něco podobnýho radili i v dokonalý jízde na moto, udělat na pneu čáru od kraje ke kraji , a dycky koukat kam až se křída ojede.
p.s.Název by šel vymyslet určitě líp.. nic mě teď ale nenapadá.
moto: diversion 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
1. hmotnost na zadním kole
2. práce s plynem - žádný zavírání plynu, dobržděno podřazeno před zatáčkou a po celou zatáčku plynule přidávat => hmotnost na zadním kole
pokud někdo plyn ubere, nebo hrábne na přední brzdu, přenese hmotnost na přední kolo a sníží se mu výška a drhne pak vším možným o zem... :D
je toho mnohem víc, správné držení těla, vysednutí před zatáčkou, žádné kýčovité držení... Poserproužek mám jen na přední, ale jsem ještě začátečník, tak to přijde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
kratasroman píše: charlie.vtx1800> je to hlavně o technice projíždění...
1. hmotnost na zadním kole
2. práce s plynem - žádný zavírání plynu, dobržděno podřazeno před zatáčkou a po celou zatáčku plynule přidávat => hmotnost na zadním kole
pokud někdo plyn ubere, nebo hrábne na přední brzdu, přenese hmotnost na přední kolo a sníží se mu výška a drhne pak vším možným o zem... :D
je toho mnohem víc, správné držení těla, vysednutí před zatáčkou, žádné kýčovité držení... Poserproužek mám jen na přední, ale jsem ještě začátečník, tak to přijde
Jsi sledoval/četl Twist of the wrist co?? :)
Jen mi řekni, co je to kýčovitý držení?? Nemyslel jsi spíš křečovitý držení?? :)
Sorry, rejpavá