bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: typ baterie (bezudrzbove,gelove,standart)
 
18.6.2014 v 19:28
Zdravim vas, prehladal som to tu ale na svoju otazku som odpoved nenasiel tak sa spytam: potrebujem kupit novu bateriu a tym ze som zaciatocnik potrebujem poradit hlavne aky typ baterky je kvalitny a za rozumnu cenu (moto Honda CB600f Hornet 2003) su rozne typy ako som uz v nazve temy spomenul a vazne neviem kde zacat. Dakujem (popripade je dobre po sezone bateriu vybrat a vybit/alebo len vybrat a nasledne nabit a dat do motocykla pripraveneho na sezonu?)

typ baterie (bezudrzbove,gelove,standart)

18.6.2014 v 19:36 | Nahoru | #1
baterku nemá cenu nějak moc řešit(leda tak v hospodě u piva),kup to co mají u vás v krámě,počítej cca 1000kč.

na zimu je dobré ji držet v teple a každopádně do plna nabitou...

Naposledy editováno 18.06.2014 19:36:37

typ baterie (bezudrzbove,gelove,standart)

18.6.2014 v 19:59 | Nahoru | #2

typ baterie (bezudrzbove,gelove,standart)

18.6.2014 v 19:59 | Nahoru | #3
Přes zimu radši v chladnu, tím nemyslím kosu, kolem 15°C.

3 reakcí na tento příspěvek typ baterie (bezudrzbove,gelove,standart)

18.6.2014 v 20:02 | Nahoru | #4
ja jsem volil obycejnou kyselinovou,byla nejlacinejsi, ta bezudrzbova zas neni az tak moc bezudrzbova a na gelovou si budes muset koupit pulsni nabijecku,aby jsi ji nezku-vil,zalezi jen na tobe kolik ecek na ni mas nychystanych
vsechny tri druhy v zime do tepla a obcas vybyt a zas nabyt,baterka nejvic trpi vybyta a v necinnosti

Naposledy editováno 18.06.2014 20:03:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) typ baterie (bezudrzbove,gelove,standart)

18.6.2014 v 20:21 | Nahoru | #5

zufin píše: vsechny tri druhy v zime do tepla a obcas vybyt a zas nabyt ,baterka nejvic trpi vybyta a v necinnosti


Proč? To je podle mě pičovina...

Nějaké zajímavé info o bateriích TU

Těch pár stovek za "bezúdržbovku" bych přidal. Aspoň nemusíš řešit dolívání.

Naposledy editováno 18.06.2014 20:24:13

(reakce na) typ baterie (bezudrzbove,gelove,standart)

18.6.2014 v 20:23 | Nahoru | #6
Barney> no jen tak a kdybys nevedel jak to vybit tak vem drat a spoj + s - ale drat musi bejt pekne tlustej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) typ baterie (bezudrzbove,gelove,standart)

18.6.2014 v 20:26 | Nahoru | #7
zufin> To jako, když mám kyselinovou baterku a vyměnim jí za gelovou, tak musim taky nahradit nabíjecí obvody v motorce?
Když je teda jiná nabíječka na gelovky. Nebo jakej je teda rozdíl v nabíjení nabíječkou a nabíjením jízdou na motorce?
Nerozumím tomu tak jestli se ptám blbě tak se omlouvám.
Píšeš nabíječkou nabýjet, co tě k tomu vede? Na to sem se chtěl taky zeptat.

Naposledy editováno 18.06.2014 20:28:11

(reakce na) typ baterie (bezudrzbove,gelove,standart)

18.6.2014 v 20:53 | Nahoru | #8

zufin píše:
vsechny tri druhy v zime do tepla a obcas vybyt a zas nabyt,baterka nejvic trpi vybyta a v necinnosti


Když pominu pravopis, je to nesmysl. Je nutné ji udržovat nabitou.
A rozhodně ji neskladovat vybitou ve vymrzlé garáži.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) typ baterie (bezudrzbove,gelove,standart)

18.6.2014 v 21:01 | Nahoru | #9

BohusStejskal píše: zufin> To jako, když mám kyselinovou baterku a vyměnim jí za gelovou, tak musim taky nahradit nabíjecí obvody v motorce?
Když je teda jiná nabíječka na gelovky. Nebo jakej je teda rozdíl v nabíjení nabíječkou a nabíjením jízdou na motorce?
Nerozumím tomu tak jestli se ptám blbě tak se omlouvám.
Píšeš nabíječkou nabýjet, co tě k tomu vede? Na to sem se chtěl taky zeptat.



ono je rozdíl nabíjet a dobíjet.trošku dobít můžeš gelovku čímkoliv-takže se dobije i v motorce.ale pokud je hodně vybitá,tak se musí nabíjet pulzně-hrozí její poškození.

stejně drtivá většina baterek v motorce nejsou gelovky,ale obyčejné kyselinovky,pouze někdy ta kyselina tam není volně nalitá,ale je nacucanutá ve skelné tkanině,která vyplňuje vnitřní prostor .ale pořád je to kyselina sírová...

(reakce na) typ baterie (bezudrzbove,gelove,standart)

18.6.2014 v 22:06 | Nahoru | #10

Dolph-cz píše:

stejně drtivá většina baterek v motorce nejsou gelovky,ale obyčejné kyselinovky,pouze někdy ta kyselina tam není volně nalitá,ale je nacucanutá ve skelné tkanině,která vyplňuje vnitřní prostor .ale pořád je to kyselina sírová...


No tohle je pravda a tyhle baterie se jmenují AGM absorbed glass material. Nějaké pulsní nabíjení je nesmysl. Nabíjí se stálým proudem, ale max 13.8 voltů jestli se nepletu jinak se tam začnou tvořit bublinky které nemají kam vybublat a tím se to kur.... Každopádně kup baterku kterou tam máš a v zimě jednou měsíčně dobit kvůli samovybíjení a nejlíp to mít někde ve sklepě.
Edit: kecám je to 14.4-14.5max

Naposledy editováno 18.06.2014 22:10:19

typ baterie (bezudrzbove,gelove,standart)

18.6.2014 v 23:42 | Nahoru | #11
Diki za rady,myslim ze ta bezudrzbova bude najlepsia volba a posluzi tak ako ma a nijak extra rozdiel medzi nimi neni co som sa docital takze budem sa drzat klasiky

(reakce na) typ baterie (bezudrzbove,gelove,standart)

19.6.2014 v 07:46 | Nahoru | #12

Dolph-cz píše: ono je rozdíl nabíjet a dobíjet.trošku dobít můžeš gelovku čímkoliv-takže se dobije i v motorce.ale pokud je hodně vybitá,tak se musí nabíjet pulzně-hrozí její poškození....



Nabíjet či dobíjet můžeš gelovku čímkoliv, jen nesmíš překročit 14,4V, kdy by začalo docházet k plynování, které takovou baterii nenávratně ničí.

Žádné pulzní dobíjení nevyžaduje.

Naposledy editováno 19.06.2014 07:46:52
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist