Po výměně starých brzdových destiček za nové nastal menší problém destičky na jedné straně třou o kotouč, a už při vedení moto to šustí a za jízdy se celkem zahřívá kotouč i když vubec nebrzdím.Výměna probýhala tím stylem, že jsem vymontoval destičky mírně vypumpoval pístky a petrolejem jsem je vyčistil až se lesky jako psí gule, pak sem tam hodil "nové" (použité,98%)
a od té doby to šustí, pístky chodí pěkně,rukou je zatláčím bez jakého koliv znatelného odporu,
Nepomohlo ani vyměna kapaliny a celkového odvzdušnění brzdového systému, a ani rozchození pístku a srovnání plochy destiček.
Naposledy editováno 29.06.2014 18:13:35
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdový třmen FZS 600
Bandaska píše: teď mě sere, že jsem se tu tak rozepisoval kvůli někomu, kdo si to nezaslouží...jestli jsi to poničil, tak jsi jelito a za postřeh o těch mrdkách jawách by sis měl vypláchnout klávesnici jarem...
sory jestli te to tak sere. Ale dost ste mi pomohly. Ja to tlacil kompresorem ale vzdy vylezly jen dva pistky a sem to koko* vzal jehlovkama a 3-4mm od vrchni hrany pistku to otlacilo zuby.
Martin2265 píše: sory jestli te to tak sere. Ale dost ste mi pomohly. Ja to tlacil kompresorem ale vzdy vylezly jen dva pistky a sem to koko* vzal jehlovkama a 3-4mm od vrchni hrany pistku to otlacilo zuby.
Tak ušetři 1800 a kup tu opravnou sadu. Pístky už venku máš, tak je záležitost 10 minut to vyměnit. Půl hodiny práce a jezdíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdový třmen FZS 600
Martin2265 píše: sory jestli te to tak sere. Ale dost ste mi pomohly. Ja to tlacil kompresorem ale vzdy vylezly jen dva pistky a sem to koko* vzal jehlovkama a 3-4mm od vrchni hrany pistku to otlacilo zuby.
Tak 3-4 mm od hrany by to nemuselo vadit.