Pájísek75> Jestli Varana v pohodě zvládáš i na polňačce, v pohodě z něj dosáhneš na zem, spolujezdce za sebou bys nepoznala (i když Varan je relativně masivní, třeba na CBR125 už by to bylo znát více) a třeba i motorku padlou na bok dokážeš bez problémů zvednout, tak není co řešit a kup klidně toho Varana. Počítej s tím, že v motoškole se skupina A1 dělá většinou na motorkách, jako je YBR125, CLR125, někde by se dalo narazit i třeba na XV125 (ale to jsou výjimky, tak se bohužel nedá jednoznačně říci, zda budou pro Tebe zvladatelnější, jak Varan, nebo naopak, připrav se na obojí. Třeba mně osobně na CLR125 vadilo, že byla "krátká" a měl jsem hodně ohnuté ruce v loktech - neměl jsem takovou jistotu. GS500, kde jsem měl ruce natažené, byla pro mne mnohem zvladatelnější. Ale to jsou začátky, později na krosce (WR125) už jsem tu velkou flexi v loktech nevnímal. To jen jako příklad, aby ses nedivila, kdyby "cvičná" motorka se Ti subjektivně ovládala hůř, než momentálně ten Varan.
Jinak té hlášky od Wokyho si nevšímej... je to taková notoricky zažitá fráze, jaksi patřící ke "koloritu" tohoto fóra. Je to jen hec a nenech se rozhodit. Nebo prostě někde najdi fotku oněch rohatých mečících stvoření z chlívku, praskni ji sem a mají hoši po ptákách.