globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sportovní pneu na občasnou návštěvu okruhu
16.6.2014 v 16:00
Zdravím,

potřeboval bych malou radu. Mám hondu CBR600F a přemýšlím, že bych ji začal párkrát do roka vytahovat na okruh. Jenomže, na cestě jezdím Dunlop RoadSmart II. Na cestě jsou super a i na hodně sportovní jízdu v provozu jsou super. Jenomže na okruhu bych jim po pár kolech v extrémních náklonech prostě nevěřil.

A tak mi vzniká otázka, jak to vyřešit. Přemýšlím víceméně nad dvěma variantama.

1) koupit úplně nové sportovní pneu (třeba ve stejné třídě jako je od Dunlopu SportSmart II)

2) koupit lehce jetý slick/sport pneu z okruhu, co má najeto pár kol.

V každém případě to budou pneu čistě na okruh. Vždy před návštěvou okruhu bych ji přezul, odvezl na vozíku na okruh a zpátky,.. a pak zase přezul na cestu na RoadSmartky...

Která z těch variant je podle vás lepší a proč?

Díky :)

Naposledy editováno 16.06.2014 16:23:58
Anketa: Kterou??
Nové
82%
14
Lehce jeté
18%
3

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportovní pneu na občasnou návštěvu okruhu

16.6.2014 v 17:59 | Nahoru | #1
babynek> upřímě si pro mě borec, protože já nepoznal na silnici limit QII ani náhodou a i na okruhu odváděla pro mé ježdění solidní práci.
Pokud se to vlní ve vetším náklonu a rychlosti, je tam spíš špatný tlak, nebo je blbě nastavený podvozek. Tedy je to můj názor :)

Jinak jak psal Ozzy tka ty gumy..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportovní pneu na občasnou návštěvu okruhu

16.6.2014 v 18:52 | Nahoru | #2
babynek> tak předně.. QII je sportovní pneu,.. RS je cest-sport,... tam je ten limit i díky tvaru gumy rychleji doažitelný. Zároveň cesto/sport pneu je dělená i do větší zimy, aby se rychleji zahřála,... pokud však jedeš dlouho za horkého počasí velkou palbu, tak se přehřejí a na to už jsou stavěné sportovní pneu. Tlak i podvozek jsou v naprostém pořádku.. věř mi :) ... je to dané opravdu tou příliš vysokou teplotou, do jaké se dostanou a pokud ještě jedou v maximální vytíženosti (rozuměj velká rychlost+velký náklon+přidání plynu na výjezdu v náklonu) tak nestíhají...
"vlnit" rozuměj stavu, kdy se začne přední i zadní kolo lehce posouvat ven ze zatáčky, protože už nedrží, a rozhodí to celý podvozek.. a pak se začne lehce "vlnit"

Ale jak jsem řekl... v provozu si nemůžu stěžovat proto ani nic jiného na silnici jezdit nechci..... tam je dostat vyloženě na limit není sranda.... ale ta důvěra v tyhle pneu na okruhu by prostě nebyla.... Na cestě super.. i na sportovní jízdu.... na okruhu se na nich dá taky zajet... ale nebylo by to s tou důvěrou, jakou bych chtěl, když to tam pošlu naplno

Naposledy editováno 16.06.2014 18:53:53
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist