globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Klady a zápory FZ1 Fazer
Zdravím všechny,
Mám v plánu si koupit FZ1 Fazera rok 2006 a tak bych zde rád načerpal veškeré informace o této mašině. Budu rád za všechny vaše postřehy, jak kladné tak i záporné. Dále pak, na jaké věci si mám případně dát pozor při koupi. Mám už vybraných pár strojů a tak se chystám na jejich prohlídku, proto chci byt aspoň trochu připraven. Díky moc...
Pavel

1 reakcí na tento příspěvek Klady a zápory FZ1 Fazer

4.6.2014 v 09:59 | Nahoru | #1
Dobrá volba. Jinak myslím, že ta motorka nemá žádné typické problémy. Jen po zahřátí dobře vyzkoušej převodovku-není úplně nejpřesnější od výroby(vyzkoušeno na dvou FZ1-obě zánovní) a předpokládám, že pokud na té motorce jezdilo nějaké prase, tak to bude cítit při řazení-jen teorie a dojmy. Mě převodovka šlape jak má, ale cítím, že s té spousty motorek co jsem jezdil a nebo vlastnil, je tahle převodovka taková nejhůře udělaná a myslím, že ta řadící kulisa časem bude zlobit-ale jak říkám-možná a po moooc kilometrech, anebo po prasáckém zacházení předchozího majitele. Jinak klasika-motorka má originál dva černé klíče a jeden Master (červený) všechny s logem Yamaha s náhradama a duplikátama bych nechtěl.
Jinak si pročti můj profil v Top profilech FZ1 Fazer-tam je jsem se rozepsal co to šlo k záporům i kladům mašiny. Držím palce při výběru. Pokud budeš mít konkrétní dotaz-rád doplním.

1 reakcí na tento příspěvek Klady a zápory FZ1 Fazer

Skvělá odpověď, děkuji! 4.6.2014 v 11:04 | Nahoru | #2
Taky si myslím, že je to dobrá volba. Pevnej podvozek, motor s dostatečným výkonem ve vyšších otáčkách. Naopak v nižších se s tim dá v klidu jen tak courat, navíc s rozumnou spotřebou. Jediný možný mínus mě napadá nízko umístěný stupačky - ale není to nic, co by se nedalo pořešit. Koukal bych po kouscích pokud možno v originálním stavu. Často první impuls k tunění je rána o asfalt. Jinak je to japonec = jezdíš, nic neřešíš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klady a zápory FZ1 Fazer

4.6.2014 v 16:31 | Nahoru | #3
Boss.trx850> Díky za odpověď... Dám si pozor na tu převodovku. A ohledně těch klíčů, by si duplikát nebral z jakého důvodu? Že by to mohla být čorka? Na klíčky jsem se teda neptal, ale taky to udělám.. ! Mám ale menší problém s mojí výškou. Seděl jsem na kamarádově FZ1 a nedosáhnul jsem úplně celou nohou na zem, jako žádná velká trágoška to nebyla, ale dá se nějak snížit těžiště mašiny? Tady by šlo asi jen o můj lepší pocit, že mám motorku tak nějak pod kontrolou...

(reakce na) Klady a zápory FZ1 Fazer

4.6.2014 v 16:38 | Nahoru | #4
Bazalka> Díky za informace. ! Jedna z těch, co jsem vybral je originálka a má i servisku, jen na ní je laďák, ale to jsem možná i rači kvůli "bezpečnosti", abych byl slyšet. Má i nalítáno cca 17 tisíc, tak snad by mohla šlapat..

Klady a zápory FZ1 Fazer

Skvělá odpověď, děkuji! 4.6.2014 v 17:11 | Nahoru | #5
2006 měly ucukáný přechod ze zavřenýho plynu do otevřenýho, hodně se to tu řešilo, pohledej ve starších vláknech.2007 už to měly vychytané.
Motku trochu snížíš popuštěním předních vidlí o 0,5 - 1 cm v brýlích.

(reakce na) Klady a zápory FZ1 Fazer

Skvělá odpověď, děkuji! 5.6.2014 v 22:25 | Nahoru | #6

Shock88 píše: Boss.trx850> Díky za odpověď... Dám si pozor na tu převodovku. A ohledně těch klíčů, by si duplikát nebral z jakého důvodu? Že by to mohla být čorka? Na klíčky jsem se teda neptal, ale taky to udělám.. ! Mám ale menší problém s mojí výškou. Seděl jsem na kamarádově FZ1 a nedosáhnul jsem úplně celou nohou na zem, jako žádná velká trágoška to nebyla, ale dá se nějak snížit těžiště mašiny? Tady by šlo asi jen o můj lepší pocit, že mám motorku tak nějak pod kontrolou...


Bez origo klíčů bych ji nechtěl už z principu. Pokud bývalý majitel ztratil, tak to svědčí o jeho přístupu. A navíc bych nerad, aby se ten klíč objevil v den, kdy mi zmizí motorka. Jinak tuhle motorku uřídila i moje bývalka s výškou okolo 160 cm. Chlap si s ní musí poradit bezproblémů. Snížoval bych ji buď vybráním sedla, nebo popuštěním v kostech (přepákování) zadního pružení.

Klady a zápory FZ1 Fazer

Skvělá odpověď, děkuji! 11.6.2014 v 19:39 | Nahoru | #7
Mám 06 a mínus je na tom to, že má nízko stupačky, ale dá se to vyřešit přepačkem ARP RACING který se dá pořídit za 4500.. není to taková nutnost pokud mašinu nebudeš drtit na okruhu pokud jo stupačky budou limitující. Je sice ucukaná, ale dá se to řešit Ivans Fuel Cut Eliminator který na ebay seženeš za 150 liber což je darda nebo dynojetem nebo citlivým zápěstím já osobně jsem si zvyk.Možná by to chtělo lepší nastavení centrálního tlumiče na můj vkus je moc měký. S tou výškou bych se nebál jsem taky malého vzrůstu a pohoda, kolega je snad o hlavu menší a řešil to snížením sedla o 1 cm.
Mezi plus snad vše od designu, brzd, kvality, VÝKONU, náhradních dílů, mám našvihané 41000 a pokud se o to budeš starat jak máš budeš TOP spokojen.

Klady a zápory FZ1 Fazer

12.6.2014 v 00:55 | Nahoru | #8
Tak hotovo,
O víkendu jsem pořídil litrového žlutého fázovače...
Všem vám děkuji za rady a postřehy...
Přidám i fotku. Mějte se a opatrně na silnicích!
Zdarec





Klady a zápory FZ1 Fazer

23.6.2014 v 21:13 | Nahoru | #9
Pěkný! Taky přemýšlím, že po sezoně prodám gixxero a koupim FZ1, přeci jen už bych se dal nějaký pohodový cestovaní, než na lítani na ss. :)) Ať jezdí!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spojka Yamaha FZ1 2006 Yamaha FZ1 Fazer Lajos98 21 18.1.2024 v 15:31 ja1
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N závoďáček-r1 11 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream
Oprava zipu na kožené bundě 4SR Yamaha FZ1 Fazer context 11 28.8.2023 v 12:46 honza_biker
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... KulímR1 28 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker
Jak poznat, že se jedná o stejný mo... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N ondra-krajon 5 30.7.2023 v 17:40 Ozzy_


TOPlist