Na každé straně se mi ozvaly hlásiče náklonu, ale nedal jsem kolínko, přitom jsem ho celkem vytahoval...
Asi málo, co?
Koukněte na ten hlásič jak tam čouhá...
Naposledy editováno 27.06.2014 22:16:30
Ono je hodně faktorů, co ten náklon ovlivní... Pokud bude správná zatáčka, budeš mít správně přetížení na zadní (!) kolo, povysedneš si, tak musíš hoblovat stupačku, botu, kolínko...
Co máš za gumy? Ty taky docela ovlivní možnost náklonu, ale jinak si myslím, že to chce jen jezdit a jezdit... přijde časem...
Ale jak na to koukám tak nebýt toho hlásiče, tak asi brousím výfuk...
Pirelli Rosso II -- Na zadní gumě jsem měl ještě 3mm rezervu, což je zajímavé, když už větší náklon jsem nemohl dát... leda kdybych úplně visel na boku, že by se to ještě na ten kraj gumy možná dostalo...
Naposledy editováno 27.06.2014 22:06:59
Výfuk nevím čéčé, já mám stašího honimíra a výfuk mám pěkně navrchu, takže mi nezavazí
Jinak já kolenem nebrousím, teď nemám na to hadry. Ale hlásiče jsem komplet zlikvidoval, jejich zbroušený zbytky vypadly samy a stupačky mají regulérně zbroušený plošky. Než jsem přitáhnul doraz na zadním tlumiči, tak jsem škrtnul i svodem pod motorem.
Gumy jezdím Dunlop Roadsmart 2, cestovně-sportovní dvousměska. Poserproužky vzadu i vepředu nejsou, náklon udržej opravdu obrovskej, motorka mě přemlouvá, ať ji zklopím ještě víc a ne obráceně. Taky jsem na to potom doplatil a v pravotočivý vracečce se sklouznul, ale tam šlo spíš o chybu mý pravý ruky (moc plynu, moc brzo).
Nicméně, nemám potřebu z toho viset jak nějakej Vinnetou na Hatátitloj. Na to moje poježdění mi stačí ten fakt, že poserproužky nemám
Já se o to nesnažím a pocity z projížďky mám fajn i bez toho
To stejné jízda po zadním... Kdo po zadním neumí jezdit, bude říkat jak je to zbytečná machrovina, že se tím moto ničí a dalších 1000 výmluv. Nikdo nepřizná, že na to nemá.
Ale... jet po zadním a ovládat to = respekt 100% nahoru :D
Stejně tak se cítím líp, když někde na benzínce potkám borca na litru a má na zadku poserproužky to si pak pěkně rýpnu...
Samozřejmě primárně, máme motorku pro to svezení a radost... Jde mi o to se jen projet, vyčistit si hlavu, na nic nemyslet, uživat si krajiny (ale ne jako pan doktor, z vesničky střediskové ) ale sekundární benefit je, si dokazovat, že to na té mašině "umím"
Co by to bylo za svět, kdyby si chlapi nemohli přeměřovat pindíky, no né?
Takže to kolínko zas nemůže být takový problém...
Budu to zkoušet ještě na parkovišti, akorát se musím pořádně vystrčit z té motorky...
Jinak ta motoškola byla hodně vzrušující... příští rok musím jít na pokračování :)
Tady je příklad takovýho kašpara:
Naposledy editováno 30.06.2014 21:51:54
ZachyCZ píše: Vše vypadá snadně když to člověk umí. Na tom kruháči třeba, jak nic. Taky bych tam dokázal jezdit dokud by se mi nezamotala hlava. Hlavně si kup dobré pneu až to budeš zkoušet. A zkoušej a zkoušej. Je to o tom překonat ten pocit strachu že níž už to nejde. Jde to. Člověk to má akorát v hlavě bloklé. Jinak nemusím psát že máš jezdit na dvojku a nikdy nepustit plyn hlavě - pořád pod plynem :)
Nejdřív to šlo celkem dobře:
Pak jsem si taky říkal, že by to šlo níž a taky že to podle toho dopadlo Škoda, že fotograf byl zrovna otočenej jinam a chytil jen tohle:
Naštěstí to odnesl jenom padák a brzdová páčka. Ani těch pár plastů se nepoškrábalo, více v deníku.
Naposledy editováno 05.07.2014 12:19:35
Jo, jo, koukal jsem k tobe do galerky a prisla mi pekne sjeta
Jeden cas jsem tam mel cestovni Continentalku a ta na vyjezdech slusne, ale stale rizene klouzala (rozeta 45 a plny plyn). Ted jezdim sadu Michelin pilot power 2ct, musi rict ze parada, muzu za to na okruhu tahat jak chci a porad jak prilepeny (samozrejme podle toho i mizi ,ale zas to stoji za to )
Muzu potvrdit, i se sundanym hlasicem se da v pohode brousit stupacka
Na koleno ani neni potreba tvrde brousit stupacku, jen bacha, tim ze hornet ma stupacky dost dole, je potreba na nich stat jen spickou boty, je to bezpecnejsi nez na kacera a usnadni ti to vytoceni nohy pri vysednuti. Vysednout staci "na pul zadku" a "Ejhle" Rulzmaker uz brousi koleno, no parada
To verim, taky mam ten pocit rad, kdyz si to najedes a dlouhym obloukem, pekne ciste, plynule, na koleno a pak na vyjezdu az do plnyho heftu.
Odpoledne jsem se byl svezt, mam takovy usek, kde si to musim vzdycky nejmin 10x dat a jeden klucina z Hradce to tam nejak prehnal a uz byl v pangejte. Nastesti se jen sklouznul a nic se mu nestalo, prej brzo moc plynu az utrhnul zadek. Motorku moc nepomlatil, tak odfrcel po vlastni ose.
Tak kluci, hlavne s rozumem, at mate slidery od asfaltu a ne od hliny, jako on.