se to řešilo vyvložkováním zavitu + samozdřejmě těsněni pod hlavu a rozvody.
Tohle mě trochu zaraží, takže co myslíte ma to cenu jed se na ní podivat (300km)a věřit tomu že je to dobře spravený a nebudu to muset v budoucnu řešit a nebo ruce pryč a podivat po něčem jinym? Díky za rady a názory :)
Naposledy editováno 16.05.2014 10:50:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vystřelená svíčka
PAJA-CBR píše: V_i_c_i> Mám jen strach aby se to třeba při výměně sviček nepoškodilo zase nebo nevylitlo za jizdy a už by tam nešla udělat větši díra a dát znovu vložka..Nerad bych třeba sháněl novou hlavu atd..Na druhou stranu si říkám že se vždycky něco najde na ojety motorce co se mi nebude libit atd hold risk.
Vložkovaný závit je pevnější než originál, protože se nevložkuje hliníkem, ale ocelí, nebo mosazí. Prostě to serval při dotahování svíčky, nebo ji naopak málo utáhl, neznatelným podfukováním karbonem srostl závit se svíčkou a při vytahování se na ni namazal. Běžná věc u lidí co mění svíčky, mají strach to v hliníku dotáhnout a nepočítají se zmáčknutím podložky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové čerpadlo Honda CBR 600F Sport | Doko | 8 | 15.5.2024 v 10:39 Anti |
Homologovaný vyfuk CBR Honda CBR 600F Sport | djbell | 7 | 14.7.2023 v 18:22 Johny_Servis |
Co to je Honda CBR 600F Sport | RTSbike | 12 | 5.4.2023 v 06:26 Mňojo |
Predne kotuce Honda CBR 600F Sport | juri23 | 12 | 3.6.2022 v 20:10 hycomat |
Funkce zaslepených podtlakových had... Honda CBR 600F Sport | pakolo | 7 | 2.5.2022 v 13:02 gerrik |