Když při běžícím motoru změřím výstupní napětí na + balelu (při odpojené baterii) proti zemi, naměřím pouze 2,8V. Když měřím dobíjecí proud do baterie při běžícím motoru, naměřím 0,8A.
Řekl bych ze proud je OK, ale nampětí by mělo být min. 12V, že?
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek dobíjení KTM 250EXC-F
Nikdy jsem tento problém neměl. Možná bude v háji baterie, ale v gelovce elektrolyt neproměřím.
Zkusím tedy proměřit dva přívodní dráty z alternátoru(white a yelou) jestli nejsou přerušený. Za regulátorem (hnědý/žluto-červený)bych měl napařit tedy 12,4V, a to i s odpojenou baterií nebo musí být připojená? Když bude připojená, teoreticky naměřím napětí z baterie (a ne výstup z regulátoru) si myslím.
Rudy
Naposledy editováno 08.07.2014 11:05:45