globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rány z kardanu
4.6.2014 v 20:18
Přátelé, kdyby někdo dokázal poradit....z diferenciálu se mi při ubrání plynu ozve kovová rána jako kdyby byl na kardanu vakl. Když pridam plyn tak nic, uberu tak zase rána. Pokud ubiram plynule a zvolna tak v poho. Nesetkal se někdo s tímto problémem,prosím poradte. Díky K.C.

Rány z kardanu

4.6.2014 v 20:54 | Nahoru | #1
máš diferenciál mezi předním a zadním kolem?

1 reakcí na tento příspěvek Rány z kardanu

4.6.2014 v 21:09 | Nahoru | #2
chtělo by to zkontrolovat vůle, podlož vzadu mašinu a zkus cuknout kolem dopředu dozadu, apod dál zkontrolovat ozubení před kardanem a za kardanem Takhle to vypadá u 1100 u 650 není napojení hřídel/kardan v oleji chtělo by tam mrknout jestli to není na suchu

(reakce na) Rány z kardanu

4.6.2014 v 21:20 | Nahoru | #3
OndrasHodek> Když tam bude vůle tak co dal? Jinak díky za reakci,už jsem na fóru od tebe par rad vyčetl. Ještě jsem neměnil olej v diferenciálu. Najel jsem asi 19000km. Vostuda,ze?

Rány z kardanu

4.6.2014 v 22:51 | Nahoru | #4
Možná mám blbou otázku, co to máš za Draka s DIFERENCIALEM? Nebývá diferák náhodou u aut. Něco jako vnitřní a venkovní kolo v zatáčce, rozdílný počet otáček kol v zatáčce, planetové soukolí, hrabání jednoho kola v bahně nebo na sněhu. No, myslím, že to má pořád co dělat se dvěma kolama na hnací nápravě. Takže jestli nemáš tříkolku, tak tam diferák určitě nemáš. Promiň, že ti to tu kazím.

Naposledy editováno 04.06.2014 22:58:25

1 reakcí na tento příspěvek Rány z kardanu

4.6.2014 v 22:55 | Nahoru | #5
no výrobce říká měnit po 20000km .... každopádně mrkni na tento článek tam najdeš vše potřebné je to přímo pro 650

A diferenciál tam žádnej nemáš říkej tomu raději úhlovej převod jinak tě tu někteří začnou přinejmenším kamenovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rány z kardanu

4.6.2014 v 22:59 | Nahoru | #6

OndrasHodek píše: no výrobce říká měnit po 20000km .... každopádně mrkni na tento článek tam najdeš vše potřebné je to přímo pro 650

A diferenciál tam žádnej nemáš říkej tomu raději úhlovej převod jinak tě tu někteří začnou přinejmenším kamenovat



Nekamenuji, ale dělám rádoby přednášku.

Rány z kardanu

5.6.2014 v 07:49 | Nahoru | #7
říkej tomu stálý převod....
jinak rozebrat,podotahovat a zkontrolovat šrouby a zuby.až se střihnou,tak si rozmlátíš hubu. j.

(reakce na) Rány z kardanu

5.6.2014 v 08:08 | Nahoru | #8
Jiří78> však tebe jsem nemyslel začal jsem to psát dřív než se objevil tvůj příspěvek ... viš jak to tu občas chodí

Každopádně v tom článku, na kterej jsem dával odkaz je to i bez znalosti AJ víc než zřetelné z obrázku, prostě zuby musej bejt mastný jak to rezne je to o průser

Naposledy editováno 05.06.2014 08:09:55
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
xvs 650 karburátor Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 650 Dragstar Classic mlukes 8 6.3.2024 v 19:22 Kropikkk
akú VRLA nabíjačku Yamaha XVS 650 DragStar ian2112 3 5.3.2024 v 03:21 kokoška.
diagonálna vs bias belted pneu Yamaha XVS 650 DragStar ian2112 8 13.7.2023 v 16:37 Krautkopf
Yamaha XVS 650 DragStar - jaké pneu? Yamaha XVS 650 DragStar davidsedivy 18 6.7.2023 v 15:24 ian2112


TOPlist