globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nestartuje po složení
28.5.2014 v 18:27
Zdravím dneska sem doskládal motor 175/356 nastavil odtrh na 0,4 pak předstih na ten sem si vzal na pomoc žárovku a v ten moment mi nesvítila což by mělo bejt dobře jak sem se dočetl i když jiskru dává asi o dva mm dřív před HÚ než by mělo i tak by to mělo aspon škytnout si myslím , jiskru dává pěknou a benzín tam taky jde svíčka je mokrá , ale ani to neškytne nevím co stím , taky mě znepokojuje tahle mezera http://valfren.rajc...20140528_1456321.jpg , http://valfren.rajc...20140528_1456221.jpg mohlo by to být tím ?

Nestartuje po složení

28.5.2014 v 19:23 | Nahoru | #1
Opravdu si neděláš srandu? Jestli tohle myslíš vážně, tak už na žádnej motor NESAHEJ!!! Vůle pístu ve válci má být několik setin milimetru, kdežto ty tam máš díru přes milimetr.

1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje po složení

28.5.2014 v 19:39 | Nahoru | #2
já ten píst neměřil tak sem nevěděl co tam dávám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje po složení

28.5.2014 v 19:50 | Nahoru | #3
Honza.zedník> ta fotka docela klame, ale vypadá to, že je tam píst minimálně o výbrus nebo dva menší než by měl mít. Nicméně, bych zkusil čistič brzd, arvu ve spreji nebo startovací sprej stříknout do sání nebo pod svíčku a měla by aspoň párkrát blafnout, tak na 100% vyloučíš závadu v elektrice

(reakce na) Nestartuje po složení

28.5.2014 v 19:59 | Nahoru | #4
fatik> vzhledem k tomu, že standartní výbrus se dělá po 0,25 mm, tak tohle je minimálně o 4 velikosti jinak. Sprejem pod svíčku jde vyloučit závada v elektrice, ale stejně to takhle nepojede. Leda by tam dokázal stříknout při každý otáčce...

Nestartuje po složení

28.5.2014 v 20:17 | Nahoru | #5
Měl jsem jednu motokrosovu ČZ, do které se shodou okolností taky dostal píst asi o dva výbrusy menší než by tam měl jít. Normálně nakopnout nešla, když jsem stříkl čistič brzd sání tak ji to stačilo tak na tři otáčky a pak už si dokázala natáhnout směs z karburátoru. Ale ten výkon byl prachbídnej díky tomu volnýmu výbrusu, ale nastartovat to šlo. Ale to je možná tím, že ta ČZ má podstatně vyšší kompresní poměr, takže na nastartování nezatíženýho motoru jí nějaký ty úniky tlaku asi až tak nevadily...

Nestartuje po složení

28.5.2014 v 20:52 | Nahoru | #6
stříknout sem tam taky zkoušel bilo to nějaký univerzální mazivo ale na obalu psali extrémně hořlavý ale stříkl sem to tam a pak teprv sem zkoušel startovat i benzín pod svíčku sem dával a nic , jinak sem to proměřil a Válec - 58,15 a Píst - 57,63 až 58,80
už sem koukal po novým pístu po velikosti 58,00 ale nevím jestli to bude kvalitní poradíte nějakýho výrobce nebo stránku ?

Nestartuje po složení

28.5.2014 v 21:28 | Nahoru | #7
to jsi měřil mikrometrem, že to máš na stovky přesně? Zahoď tu digitální šupléru a změř to pořádně normální šuplerou. Píst se měří do kříže někde uprostřed. Mělo by to být vycházet relativně přesně po těch 0,25mm jak se dělají písty. Ale válec stejně nikdy nezměříš. Takže nejlepší bude sundat pístní kroužek, vrazit ho do válce a změřit jaká mezera zůstane v zámku kroužku (prostě to místo kde je kroužek "rozřízlej")To vypoví nejlépe o správné velikosti pístu, pokud teda někdo nedal výbrusový kroužky do původního pístu.

Nestartuje po složení

28.5.2014 v 23:41 | Nahoru | #8
motor očividně saje, takže kompres atd. to ještě má a mělo by to blafnout pokud teda těsní hlava, zkontroluj ještě ten předstih podle tabulky, popř. to zkus roztlačit. Nezapomeň ani na základní seřízení karbecu (možná se to hned ulívá...)

Nestartuje po složení

29.5.2014 v 17:28 | Nahoru | #9
tak sem to změřil normální šuplérou :D a Válec- 58,00 a Píst mi vychází stejně 57,80 a mezera v zámku kroužku je 1,2mm možná i o kapku víc , takže musím sehnat píst pro originální výbrus ?

Nestartuje po složení

29.5.2014 v 22:42 | Nahoru | #10
vůle v zámku kroužku by měla být 0,2mm - 0,8mm, těch 1,2mm už je strašně moc. Písty se dělají v těchto rozměrech:
nultý výbrus: 58,00
první výbrus: 58,25
druhý výbrus: 58,50 atd.

Ty tvoje výsledky se mě pořád moc nezdají, buď špatně měříš, nebo je ten píst tak extrémně jetej, že je o dvě desetiny menší. Další věc je, že ten válec nemůže mít takovej rozměr, jakej má, i válec pro nultej výbrus je trochu větší třeba 58,15 (přesně si ty výbrusový vůle nepamatuju, každopádně válec nikdy šuplérou přesně nezměříš, takže to je docela jedno.

Z mého pohledu je nejideálnější řešení toto: nechat u někoho udělat výbrus a koupit píst s kroužky a budeš mít po starostech.

1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje po složení

30.5.2014 v 06:19 | Nahoru | #11
To ja sem prave vybrus delat nechtel mam to jen tak na jezdeni po poli a lesich , jinak ten valec ma i na hore uvintr vlozky velkej schudek kdyz sahnu prstem, a stim pistem to je divny ale jinak se mi to zmerit nepodarilo

(reakce na) Nestartuje po složení

30.5.2014 v 06:27 | Nahoru | #12

Honza.zedník píše: To ja sem prave vybrus delat nechtel mam to jen tak na jezdeni po poli a lesich , jinak ten valec ma i na hore uvintr vlozky velkej schudek kdyz sahnu prstem, a stim pistem to je divny ale jinak se mi to zmerit nepodarilo



Prosím, na motor už nešahej a dej to udělat pořádně někomu, kdo se v tom vyzná. Válec je zralej na výbrus. A podle tvého popisu bych si trofnul říct, že ani nevíš, v jakém stavu je klika a převodovka.

Nestartuje po složení

30.5.2014 v 09:37 | Nahoru | #13
Né to fakt nevim

Nestartuje po složení

4.6.2014 v 13:01 | Nahoru | #14
Manet mi před GO jezdil s kroužkama, co měly vůli 2mm a píst k válci taky nebylo třeba komentovat člověk přišel, párkrát prošlápl a normálně odjel (tím nechci popřít, že po GO jede ten motor úplně jinak a lépe ). Jooo a abych nezapomněl, takhle extrémně vylitáný motor potřebuje oproti originálu dost ochudit směs (Manet před GO hl. tryska 65, první zářez a bylo to bohatý; po GO hl. tryska 70, třetí zářez a směs OK)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Uchycení sedla na Jawa ČZ typ 355 v... Jawa 175/356, Jawa 125/355 JAW4Ř 8 4.4.2024 v 08:49 Dolin
Jawa 175 po nastartování hned chcíp... [1, 2, 3] Jawa 175/356 Raptík 63 24.2.2024 v 23:32 ondra1997
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR
Jawa ČZ kope zpět Jawa 175/356, Jawa 125/355 JAW4Ř 0 31.1.2024 v 20:58 JAW4Ř
Seřízení Vape Jawa Jawa 175/356, Jawa 125/355 Jawa ČZ Jawa ČZ Jirk_K 7 19.1.2024 v 19:49 Jirk_K


TOPlist