Zalezi na stavu, motoru do er5 se po svete najde fura.
JInak ta motorka je vcelku bezudrzbova, jednu jsem kupoval pro Z. pred 2-3 ma rokama, byla to jetina , bourana z Itosky za 30 litru. A lil se do ni jenom olej,filtry a jednou se menilo lanko na spojce.
PRoste takova super rozpoctovka. Ovsem je to kulodrt.
Při výcviku ty motorky jezděj celkem dost na nízký (pod) otáčky. Proto je dobrý občas vyhnat pavouky z vejfuku. Ne každá autoškola to dělá. Co se týká brzd, tak nebejvaj extra zatěžovaný - žádný brždění z vysokejch rychlostí. Kouř dostává spojka. Tam je potřeba počítat s kratší životností lamel (plechů). Co si myslím, že bude KO na starší autoškolový motorce, tak jsou zadní tlumiče. Počítej s tím, že tlumič bude bez tlaku a péra unavený.
Jinak teda nevím o tom, že by se něco extra víc sralo než na normálně jezdících motorkách.
1 reakcí na tento příspěvek ER5 z autoškoly
Tak
Teď si představ, že takovyhle zahul ten stroj měl 10 hodin denně po každej den v sezóně.
Pořád tě to láka ?
1 reakcí na tento příspěvek ER5 z autoškoly
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ER5 z autoškoly
PKNK píše: všechno je otázka za kolik....
některé motorky jsou i zadarmo drahéurčitě se v inzercích najdou pečlivě opečovávané 100% servis/mazel/unikát ZNAČKY VRAK
Naposledy editováno 10.06.2014 20:09:55
1 reakcí na tento příspěvek ER5 z autoškoly
Je ale o ucitelovi, kolikrát spadne... (U nás cca 1x za rok a to jeste na dvoře), na rozdíl od běžného provozu to tam hlídají dva. Skrabance a praskla zrcátka se řeší okamžitě, neboť další žák už to musí mít ok.
Pokud by nebylo něco v pořádku, bylo by trapné to žáka na tom učit. Určitě by na to nesedl při zkouškách komisař... (To jen na okraj k údržbě)
Počet kilometru... Proč by to kdo stacel a upravoval?
Technicka 1x ročně. Stav a počet km pisou do protokolu.
Druhé ovládání : děla to dost firem, ale je to o penězích. Bud to udělají za 8000 Kč a prichyceni druhých řiditek přivaří nebo prisroubuji k provrtanemu rámu... Nebo zaplatí autoskola 20000kc a vše je tam jen prichycene (máme to druhé a nedám na to dopustit- žák ani neví, ze tam něco je navíc.
(Hledej pod sedlem řidiče)
Informace : Tvrdím, ze na autech a motorkách jsou nejdražší informace. Pokud ti na nich nesejde, kup si motorku 8 let starou, nejlépe supersporta, dovoz z Francie nebo Itálie, najeto 11400Km, (super, na retezovku mas jeste 5000km - divné ze za týden v Alpách praskla...) po prvním majiteli - důchodci a věř, ze nikdy nelezela, protože děda jezdil opatrně a parkoval v garáži na koberci...
Osobne : zjisti si učitele co na ni jezdil a na nej reference jeho žáků. Chtěj v autoskole vidět, co s tím kdy dělali a s čím to bylo v servisu nebo co na to kupovali. Podívej se pod sedlo, zda není provrtany nebo zkriveny rám od druhých riditek. Porovnej tyto info s cenou, co za to budou chtít a pak se rozhodni.
Nakupuj od prekupnika, kup rovnou z autoškoly nebo s kontaktem na autoskolu....
Nebo si myslíš, ze 7 majitel dovezene moto ti to prodává levněji z lásky ?
Prosim tě a ty máš kde autoškolu na Praze 10? Tak fotka z dneška na výcvikové motorce z Prahy 10:
Jinak pro zakladatele vlákna...motorku z autoškoly si nekupuj, autoškoláci z 90% na tom sami neumí a ty motorky pode toho taky vypadají.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |