Téma: dobíjení KTM 250EXC-F
 
23.6.2014 v 10:27
Zdravím bando, mám nějaký problém s dobíjením baterie na KTM EXC-F 250 09.
Když při běžícím motoru změřím výstupní napětí na + balelu (při odpojené baterii) proti zemi, naměřím pouze 2,8V. Když měřím dobíjecí proud do baterie při běžícím motoru, naměřím 0,8A.

Řekl bych ze proud je OK, ale nampětí by mělo být min. 12V, že?

Díky.

1 reakcí na tento příspěvek dobíjení KTM 250EXC-F

8.7.2014 v 10:52 | Nahoru | #1
Díky Marko za rady Problém mám, že se nestačí dobíjet baterie a musím nakopávat.
Nikdy jsem tento problém neměl. Možná bude v háji baterie, ale v gelovce elektrolyt neproměřím.

Zkusím tedy proměřit dva přívodní dráty z alternátoru(white a yelou) jestli nejsou přerušený. Za regulátorem (hnědý/žluto-červený)bych měl napařit tedy 12,4V, a to i s odpojenou baterií nebo musí být připojená? Když bude připojená, teoreticky naměřím napětí z baterie (a ne výstup z regulátoru) si myslím.

Rudy

Naposledy editováno 08.07.2014 11:05:45

(reakce na) dobíjení KTM 250EXC-F

9.7.2014 v 11:19 | Nahoru | #2
KTM-Rudy> Přívodní dráty do regulátoru dávají u volnoběhu 50V a jdou až do 120V ve vysokých a je to samozřejmě střídavé napětí,z regulátoru nejde skoro nic pokud tu větev nezatížíš,tak jednoduše strč nějakou žárovku místo baterky a změř to pod zátěží.Zkoukni taky kontakty startéru a jeho chod mimo motor,může být spálené vinutí i na něm a nedává co má,nebo je zarezlý mechanicky.Je to těžko radit doposud jsi musel sledovat jak se to vyvíjí.Pokud nabiješ baterku externě nabíječkou tak po nasazení se chová jak,točí v plné síle nebo hned zdechne?Jinou baterku co je OK(z auta třeba) jsi zkoušel,nebo jiný dobrý zdroj?Vyluč tu baterku a hned se posuneš dál.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist