něco podobnýho radili i v dokonalý jízde na moto, udělat na pneu čáru od kraje ke kraji , a dycky koukat kam až se křída ojede.
p.s.Název by šel vymyslet určitě líp.. nic mě teď ale nenapadá.
moto: diversion 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
radi5 píše: Poserproužek na přední gumě mají i lidi, kteří jedou kurva rychle.
samej letec tady![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
to že tu každej mele o broušení stupaček když je má mnohem níž, má jinej podvozek , jiný profil gum , jiný šířky ráfků, tlaky v gumách, geošku motorky...no nic tak bruste a mějte super pocit...
příklad gumy supercorsy (cbr1000rr) předek 3mm od kraje zadek kraj...
gumy mi PR3 stejná trať i rychlost (cbr 1000rr) předek 0mm, zadek 0mm ...
žádnou stupačkou sem nedřel7
FZ1 gumy sportsmart (FZ1 06) předek 5mm , zadek 0 ...stupačky o zem i boty
gumy dunlop Q2 (fZ1 06) předek 3mm , zadek 1mm-2mm stupačky o zem
potom osazeno přepáčko PPracing
Daytona 675 (08) pirelli supercorsa 6mm předek , zadek 0-1mm
dunlop Q2 6mm předek , zadek 0
žádnou stupačkou sem nedřel
XJR1300 pirreli Q2 ...předek kolem 1cm a zadek taky ...stupačky po zemi
netahám ani výrazně koleno po zemi a sem na hraně gumy páč na tom nevysím jak opice a nebo nemám vykloubenou kyčel jak při porodu...
sedni na SS třeba jako 675 a pochopíš co znamena brousit stupačky , spoustu litrů má 190 gumu ta de na hranu rychleji než třeba 180/55...prostě abys na tom lehl jak na okruhu chce to vyšší profil