností 1845kg, který má kouli na 2 tuny, celkovou(nejvyšší technicky přípustnou) 2505kg, a maximální váha soupravy 4050kg...tedy , už potřebuju Céčko...
mám v tom chybu? vím, že existuje vyjímka, kdy nepřesáhnu 3500kg a auto je těžší než vozejk, můžu zapřáhnout káru i těžší než 750kg..ovšem tohle by se mně týkalo, jen v případě, kdyby se to počítalo z váhy provozní...ze který se to vypočítává?
a druhej případ...kolega má tranzita, 1750kg provozní, 2880kg celkovou a má kouli(2tuny)....může vést vozejk, kterej má do 750kg? i když přesáhne 3500kg? nebo už musí mít B+E, popřípadě C? popřípadě lehčí vozejk?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku
assassin píše: Muzu se vtirnout s dotazem? Nejak se mi nechce po tom badat, tak jestli nevite - mam motorku "v prevodu" - odhlasena na me, nepojizdna(praskly ram) povinne platim - na vin. Asi to momentalne vubec nepotrebuju na sebe prihlasovat - hrozi mi neco kdyz to necham tak jak to je?
podle zakona bys to mel dohlasit, ale netusim jestli tam je nejaka sankce. Proc to nedas do depozitu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Celková hmotnost soupravy vs skupina řidičáku
Medved píše: podle zakona bys to mel dohlasit, ale netusim jestli tam je nejaka sankce. Proc to nedas do depozitu?
To bych to musel na sebe prehlasit - tzn evidencka na nepojizdne moto a s tim spojene komplikace, litani po uradech, to radsi poslu litr rocne naky levny pojistovne :)