Když na 30.000 km použiju několik balení klasického mokrého maziva a několik balení čističů, tak mě to něco stojí a obávám se, že v součtu to bude víc než samotná hodnota řetězovky (která je z výroby naplněna vazelínou pro namáhané čepy a jde jenom o to zmírnit tření mezi články). O tom, že se s tím musím srát a mít zašpiněný ráfek a vše kolem řetězu nemluvě. Suché mazivo zkrátka v přebytku odpadne, ale nežere prach ze silnic a není třeba ho z řetězu složitě odstraňovat.
Tedy budu celou dobu mazat suchým a jestli mi životnost řetězu klesně třeba i o 30%, budu stále v plusu a hlavně s čistým ráfkem a vším dalším kolem.
Jaké jsou Vaše zkušenosti? Já osobně mám zkušenost s oběma a přikláním se k suchu.
Těším se na reakce.
Naposledy editováno 22.06.2020 21:26:48
1 reakcí na tento příspěvek Suché mazivo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom | Hlubas | 8 | 21.1.2024 v 15:00 jarekol |
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom | aldags | 6 | 20.1.2024 v 21:47 aldags |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 9 | 17.9.2023 v 21:03 dzudas |
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom | akimek314 | 1 | 8.9.2023 v 06:36 milor |