globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: co je to za chybu?
Na youtube jsem nahrál video s chybou na mojí ninje. Poradil by mně někdo, která že je to chyba? Podle servisního manuálu mně to nevychází na žádnou chybu, protože podle mně to bliklo desítku, ale v manuálu to začíná až 11 . 0,5s bliknutí by měly být jednotky a 1s by měly být desítky. Měl by někdo radu, co to je?

co je to za chybu?

26.5.2014 v 09:53 | Nahoru | #1
A má ta motorka nějaký problém? Svítí FI nebo nějaký jiný indikátor poruchy? Jestli to není jenom indikace žádné závady.

Jaký používáš postup? Co jsem našel tak jsou dva. Jeden je čtení aktuálních závad a druhý z paměti závad.
http://homepages.sli...our%20FI%20Light.pdf

1 reakcí na tento příspěvek co je to za chybu?

26.5.2014 v 10:51 | Nahoru | #2
mód Dealer 1 - jen dlouze svítila, takže nic, ale to jsou trvalé chyby
mód Dealer 2 - viz video, poté dojde k výmazu chyb, takže štěstí, že jsem si to natáčel

no kápnu božskou:
Ke kontrole chyb mně donutilo, když mně během jízdy motorka prudce ubrala a rozsvítila se kontrolka FI - po cca 0,5s motorka opět přidala a kontrolka zase zhasla.
A takhle na cca 1km 8x.
Koupil jsem novou baterii, ale zatím jsem ji nenamontoval, protože stará jede na první brnk, ale během cesty, když to chcípnu tak to startuje strašně blbě.
Nemusím zdůrazňovat, že motorka má sílu a když náhle utne plyn a zase přidá, tak je to o ústa

co je to za chybu?

26.5.2014 v 10:55 | Nahoru | #3
Kontrola všech dostupných konektorů a nikde nic. Na podzim to bylo ok (vyndaval jsem jen baterii), teď z jara to začalo cca 1x za jízdu to jen rozsvítilo, ale teď z toho kilometrovýho úseku (jak to škubalo) jsem byl úplně vyděšenej :-/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za chybu?

Skvělá odpověď, děkuji! 26.5.2014 v 11:35 | Nahoru | #4

Tygrous píše: mód Dealer 1 - jen dlouze svítila, takže nic, ale to jsou trvalé chyby
mód Dealer 2 - viz video, poté dojde k výmazu chyb, takže štěstí, že jsem si to natáčel

no kápnu božskou:
Ke kontrole chyb mně donutilo, když mně během jízdy motorka prudce ubrala a rozsvítila se kontrolka FI - po cca 0,5s motorka opět přidala a kontrolka zase zhasla.
A takhle na cca 1km 8x.
Koupil jsem novou baterii, ale zatím jsem ji nenamontoval, protože stará jede na první brnk, ale během cesty, když to chcípnu tak to startuje strašně blbě.
Nemusím zdůrazňovat, že motorka má sílu a když náhle utne plyn a zase přidá, tak je to o ústa



Něco podobného mi dělal Zedík, nakonec po delším bádání to dělal vypálený a zoxidovaný konektor u regulátoru dobíjení...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za chybu?

26.5.2014 v 11:58 | Nahoru | #5
parezi> shodou okolností jsem se na ty konektory díval (když jsem měl rozebranej ten podsedlák), jen jsem je domáčkl. Díky za radu - rozeberu, zkontroluju a vystříkám kontaktolem.

co je to za chybu?

26.5.2014 v 13:18 | Nahoru | #6
u aut kde se dela diagnostika pres ledku je prvni dlouhe rozsviceni jen informativni a pokud dal nic tak je vse v poradku. Zjisti si to at nehledas neco co nemas. Divil bych se kdyz by tomu u motorky bylo jinak.

co je to za chybu?

26.5.2014 v 14:05 | Nahoru | #7
No já se do manuálu díval, ale nějak ta moje verze tam není popsaná. Mělo by to jen svítit (bez chyby) a nebo blikat a rozhodně víc než 1x.
Jediný, co tam může být (dle manuálu), že ECU neregistruje chyby (a FI nebliká):
když je pos.... kontrolka FI (to by blbej neřekl )
-||- palivová pumpa, tlakovej regulátor paliva
-||- DFI hlavní relé
-||- sekundární kabeláž zapalovací cívky
-||- kabeláž ECU a uzemnění
Viděl bych to na problém s těma kabelama/baterií a nebo pak problém s tím čerpadlem (pal.filtrem)
No a mně napadlo (asi blbě), jestli nemůže haprovat např. čidlo stojánku, že sepne a rozepne za jízdy a nebo náklonový čidlo - je mi divný, že to tak náhle utne palivo a pak zase sepne.
Za otáčkama to jinak jde v poho - spíše to dělalo při ustáleným a nebo s mírným poklesem plynu při jízdě.

Naposledy editováno 26.05.2014 14:05:59

co je to za chybu?

26.5.2014 v 15:14 | Nahoru | #8
no a nemuze bejt treba jen pricpanej palivovej filtr? Pokud ho to teda ma. Ale minimalne sitko v nadrzi to mit bude. Pak kdyz po tom chces vic benzinu tak se to proste do vstrikovani nedostane.
a jen pro zajimavost... v nedeli kolem poledne se mi stalo skoro to same :D
tak jestli nahodou nebyly nejake erupce na slunci :D
a fakt si nedelam prdel. Predjizdel sem auto na sestku ve stoupani mel sem zhruba 6500otacek a najendou to zaclo kuckat a zdechat. :) Pak uz se to neopakovalo. Ale mam karbec..takze tam je reseni na snade. takze az budu mit cas tak to zkontroluju.

1 reakcí na tento příspěvek co je to za chybu?

26.5.2014 v 20:24 | Nahoru | #9
já mám rok 2002, taky karbce

(reakce na) co je to za chybu?

27.5.2014 v 10:28 | Nahoru | #10

Tygrous píše: parezi> shodou okolností jsem se na ty konektory díval (když jsem měl rozebranej ten podsedlák), jen jsem je domáčkl. Díky za radu - rozeberu, zkontroluju a vystříkám kontaktolem.



No nevím, kde máš regulátor umístěnej ty, ale já ho mám dole u zad. kola a lítá na něj poměrně dost bordelu i když mám blatníček na zad. kole.

co je to za chybu?

27.5.2014 v 12:43 | Nahoru | #11
Stejný ale konektory jsou nad takovou měkkou výplní (jako molitan, ale o dost tvrdší)
Možná dneska se k tomu dostanu... 5 měsíční syn dává zabrat, kdyžtak až zase o víkendu se na to dostanu.

co je to za chybu?

2.6.2014 v 07:48 | Nahoru | #12
Baterie vyměněná, kontakty od regulátoru prostříkány kontaktolem a najeto cca 200km a zatím nic nesvítí/nebliká. Jen to za stálé rychlosti/plynu má tendenci jakoby trhat (ale dělá to jen když je motorka zahřátá)... no uvidíme. Mohlo by to být , že je řetěz naplej tak, že je to pod udávanou hodnotou prověšení? Za plynem jde v pohodě - tak proto mně napadlo, že by mohl být problém s řetězem.

co je to za chybu?

13.6.2014 v 18:25 | Nahoru | #13
No tak po cca 3 jízdách a 500km jsem myslel, že napíšu jak je vše OK.
Bohužel pár km před cílem jsem se nechal unést a rozhulákal to na cca 9-10tisíc otáček a pak prudce ubral a posléze se mi zase rozsvítila FI na cca 0,5s - pak zase zhlasla a až do cíle to bylo OK. Každopádně závada(záhada) trvá dál...
Kdyby měl někdo nápaday a náhodou si to tady přečetl, tak díky za tipy, čím by to mohlo být.
Motorka jde za plynem, ale dělá jí problém prudké ubrání a následná konstantní jízda - např. dojezd za ceduli města - opravdu dodržuju ve městě rychlost (krom občasných vyjímek - předjíždění)

co je to za chybu?

14.4.2015 v 09:35 | Nahoru | #14
Minulý rok vyměněn originál vzduchový filtr za Pipercross - > "závada" se projevila znovu (viz výše).
Tento rok v březnu dána moto do servisu na výměnu svíček/oleje/pneu.
Nechal jsem tam dát densa iridiový a již jsem najel cca 400km a bez problémů. Absolutně se motorka sklidnila při minimálním plynu - předtím to houpalo a kruháč se nedal vůbec projet (jak to škubalo).
Jen pro upřesnění: původní NGK dle servisáka (i mně) nevypadaly na odpis, ale evidentně v zátěži už nefungovaly na 100%.
Tím bych tuto závadu považoval za vyřešenou. Aspoň doufám, že nebudu muset toto dále řešit... a jen s klidem jezdit.

co je to za chybu?

24.4.2015 v 07:26 | Nahoru | #15
Tak vyřešeno není -> dneska po ránu zase diskotéka s FI

co je to za chybu?

18.5.2015 v 09:05 | Nahoru | #16
V servise provedeno čištění nádrže/palivového čerpadla + kontrola kontaktů + kontaktol a výsledek už vím, že to nepomohlo...
Čekám na univerzální palivové čerpadlo (motorek).

co je to za chybu?

18.9.2015 v 08:20 | Nahoru | #17
17.9.2015 provedena výměna palivového čerpadla za čínské z ebaye




sítko a trubka nešly použít z důvodu zástavbových problémů - byly použity věci z původního čerpadla po důkladné očistě. Dám tomu nějakou chvíli, než napíšu, že už to neblbne. Včera jízda pro benzin a domu (cca 8km) - OK, ale to nic neznamená.

co je to za chybu?

5.10.2015 v 21:22 | Nahoru | #18
Tak mám odjeté 2 nádrže = 367km a nic to nedělá.
Jede to a neškube - samozřejmě, že není vyhráno, ale řekl bych, že problém s náhlým ubráním plynu a rozsvícením FI, je za mnou.
Snad to někomu pomůže.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za chybu?

5.10.2015 v 22:27 | Nahoru | #19

Tygrous píše: já mám rok 2002, taky karbce

to je stříkačka voe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co je to za chybu?

6.10.2015 v 09:15 | Nahoru | #20
Thunder> dík, už vím taky
po 5 měsících fakt rychlost, kdybys raději poradil, co s tím bylo...

(reakce na) co je to za chybu?

6.10.2015 v 09:23 | Nahoru | #21

Tygrous píše: Thunder> dík, už vím taky
po 5 měsících fakt rychlost, kdybys raději poradil, co s tím bylo...

poradil bych, kdybych věděl.

co je to za chybu?

7.10.2015 v 07:53 | Nahoru | #22
ok
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vola trubky prednej vidlice Kawasaki ZX-12R Ninja lenkochal 22 1.5.2024 v 00:44 lenkochal
volna dosticka v brzdici Tokico 6x [1, 2] Kawasaki ZX-12R Ninja lenkochal 33 19.4.2024 v 10:52 lenkochal
Alternator/regulator nabijanie Kawasaki ZX-12R Ninja lenkochal 5 8.10.2023 v 16:31 zdenysrx6
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Knoty na lepení pneu [1, 2] Kawasaki ZX-12R Ninja, Kawasaki ZX-10 riderr3 46 18.7.2022 v 11:18 kawapavel


TOPlist