globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
21.6.2014 v 21:19
po dojetí dycky koukám kam až je po vyjížďce "očištěná ojetá" guma, a snažim se logicky z toho zistit jestli je náklon tak akorát, málo, či moc, zbejvá mi cca 1cm po obou krajích kerej zustává zaprášenej, neojetej, dá se podle toho říct že to s náklonem ani nepřeháním, ani zas moc nešidim ? Sem realista, tak potřebuju nějaký logický "ujištění" či poznávací znamení..
něco podobnýho radili i v dokonalý jízde na moto, udělat na pneu čáru od kraje ke kraji , a dycky koukat kam až se křída ojede.

p.s.Název by šel vymyslet určitě líp.. nic mě teď ale nenapadá.

moto: diversion 600

2 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

21.6.2014 v 21:24 | Nahoru | #1
říká se tomu "poserproužek" a pokud tam máš cca 1 cm tak neklopíš dostatešně ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

21.6.2014 v 21:44 | Nahoru | #2

jaho1 píše: říká se tomu "poserproužek" a pokud tam máš cca 1 cm tak neklopíš dostatešně ...


no ono to docela záleží na gumě jakej bude proužek a v cm je to nesmysl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy

23.6.2014 v 21:06 | Nahoru | #3

jaho1 píše: říká se tomu "poserproužek" a pokud tam máš cca 1 cm tak neklopíš dostatešně ...



A co znamena pojem "klopit dostatecne" ? To se neda obecne pausalizovat prece. Nejdulezitejsi je jezdit na to, na co mas, pripadne na co ma motorka/gumy...A na naky poser lajny srat a kecy ostatnich srat. Ja taky dycky dyz z toho slezu, prvni cumim na gumy a saham na ne jak sou teply a tak...Takovej zvyk uz no. Ale ze bych se stresoval z toho jak ta guma vypada, abych pred ostatnima na benzine nevypadal jak mrdal, to ne. Jezdis pro sebe, ne pro ostatni.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist