PORNO TRIČKA
Další shop s tričkama
motivace úpravce nejen XVS "Two Stripes"
hoooodně dílů na XVS a jiné Chopper a pod. motorky "EZC"
úpravy nejen XVS "Thunderbikes"
úpravy moto "Rick's"
úpravy nejen XVS "Iron Moto"
díly a přestavby XVS "Bandit Cycles"
Jak na to s moto
DDT gauče na motorky
úpravy nejen XVS "BCB"
úpravy nejen XVS "Delta Custom Bikes"
spolujezdkyně
Foto EBF 2016 jak si přeje David
Noviny DSL 2014
noviny DSL 2016
Foto DSL 2016 jak si přeje David II
kurva drahý hadry
Naposledy editováno 05.06.2018 10:14:22
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
2 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
3 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
Takže mám na motorce v předu 2 velké kotouče, vzadu 1. A co cesťáky? Vpředu 2 velké a vzadu 1 malinký. Proč asi?
Když jsem Draka koupil, tak tam byly v hajzlu oba přední kotouče. Brzdil jsem jen zadní brzdou, to bylo pěkně na hovajz. Po výměně za nové přední, na zadní brzdu skoro nesáhnu. A navíc, když se brzdí zadkem v zatáčce, tak se motorka automaticky rovná z náklonu a nedovolí projet zatáčku rychleji.
A teď babo raď.
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
Jiří78 píše: Ale jako bych nic neřekl. Brzděte si každý jak chcete, hlavně si někde nerozbijte držku.
Máš recht, dneska někde něco napsat, tak tě nakonec obžalují, žes tím způsobil nehodu s trvalými následky ... a ještě horší je, že to vyhrají
Jinak vždy je(jsou) ve předu účinnější brzda(yy), protože zákony fyziky jsou prostě neoblomné ... jde už jen o to, jak s tím pracuješ nebo jak výrobce nastavil, aby brzdy pracovaly.
Naposledy editováno 27.06.2018 20:52:08