globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr motorky pro každý den
30.5.2014 v 07:13
Chtěl bych poradit, co Vás napadne jako moto pro každý den, do práce, na poskakování po městě, sem tam nějakou projížďku v jednom, ve dvou, tak aby měla agilní podvozek a vypekla mě při ostřejší jízdě a taky by měla mít přívětivou spotřebu.

Je tomu už nějaký pátek, co jsem přestal trvat na tom abych všude tahal koleno po zemi, ale stupačky brousím stále rád.

Limit je asi 100t, snad jen za novou bych byl ochoten připlatit.

Do výběru se dostali :
Hornet 2007+,
FZ6S2 2008+ (naked verze se mi moc nelíbí),
GSR 600 2006+ (ale to je spíš krajní možnost),
Z750S 2004-2006(naked verze mě opět moc neuchvátila),
XJ6N (tady se mi pro změnu nelíbí kapoty),
SV 650 S 2003+ (naked verze opět nic moc),
MT07 (líbí se mi a opravdu jediná, za kterou bych byl ochoten přeplatit, protože je nová)
Možná CBF 600 ale o té nic nevím ...
Bandit 650 ?

Požadavky jsou určitě Pohodlný posaz pro člověka 193cm/110kg + přítelkyně, (70 koní mi fakt stačí, období, kdy jsem potřeboval 200 už jsou pryč, chci spíš něco, co pojede klidně do 170 ale bude s tím sranda a moc to nebude žrát), možnost vzít kufr - Vozím pracovní věci a baťoh je takové polovičaté řešení. Co nejmenší servisovost (každá motorka potřebuje servis, to vím ale nechci aby měla povahu něčeho nespolehlivého). Spotřeba by se měla pohybovat kolem 4rech litrů + - 0,5l

napadá Vás ještě něco ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky pro každý den

30.5.2014 v 07:48 | Nahoru | #1
Dodo_Terra> To je ale cestovní enduro a jednobuch, ne že by se mi nelíbily ale víc mi je teda po chuti když GS tak větší. Raději bych nějaký naked bike nebo polokapotu.

Co ještě taková ER6 ??

Naposledy editováno 30.05.2014 07:54:01

(reakce na) Výběr motorky pro každý den

Skvělá odpověď, děkuji! 30.5.2014 v 12:41 | Nahoru | #2

Béďa píše: Dodo_Terra> To je ale cestovní enduro a jednobuch, ne že by se mi nelíbily ale víc mi je teda po chuti když GS tak větší. Raději bych nějaký naked bike nebo polokapotu.

Co ještě taková ER6 ??



Na ER-6 jsem sice nejel, párkrát jsem na ní seděl, na novější i na starší, obojí verze N. Myslím, že se svou výškou bys mohl mít poměrně problémy. Kdybys byl menší, rozhodně zajímavá volba protože ten motor je báječnej. Já ho znám z Versyse, kde má sice nižší max. výkon, ale je naleděnej víc na střední otáčky. Hravost a nízká spotřeba hraje prim.
Možná se zkus podívat po tom Versysu. Před jeho designem sice asi málokdo padne na zadek, ale nic to nemění na jeho kvalitách. Ano, je to "obyčejný rozpočtový japonec", ale nastavit se nechají přední tlumiče i centrál, pocitově je silnější než 650ka. Přítelkyně Versyse vlastní, má na něm odjeto asi 7k km a dodnes je z něj unešená. Spotřeba, vzhledem k jízdním výkonům, je parádní. Na dovolený jezdila kolem 3,5 litru, běžně kolem 4, čili akční rádius větší než "honosný" velký GSa. Přitom na tom Versysu dokáže spráskat kde koho. Ona je ale malá a má ho sníženýho o 5 cm (sada od Wilbers), takže se z toho vlastně stal jakejsi "polokapotovanej naked" se vzpřímeným posezem. Nicméně když mi loni vyfluslo velký GS na rozmezí Itálie a Slovinska, lítali jsme na něm 4 dny ve dvou (a to drobek nejsme ani jeden) a v pohodě. Fakt je ten, že mě to moc pohodlný nepřišlo při cestách 300 km a víc. Mám 184 cm. Ale jsem zvyklej na pohodlnější a větší motorky. Zvaž to. Je to teda dvouválec (mě řadový 4-vály moc nesedí), je lehkej, kompaktní, obratnej a překvapivě hravej. Prostě baví

Edit: Tvoje ročníkový požadavky splňuje, nenáročnost taky, stříkačka to samozřejmě je a je i ve tvý cenový relaci.

Naposledy editováno 30.05.2014 12:44:12
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist