1 reakcí na tento příspěvek Prodejní Cena nafty pro dealery
Zato ale s jistotou vím že snad od loňska musej firmy obchodující s PHM skládat kauci nebo bankovní záruku v milionech korun (přesnou částku si už nepamatuju, možná 20 mega)
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodejní Cena nafty pro dealery
http://www.bonett.cz...e-scs-zlikviduje-poc
Ale zasa treba počítať aj to že on neplatí nájom, lebo je na svojom
Naposledy editováno 01.06.2014 10:57:44
2 reakcí na tento příspěvek Prodejní Cena nafty pro dealery
1 reakcí na tento příspěvek Prodejní Cena nafty pro dealery
Ale chválím za tu reklamu na nejmenovanou čerpací stanici
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodejní Cena nafty pro dealery
kawasaki-man píše: problém je ,že on má statek na východě Prahy.tady je to konkurenční jak kráva.je tu Tankono a další 3 benzinky v okruhu 1 kilometru kde jsou ceny stejné jak u ONA.Je jasné kdyby to měl v nějaký lokalitě u dálnice ,tak je to o něčem jiném.Aby tam lidi jezdili ,tak by musel mít cenu alespon o 1kč levnější to je nyní nějakých 32,90.Počítam že by mohl vytočit 1000litru za den tak by potřeboval alespon 2kč na litr .Měl by tedy zisk 2000kč -21% dph tedy nějakých 1650kč což při investici 150 000kč ti nezaplatí ani zaměstnance,ale tak když by si to vše delal sám tak by byl na nějakych 36 000kč/měsíčně .....
když bude mít naftu za 32,90,tak prodá 20 000 litrů za směnu. 1000litrů je jeden kamion. jenomže tak to není,32,90 je nákupka z rafinerie včetně dopravy.ZuzukiB píše: Mě tak napadlo, že bych vymyslela novej vyhledávač, lepší než Google. Nemáte s tím někdo zkušenost, kterou byste světu zadarmo předali?
Ale chválím za tu reklamu na nejmenovanou čerpací stanici
Jo za pár měsíců bude možnost v dražbě získat lehce použitý vybavení pro čerpačku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodejní Cena nafty pro dealery
valibuk píše: když bude mít naftu za 32,90,tak prodá 20 000 litrů za směnu. 1000litrů je jeden kamion. jenomže tak to není,32,90 je nákupka z rafinerie včetně dopravy.
By mně docela zajímalo, jak z 5 000-ci litrový bandasky vykouzlí 20 000 litrů...
A nebo jedině, že by jí měl našťouchnutou na rafinérku vlastním ropovodem...
Ricard píše: By mně docela zajímalo, jak z 5 000-ci litrový bandasky vykouzlí 20 000 litrů...
A nebo jedině, že by jí měl našťouchnutou na rafinérku vlastním ropovodem...
Já jsem podobnou možnost měl provozovanou v našem areálu:
nádrž 20.000 lt
podmínky odběru přímo od velkodistributora: na poprvé odběr celé nádrže, tedy oněch 20.000 lt, což je tak cca půlka normální cisterny. Platba za prvotní náplň samozřejmě cash, resp. předem.
Další závozy podle potřeby, kdy minimální odběr byl tuším cca 10.000 lt, nebylo nutný sjednávat přesný harmonogram závozu, prostě podle potřeby nahlásit dva tři dny předem odběr.
Čerpačka byla, a dokonce dodnes je, evidovaná na MPO.
Pokud ji deklaruješ jako veřejnou tak podléháš i kontrole ČOI, přísnějším kontrolám hygieny, MŽP, popř. dalším.
Pokud ji přihlásíš pouze v režimu interní potřeby, tak Tě hned napráší soused nebo provozovatel nejbližší čerpačky.
Na doplňování do 5.000 lt bandasky Tě, podle mého, odkážou z rafinérky na nějakýho distributora s vlastním meziskladem - zajiždět tam s cisternou-návěsem jim podle mně nebude rentabilní.
Největší frekvence všech možných i nemožných daňových podvodů s PHM je právě u těchhle malejch pump, takže počítej se zostřeným dohledem celní správy.
Výtoč 1.000 lt za den je tak cca 15-20 osobáků, Avií a pod. Když přijedou dva náklaďáky, o návěsu ani nemluvě, tak máš vyčerpáno. Když si spočítáš kolik to zabere času, tak Ti z toho vyjde víc než slušnej luxus na to, aby si měl na to někoho zaměstnanýho - mluvíme o času, nikoliv o pěnzích. Pokud to dáš někomu jako "vedlejšák" k jiný činnosti, tak se nevyhne tomu, že bude muset zákazníkům říkat: "počkejte chvíli a hned jsem u vás". Na to ale nikdo není zvědavej, takže se Ti ty zákazníci zase hezky rozutečou.
Já to měl řešený tak, že "pumpař" byl zároveň i vrátnej (budík ze stojanu měl dálkovej přenos do vrátnice a tam se zároveň inkasovalo) a navíc to byl chlap "s invaliďákem" takže měl poněkud nižší platový nároky, a pokud si dobře pamatuju, tak se tenkrát neplatilo za invalidy ani sociální a zdravotní - takže to finančně docela šlo. Můj zisk z výtoče tak de facto pokryl mzdové nároky na vrátného a něco málo zbylo. Pravdou je, že my jsme ten dieselbar zrestituovali, takže vstupní ivestice nula. Na modernizaci, tak aby to bylo v plným souladu s předpisy bez potřeby vyjímek, to nikdy pořádně nevydělalo, a když začalo být neudržitelný neustálý vyběhávání vyjímek, tak jsme to zavřeli.