2 reakcí na tento příspěvek při brždění pulzuje předek
(jak by se vám asi vrátily brzdové desky do výchozí pozice...podtlakem? )
Jde o velikost házivosti - tu změříte jen úchylkoměrem...a porovnáním velikosti házivosti s hodnotou v servisním manualu...
Kdyby dostaly ránu,jednalo by se o nějaký pád apd., což by majitel musel vědět a zřejmě by ho měl zmínit......
Jestli jsou pod minimem je tulpas majitel, že je nemění a pak se diví.....
Znáte osobně-ze své zkušenosti- že někdo přehřál kotouče..to znamená jako co..???
vyměn přední gumu ,stejně bude probržděná, stejně je to nejlevnějsí...a vsadím se že to bude min. o 80% lepší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) při brždění pulzuje předek
mara-zx7r píše: Řekli páni technici,jsem technik, 20 let na motorkách, zřejmě znáte princip - brzdové kotouče musí házet, jinak by jste jednou zabrzdili a brzdili by jste furt!
(jak by se vám asi vrátily brzdové desky do výchozí pozice...podtlakem? )
Jde o velikost házivosti - tu změříte jen úchylkoměrem...a porovnáním velikosti házivosti s hodnotou v servisním manualu...
Kdyby dostaly ránu,jednalo by se o nějaký pád apd., což by majitel musel vědět a zřejmě by ho měl zmínit......
Jestli jsou pod minimem je tulpas majitel, že je nemění a pak se diví.....
Znáte osobně-ze své zkušenosti- že někdo přehřál kotouče..to znamená jako co..???
vyměn přední gumu ,stejně bude probržděná, stejně je to nejlevnějsí...a vsadím se že to bude min. o 80% lepší
jsem laik tak se nechám poučit: proč ta guma háže jen při brzdění?
Edit: kotouč může mít třeba nějaké trhlinky nebo vydřenou axiální drážku, nebo se mu tam mohli nalepit kousky ze spečených brzdových destiček. Asi to nebudou vykristalizovaný martenzitní skvrny, ty vznikají po fakt extrémním namáhání
Naposledy editováno 17.05.2014 10:56:49
mara-zx7r píše: Řekli páni technici,jsem technik, 20 let na motorkách, zřejmě znáte princip - brzdové kotouče musí házet, jinak by jste jednou zabrzdili a brzdili by jste furt!
(jak by se vám asi vrátily brzdové desky do výchozí pozice...podtlakem? )
Jde o velikost házivosti - tu změříte jen úchylkoměrem...a porovnáním velikosti házivosti s hodnotou v servisním manualu...
Kdyby dostaly ránu,jednalo by se o nějaký pád apd., což by majitel musel vědět a zřejmě by ho měl zmínit......
Jestli jsou pod minimem je tulpas majitel, že je nemění a pak se diví.....
Znáte osobně-ze své zkušenosti- že někdo přehřál kotouče..to znamená jako co..???
vyměn přední gumu ,stejně bude probržděná, stejně je to nejlevnějsí...a vsadím se že to bude min. o 80% lepší
Nejsem technik 20 let, ale vím, že kotouče vůbec házet nemusí. Odbrzdění zajišťuje tvar gufer v pístcích, který je kónický a pružností gumy vrátí destičky o pár desetin zpět po uvolnění tlaku v pístku. Tak prosím nešířit bludy.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Špatně snýtovaný řetěz Yamaha FZ6 N | Zemina91 | 23 | Včera v 17:46 karlos-transalp |
Cukání motorky Yamaha FZ6 N | virten | 14 | 11.6.2024 v 17:13 makiyn5 |
záběr spojky Yamaha FZ6 N | Dymus | 8 | 26.5.2024 v 17:13 kuzmič |
nastavení páky řazení - na lepidlo ... Yamaha FZ6 N | zero1724 | 2 | 23.10.2023 v 08:31 zero1724 |
Středový stojan na FZ6 Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... | matesh13 | 7 | 9.9.2023 v 21:06 _Michal |