globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
1.6.2014 v 23:51
Nazdar,
ano, opět se hlásí váš přítel Hipík. Pořídil sem si novou (starou) motorku a nefunguje tak jak bych očekával.
Ano, dá se očekávat že se někdo poučí chyb a že jen blbec udělá stejnou chybu dvakrát. Nebo taky třikrát.
Takže. Moje nová mašina má následující spolu možná související vady. Vezmu to od té nejjednodušší.

1. Nedobijí. Počítám, že je to asi nejsnažší co může bejt. Změřim, koupim novej regulátor, případně budu řešit opravu altíku, ale nemalujem čerta na zed.

2. Nemá výkon. V porovnání s Viragem je to samozřejmě raketa, ale v porovnání s jinou gs500 je to líný. Má mít výkon 31kw, ale nejede ani 120kmh. motor nejde vytočit, ani na volnoběh, nad 8 000rpm. Zatim jediná věc, které se můžu chytit je to, že svíčka levého válce je černá jako uhel, zatímco pravá svíčka má krásnou cihlovou barvu. Měřil sem kompresi a na obou válcích je shodně 8.5-9Bar.
Bude stačit když nechám karburátory seřídit, případně dá se to udělat v domácích podmínkách, či kolik to může stát?

3. Prolínání oleje kolem řadičky. Mizí docela rychle. Za 70km zmizela půlka měrky v motoru. Výfuky nejsou mastné, to už po zkušenostech s čínou poznám. Všechno to mizí kolem hřídelky řadící páky. Samotná řadička mů malou vůli, cca 0.5mm stranově a stejně tak "dovnitř, ven". Pomůže mi, pokud vyměním jen gufero, nebo se bude muset vyměnit i ložisko uvnitř motoru? Je tam vůbec nějaké?


Doufám, že chápeta jak mi ted je a zdržíte se nesouvisejících kometářů.
Anketa: Je to?
Mrdat
100%
94

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

3.6.2014 v 09:57 | Nahoru | #1
assassin> pokaď tam má baterku, tak digital nedělá problémy: aterka funguje jako několikafaradajovej kondik.
ALe i J.M.K. má pravdu: OBČAS je potřeba vytáhnout z dřevěný krabičky vystlaný filcem AVOMET II. Naposledy mě to vytrestalo na blbým Gipru na synkový zmrzlině. Chvílema se zbláznilo a já hledal, hledal a s digitálem všechno O.K. Nakonec trivialita - blbá kostra ve svazku a dva víkendy v garáži!

Naposledy editováno 03.06.2014 09:58:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...

3.6.2014 v 10:03 | Nahoru | #2
sered> Přesně... nebo jsem jednou měřil proudový příkon jednoho IR DO a rafička na UNI-11 sw pěkně vychýlila na danou hodnotu a trochu kmitala +- 1 dílek (pulsní odběr). Takže pohoda. Zatímco na DMM (a to kvalitním, tehdy cca za 10000,-) jen skákala čísla a dalo se z toho přečíst lautr hovno.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 Včera v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist