globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
21.6.2014 v 21:19
po dojetí dycky koukám kam až je po vyjížďce "očištěná ojetá" guma, a snažim se logicky z toho zistit jestli je náklon tak akorát, málo, či moc, zbejvá mi cca 1cm po obou krajích kerej zustává zaprášenej, neojetej, dá se podle toho říct že to s náklonem ani nepřeháním, ani zas moc nešidim ? Sem realista, tak potřebuju nějaký logický "ujištění" či poznávací znamení..
něco podobnýho radili i v dokonalý jízde na moto, udělat na pneu čáru od kraje ke kraji , a dycky koukat kam až se křída ojede.

p.s.Název by šel vymyslet určitě líp.. nic mě teď ale nenapadá.

moto: diversion 600

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

24.6.2014 v 14:49 | Nahoru | #1
Keelkik> tak to je divný

bo pravákum jde líp na levo a zase obráceně........já to má na levo nic a v pravo, kousíček

bo mě jako pravákovi jdou pravé zat. hůř

tož jsi vyjímka

(reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

24.6.2014 v 14:56 | Nahoru | #2
Romário.CBR> No, nějaký vliv asi bude mít, že jsem s sebou fláknul na levou stranu, když jsem potkal písek vytahaný z lesní cesty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

24.6.2014 v 15:42 | Nahoru | #3
VladaM> Nemyslím že musí nutně být něco špatně. Každá vydlice se kroutí (víc nebo míň ale kroutí se snad každá), guma se deformuje atd. - třeba jenom zatáčky na jednu stranu jezdí agresivněji/rychleji než na druhou.

Romário.CBR> Nesouhlasím, jsem pravák a mnohem líp se mi jezdí pravý zatáčky. Mám v nich víc místa když můžu využívat celou šířku pruhu (pokud těsně u cesty nejsou třeba keře) narozdíl od levých kde není moc dobrej nápad strkat hlavu do protisměru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

24.6.2014 v 16:08 | Nahoru | #4
Romário.CBR> nó levou rukou podhmatem je prej jak od cizího
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist