1 reakcí na tento příspěvek přední kolo chopper - cruiser
pokud dáš kolo s větším vnější obvodem, hraješ si s celkovou geometrií motorky. pak už řešíš prodloužení rozvoru, větší stabilitu na rovných cestách a zároveň moc neochotu zatáčet (větší gyroskopický efekt v kombinaci s jiným úhlem řízení a delším rozvorem...zase je otázka konkrétního provedení původního a nového kola). a s prodloužením rozvoru logicky větší zatížení zadního kola.
s opačnou výměnou naopak.
jako vedlejší efekt je změna účinnosti přední brzdy (což se dá "naučit na páčce") - obvod/šíře/tlak na cm2 - a změna účinnosti zadní brzdy (v závislosti na změně geometrie a poměru zatížení kol, ale to většinou nebývá nic dramatického). pokud máš abs nebo nějakou kontrolu prokluzu přes senzory otáčení kol (většinou v kombinaci s abs), pak ti bude házet nesmyslné hodnoty
Naposledy editováno 16.05.2014 10:16:19