globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GO motoru DR-Z 400SM
2.6.2014 v 12:09
Zdravím, chystám se koupit Suzuki DR-Z 400SM.. Neví někdo v kolika tis. km. by se měla dělat generálka a co vše je potřeba a co naopak by se dělat nemuselo?

Díky

GO motoru DR-Z 400SM

2.6.2014 v 12:16 | Nahoru | #1
Spíš si zavolej věštkyni...vono to bude starší,volítaný...kdo ví jak se kdo staral a měnil.Myslím že bez menší rozborky si nemůžeš být 100% jistej,že se servisovalo a dělalo jak má.Jinak nevím o větších neduhách tohoto SMka

GO motoru DR-Z 400SM

2.6.2014 v 12:22 | Nahoru | #2
Proc by se mela delat generalka u motoru kterej ji pri beznym pouzivani a nezanedbavani servisu nepotrebuje?

2 reakcí na tento příspěvek GO motoru DR-Z 400SM

2.6.2014 v 12:39 | Nahoru | #3
tak jezdit to nebude do nekonečna žejo..a je jasný že mi každý řekne že se o to staral jak nejlip to šlo, měnil oleje v pravidelnych intervalech atd atd...ale když to ma najeto nějakych 25tis, tak si myslím že by to už něco chtělo..přece jen občas to určitě dostávalo záhul.třeba jen pist s kroužkama..nvm..samozřejmě kdyby to bylo rozebrany udělal bych asi komplet.

GO motoru DR-Z 400SM

2.6.2014 v 12:43 | Nahoru | #4
Ty voe,proč si hned každý myslí že motor,byť jednobuch potřebuje kolem 30tis GO.

(reakce na) GO motoru DR-Z 400SM

2.6.2014 v 12:52 | Nahoru | #5

Fííífa píše: tak jezdit to nebude do nekonečna žejo..a je jasný že mi každý řekne že se o to staral jak nejlip to šlo, měnil oleje v pravidelnych intervalech atd atd...ale když to ma najeto nějakych 25tis, tak si myslím že by to už něco chtělo..přece jen občas to určitě dostávalo záhul.třeba jen pist s kroužkama..nvm..samozřejmě kdyby to bylo rozebrany udělal bych asi komplet.

(reakce na) GO motoru DR-Z 400SM

2.6.2014 v 12:56 | Nahoru | #6

Fííífa píše: tak jezdit to nebude do nekonečna žejo..a je jasný že mi každý řekne že se o to staral jak nejlip to šlo, měnil oleje v pravidelnych intervalech atd atd...ale když to ma najeto nějakych 25tis, tak si myslím že by to už něco chtělo..přece jen občas to určitě dostávalo záhul.třeba jen pist s kroužkama..nvm..samozřejmě kdyby to bylo rozebrany udělal bych asi komplet.


sakra ty jseš nějakej hrrr zjistoval si vubec co by te to stalo?

pokud to jede, nežere olej a má tlaky tak do toho nehrab

GO motoru DR-Z 400SM

2.6.2014 v 13:03 | Nahoru | #7
když zatim nvm co by to všechno chtělo tak cenu nezjištuju..a když pro ni pojedu a svezu se tak asi nezjistim kolik žere oleje ne?!!

1 reakcí na tento příspěvek GO motoru DR-Z 400SM

2.6.2014 v 13:20 | Nahoru | #8
Proto hned nemusíš měnit píst vono de toho najde/může najít víc,od řetězovky až já nevím co.Do motoru nevidíš,pokud jede,nehulí to,necuká,nevypadavaj kvalty nedrápal bych do toho.25 tkm není moc,to najedu za 2 roky kolem komína může to mít 125tkm a nebo vylágrované motor už po 10ti pokud to mělo nějaký prase bez údržby,ale to je věc každé starší motorky.
Pokud si sebou vezmeš nějakýho mechanika,škodu neuděláš,dokáže ušetřit hodně peněz před případnou GO čehokoliv.
Zase na druhou stránku,je to motka za pár desítek tisíc,tam se asi nedá spolíhat na to,že do ní nasype 15tkč a pošle do světa za cenu obvyklou.
Každopádně mě přijde divný se ptát na GO motoru(což fakt ventily nejsou) eště než koupím moto.Lidi právě kupují aby se tomuto vyhnuli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru DR-Z 400SM

2.6.2014 v 13:47 | Nahoru | #9
COMATIK> zase na druhou stranu, je menší skupina lidí co za menší peníz koupí takovou moto a pak si udělají/nechají udělat vše a mají jistotu, že to bylo dělaný :)

(reakce na) GO motoru DR-Z 400SM

2.6.2014 v 13:52 | Nahoru | #10

street-dog píše: COMATIK> zase na druhou stranu, je menší skupina lidí co za menší peníz koupí takovou moto a pak si udělají/nechají udělat vše a mají jistotu, že to bylo dělaný :)


Jasný,ale když mu napíšeš že GO zajetýho motoru vyjde na by voko 20-30litru tak si to v životě nekoupí

GO motoru DR-Z 400SM

2.6.2014 v 14:02 | Nahoru | #11
do ted jsem se vrtal v cvajtaktech..a ještě budu..ve 4taktech jsem se zatim moc nehnípal..a jinak je jasný že nebudu kontrolovat jen motor..nebudu kupovat motorku poprví ale jen jsem se chtěl ujistit jestli je fakt spolehliva a u každych motorek je to jinak s GO..lepší se zeptat než vědět píču kdy se má co udělat a třeba i na to srát a jen jezdit.!

GO motoru DR-Z 400SM

2.6.2014 v 15:47 | Nahoru | #12
Mění se motor v 25000km, nejde opravit, jedině nový. A v 30000km zbytek motorky krom žárovek.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 MotoJaryn 27 13.9.2023 v 10:04 Bludevil
Výpustný šroub protíká Suzuki DR-Z400 SM gros11 13 10.7.2023 v 14:26 Jenik789
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
Suzuki drz 400 sm výfuk Suzuki DR-Z400 SM Stepan23 10 11.7.2022 v 20:41 Karel33
Problém s volnobehem Suzuki DR-Z400 SM Stepan23 1 1.7.2022 v 10:02 Pedl


TOPlist