globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ER5 z autoškoly
10.6.2014 v 13:30
Uvažuji o koupi jedné ER5, ale jezdila 4 roky v autoškole. Šli byste do takové motorky?

ER5 z autoškoly

10.6.2014 v 13:32 | Nahoru | #1
Ne ani za poloviční cenu když vidím jakej kartáč tam dostávaj

ER5 z autoškoly

10.6.2014 v 13:41 | Nahoru | #2
Bývají to hodně podtáčené stroje. Záleží jaký měla servis a za jakou je cenu. Každopádně na tom asi majlant neušetříš tak proč nekoupit něco od normálního majitele.

ER5 z autoškoly

10.6.2014 v 13:45 | Nahoru | #3
Za jakou cenu to bude?

ER5 z autoškoly

10.6.2014 v 13:47 | Nahoru | #4
No hlavně to jezdilo z 99% ve dvou,kde malokterej instruktor je pod metrák

ER5 z autoškoly

10.6.2014 v 13:48 | Nahoru | #5
Tak do 20ti k proc ne. BUde to otloukanek , ale ktera r5ka neni, kdyz to vsici berou jako 1. stroj na nauceni.
Zalezi na stavu, motoru do er5 se po svete najde fura.
JInak ta motorka je vcelku bezudrzbova, jednu jsem kupoval pro Z. pred 2-3 ma rokama, byla to jetina , bourana z Itosky za 30 litru. A lil se do ni jenom olej,filtry a jednou se menilo lanko na spojce.
PRoste takova super rozpoctovka. Ovsem je to kulodrt.

ER5 z autoškoly

10.6.2014 v 13:56 | Nahoru | #6
Tchán má autoškolu, tak trošku představu jak to s těma strojema je mám. Jsou obrovský rozdíly v tom jak se k motorkám kde chovaj.

Při výcviku ty motorky jezděj celkem dost na nízký (pod) otáčky. Proto je dobrý občas vyhnat pavouky z vejfuku. Ne každá autoškola to dělá. Co se týká brzd, tak nebejvaj extra zatěžovaný - žádný brždění z vysokejch rychlostí. Kouř dostává spojka. Tam je potřeba počítat s kratší životností lamel (plechů). Co si myslím, že bude KO na starší autoškolový motorce, tak jsou zadní tlumiče. Počítej s tím, že tlumič bude bez tlaku a péra unavený.

Jinak teda nevím o tom, že by se něco extra víc sralo než na normálně jezdících motorkách.

ER5 z autoškoly

10.6.2014 v 14:15 | Nahoru | #7
1000x chcípla při rozjezdu. 100x spadla. Obvykle zadní kotouč jako žiletka a je na výměnu. Vylágrované kliky, vytahané rozvodové řetězy, uhřáté spojky.
Fakt do toho chceš jít?

Naposledy editováno 10.06.2014 14:16:16

1 reakcí na tento příspěvek ER5 z autoškoly

10.6.2014 v 14:29 | Nahoru | #8
všechno je otázka za kolik....

ER5 z autoškoly

10.6.2014 v 15:19 | Nahoru | #9
a kolko to ma cca najazdene ked to ma byt tak roz*ebane ako tu všetci hovoria?

ER5 z autoškoly

10.6.2014 v 16:10 | Nahoru | #10
Zeptám se tě asi takhle. Dělal si sám papíry že? A semtam ti to chcíplo, občas upadlo, rozjížděl si se dlouho s chytnutou spojkou, škubaly ti kvalty při blbě zařazenym stupni?

Tak

Teď si představ, že takovyhle zahul ten stroj měl 10 hodin denně po každej den v sezóně.

Pořád tě to láka ?

1 reakcí na tento příspěvek ER5 z autoškoly

10.6.2014 v 16:44 | Nahoru | #11
jedná se o r.v.04 najeto má 35tkm je na motoinzerci, cena by byla ta na inzerci -3 tisíce...ale asi mate pravdu nestojí to za to

(reakce na) ER5 z autoškoly

10.6.2014 v 16:49 | Nahoru | #12
Dav3x> Za 3 tisíce nekup to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ER5 z autoškoly

10.6.2014 v 16:51 | Nahoru | #13

PKNK píše: všechno je otázka za kolik....

některé motorky jsou i zadarmo drahé

(reakce na) ER5 z autoškoly

10.6.2014 v 17:08 | Nahoru | #14
seikos> to máš pravdu známej koupil bandita ze školy a...a pohoda takže je to kus od kusu..

Naposledy editováno 10.06.2014 17:08:56

ER5 z autoškoly

10.6.2014 v 17:29 | Nahoru | #15
rozhodně ne

ER5 z autoškoly

10.6.2014 v 17:53 | Nahoru | #16
Do toho bych asi taky nesel....

ER5 z autoškoly

10.6.2014 v 19:48 | Nahoru | #17
taky bych raději zvažíl jinou variantu

ER5 z autoškoly

10.6.2014 v 19:58 | Nahoru | #18
Pokud si měl bouračku a potřebuješ na díly na opravu tak proč ne.

ER5 z autoškoly

10.6.2014 v 20:04 | Nahoru | #19
Z praxe strejc byl v autoškole do poslední chvíle se jezdilo na 350 a u závěreček se šlo jezdit na větší ER5/CB/GS teď se nasadily 650 Bandití . Tak zas hrozné to bejt nemůže když se každej tejden vyučuje údržba dbá se na servis olej/brzdy/gumy to aby žáci věděli kam se co leje a každej si to musí skusit

určitě se v inzercích najdou pečlivě opečovávané 100% servis/mazel/unikát ZNAČKY VRAK

Naposledy editováno 10.06.2014 20:09:55

ER5 z autoškoly

10.6.2014 v 20:18 | Nahoru | #20
Jak bylo receno jde o cenu. Pokud je to za polovinu trzni hodnoty. Tak mas rezervu na vymenu pomalu cely motorky. Jestli je cenovej rozdil 5litru vuci konkurenci. Asi bych do toho nesel...

ER5 z autoškoly

10.6.2014 v 21:37 | Nahoru | #21
Tato? Za 27 tyček pokud sem správně pochopil.

Naposledy editováno 10.06.2014 21:37:55

1 reakcí na tento příspěvek ER5 z autoškoly

10.6.2014 v 23:07 | Nahoru | #22
Mám autoskolu (praha10) a něco o tom vím. Souhlas s tím, ze gumy jsou jak plocha rovina a možná zadní pera utahana.

Je ale o ucitelovi, kolikrát spadne... (U nás cca 1x za rok a to jeste na dvoře), na rozdíl od běžného provozu to tam hlídají dva. Skrabance a praskla zrcátka se řeší okamžitě, neboť další žák už to musí mít ok.

Pokud by nebylo něco v pořádku, bylo by trapné to žáka na tom učit. Určitě by na to nesedl při zkouškách komisař... (To jen na okraj k údržbě)

Počet kilometru... Proč by to kdo stacel a upravoval?

Technicka 1x ročně. Stav a počet km pisou do protokolu.

Druhé ovládání : děla to dost firem, ale je to o penězích. Bud to udělají za 8000 Kč a prichyceni druhých řiditek přivaří nebo prisroubuji k provrtanemu rámu... Nebo zaplatí autoskola 20000kc a vše je tam jen prichycene (máme to druhé a nedám na to dopustit- žák ani neví, ze tam něco je navíc.
(Hledej pod sedlem řidiče)

Informace : Tvrdím, ze na autech a motorkách jsou nejdražší informace. Pokud ti na nich nesejde, kup si motorku 8 let starou, nejlépe supersporta, dovoz z Francie nebo Itálie, najeto 11400Km, (super, na retezovku mas jeste 5000km - divné ze za týden v Alpách praskla...) po prvním majiteli - důchodci a věř, ze nikdy nelezela, protože děda jezdil opatrně a parkoval v garáži na koberci...

Osobne : zjisti si učitele co na ni jezdil a na nej reference jeho žáků. Chtěj v autoskole vidět, co s tím kdy dělali a s čím to bylo v servisu nebo co na to kupovali. Podívej se pod sedlo, zda není provrtany nebo zkriveny rám od druhých riditek. Porovnej tyto info s cenou, co za to budou chtít a pak se rozhodni.

Nakupuj od prekupnika, kup rovnou z autoškoly nebo s kontaktem na autoskolu....

Nebo si myslíš, ze 7 majitel dovezene moto ti to prodává levněji z lásky ?

(reakce na) ER5 z autoškoly

10.6.2014 v 23:18 | Nahoru | #23
vendys.vv> Mám autoskolu (praha10) a něco o tom vím. Souhlas s tím, ze gumy jsou jak plocha rovina a možná zadní pera utahana.

Prosim tě a ty máš kde autoškolu na Praze 10? Tak fotka z dneška na výcvikové motorce z Prahy 10:





Jinak pro zakladatele vlákna...motorku z autoškoly si nekupuj, autoškoláci z 90% na tom sami neumí a ty motorky pode toho taky vypadají.

ER5 z autoškoly

10.6.2014 v 23:31 | Nahoru | #24
Ale Mirku.... To snad nemyslíš vážně ?

Naposledy editováno 10.06.2014 23:41:11
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist