paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Skřivená jehla karburátoru Mikuni YZ250 1994
29.5.2014 v 12:22
Zdravím vás, poslední dobu řeším takový problém na mojí YZ250, po výměně válce a pístní sady začala být extrémně bohatá směs, svíčka odchází jedna po druhé, vždy stačí tak 10x objet trať a svíčka hotová. Všechny možné nastavení karburátoru jsem zkoušel, jehla je už na poslední drážce (segrovka nahoře), takže ochudit to už víc nejde. Svíčka stále černá a uplně mokrá.

Karburátor jsem celý rozebral, všiml jsem si, že je skřivená jehla (jak je to vůbec možné!?) tak jsem to trochu srovnal, ale prostě na setiny milimetru to samozřejmě nikdy nepůjde...

Rozhodl jsem se objednat novou jehlu, problém je v tom, že na tento model a rok motorky se originální díl již nevyrábí a nikde není k sehnání. V parts-depot a přímo v Yamaze filipenský v Jihlavě mi to tak řekli.

Co teď mám dělat? Existuje nějaká náhrada té jehly? Myslíte si, že když ji změřím a objednám někde z jiného novějšího karbecu stejně dlouhou, že to bude fungovat?? Jedná se o model Yamaha YZ 250 rv.1994 , karburátor tam je Mikuni TM (35???) to označení nevím kde zjistit, má ploché šoupátko. Tryska je tam 340 a číslo jehly jsem zapomněl, ale mohu to rozebrat a mrknout pokud by to pomohlo.

Našel jsem nějakou opravnou sadu karburátoru Mikuni TMX38 z Hondy CR250, podle obrázků jsou ty šroubky, trysky a jehla naprosto shodné, samozřejmě rozměry můžou být jinak. Máte tušení jestli by ta jehla z Hondy CR250 2001 pasovala??

Prosím o radu, už jsem z toho zoufalej, chci už jezdit. Motorka je krom tohoto v absolutně bezvadném stavu a všechno funguje jak na nové mašině. Jo jinak tahá a jezdí úplně parádně, jak dole tak nahoře... volnoběh drží atd... Nebýt té svíčky, tak by člověk ani neřekl, že je v tom karbecu něco špatně.

Naposledy editováno 29.05.2014 13:19:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skřivená jehla karburátoru Mikuni YZ250 1994

10.6.2014 v 22:03 | Nahoru | #1
mirdayamahayz> 120 trysku na dvěstapadině? Nějak málo ne, předepsaná je na tutu mašinu 350/370 .

Naposledy editováno 10.06.2014 22:03:45

(reakce na) Skřivená jehla karburátoru Mikuni YZ250 1994

11.6.2014 v 20:32 | Nahoru | #2
Prokysoft>nekoukal jsem nani koukal nani kolega takze jsem nevidel jestli tam je 120 , spis jestli tam neni 420 to by vysvetlovalo ze to tak zere , koupim 350 trisku zato nic nedam a hladinu sladim jak prosim vas ? Ta masina je super chyta na slapnuti celou dobu dokad se nevysere svice a kdyz tam dam novou tak chyta znova na slapnuti a motor jde jak kule tak co tam muze bejt za picovinu to nechapu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX borec638 2 3.1.2024 v 18:01 ja1
Manual Yamaha YZ 250 2t rok 2001 Yamaha YZ 250 radiard 12 24.1.2023 v 20:50 radiard
Prasknutí piest Yamaha yz 250 Yamaha YZ 250 Crmkar 4 6.1.2023 v 20:55 Massakra
Yz250 sx300 Yamaha YZ 250 Neo28 12 5.1.2023 v 15:18 _Michal
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB


TOPlist