globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V obci 97 - jde s tím něco udělat?
 
5.6.2014 v 15:50
Zdar chlapi, dneska mi naměřili 97km/h na padesátce a zastavili. Všechno jsem podepsal. Vypadá to na 5-10.000 a 6 měsíců bez not. Dalo by se s tím něco udělat? Nějaké triky? Díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V obci 97 - jde s tím něco udělat?

7.6.2014 v 10:22 | Nahoru | #1
stassek> Je to furt dokola. Koho přesně a jak svým jednáním omezil/ohrozil/poškodil? Pokud nikoho, pak nějaká pokuta či jinej trest nemá smysl a jakákoli snaha se tomu vyhnout je správná a chvályhodná.
Pokud někoho omezil/ohrozil/poškodil, pak má trest přecijen nějakej smysl, i když daleko větší smysl by bylo odškodnění toho kdo byl omezen/ohrožen/poškozen.
Ale je mi jasný že tvůj pohled na věc je jinej a že tě tím nepřesvědčím, prostě pokuty za jakýkoli porušení zákona jsou podle tebe správný i když není nikdo poškozen nebo ohrožen.
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V obci 97 - jde s tím něco udělat?

7.6.2014 v 11:07 | Nahoru | #2

TomElefant750 píše: stassek> Je to furt dokola. Koho přesně a jak svým jednáním omezil/ohrozil/poškodil? Pokud nikoho, pak nějaká pokuta či jinej trest nemá smysl a jakákoli snaha se tomu vyhnout je správná a chvályhodná.
Pokud někoho omezil/ohrozil/poškodil, pak má trest přecijen nějakej smysl, i když daleko větší smysl by bylo odškodnění toho kdo byl omezen/ohrožen/poškozen.
Ale je mi jasný že tvůj pohled na věc je jinej a že tě tím nepřesvědčím, prostě pokuty za jakýkoli porušení zákona jsou podle tebe správný i když není nikdo poškozen nebo ohrožen.
Čau, Tom


argumentace je smyslupná, ale problém je v něčem jiném, konkrétně ve dvou věcech - jednak jde o pravděpodobnost: pokud by po městě jezdili stovkou všichni, tak pravděpodobnost, že někdo někoho sejme (přestože v mnoha případech řidič nikoho neohrozí, neomezí ani nepoškodí) se výrazně zvyšuje - proto byla v obci zavedena snížená rychlost, kterou ať chceme nebo ne musí dodržovat všichni, protože nemáme klíč, na jehož základě bysme stanovili, kdo jezdit stovkou může a kdo ne.
Stejně tak (pro Číkuse) "přednost" chodců na přechodech byla zavedena proto, že řidiči na ně totálně srali a přecházet po přechodu bylo v mnoha případěch vyloženě nebezpečné (nebo jsi musel čehat půl hodiny, až nic nepojede).

Druhá věc (podle mě ta nejdůležitejší) je ta, že si rozhodně nemyslím, že když se někdo snaží ojebat něco jednou, tak se to nepokusí ojebat prodruhé - a je uplně jedno, co to je. Teď tu ojebává rychlost, až sejme nějakou babču na přechodu, tak bude hledat kličky, jak se vysekat z vlastní odpovědnosti. A toto si myslím proto, že opravdu málo kdo je natolik soudný, že je schopný si říct, že když jsem to doteď ojebával, tak odteť už to ojebávat nebudu a přijmu trest.

Takže asi tak. Chápu obě strany, netvrdím, že jsou všechny pokuty správné, ale mé stanovisko je takové, že když nějaké pravidla jsou, měly by se dodržovat, nebo změnit. Obojí můžeme všichni. A pokud pravidla nedodržuju a nechci je měnit, musím se k tomu postavit čelem.

Naposledy editováno 07.06.2014 11:14:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist