globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM superduke 1290R problém s motorem
14.5.2014 v 20:13
KTM má problémy s modelem SUPERDUKE 1290R. Při vytočení motoru se stává toto. Po celém světě je na prodaných SD už povíc s motorem KO KTM to přisuzuje dodělaným quickshifterům,což se mi nezdá...tyto fota jsou ale ze sériového modelu,bez QS,seriový výfuk,seriové mapy.
Máte někdo nějaké přesnější informace o tomto problému?
...celkem mě zarazila tloušťka stěny pístu,je to jak papír










Naposledy editováno 14.05.2014 20:15:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 22:10 | Nahoru | #31

DucS píše: To buď rád...dobře už bylo,teď už bude jenom hůř. Teď se všechno podřizuje hmotnosti,emisím a kvalita je v prd*li.
Výrobci nepotřebují,aby auto..motorka vydržela 10 let bez závad fungovat...a tak se vyrábí spotřební zboží. Jen ta cena tomu neodpovídá. Nízká kvalita by měla mít nízkou cenu...ne vysokou,jak tomu je teď.


zlaty komunisti, vid?

(reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 22:18 | Nahoru | #32

jiřin... píše: zlaty komunisti, vid?



až tak do minulosti jsem to nemyslel

1 reakcí na tento příspěvek KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 23:05 | Nahoru | #33
Peter Gorbach je KTM šéf vývoje motorů a duchovní otec za 1290 ccm V-Twin, vývoj 1190 cc motoru, RC8, který dělá Super Duke R jeden z nejextrémnějších nahých motocyklů kdy vyroben. Mluví o nejtěžší prvek vývoje motoru a jak se liší od konvenční konstrukce.

1290 SuperDuke R 2014 enigine lowres kopírování 263x300 fotoCo bylo nejtěžší část rozvoji Super Duke R motor 1290?
"Nejtěžší byl vývoj pístu. Chcete-li Vrtání a zdvih větší, ale udržet váhu stejnou ... dobře, věděli jsme, že to bude obtížné. Podařilo se nám ji dává velký respekt k základnímu designu. Pístní čep je nyní 20 mm v průměru, který je dva mm menší, než je nalezen v motoru předchozího 990 Super Duke R Dále tuhost pístu byla optimalizována podle analýzy konečných prvků. Jen jsme museli mírně upravit profil mikrofotografie a upravit kroužky, aby se spotřeba oleje na bezpečné straně a pak píst pracoval. Profil píst není válcová, protože píst tepelně roztahuje při použití, zejména v horní části. Z tohoto důvodu, tvar pístu zužuje od zdola nahoru. Také průměr pístu není přesně zaoblená, ale mírně oválné. Profil je optimalizován tak, aby se přesně hodí do válce pod maximální pracovní tlak. Stupeň oválného tvaru, se pohybuje v rozmezí 40 až 50 mikronů. Jak přišel první složka vzorku jsme mohli vidět, že struktura byla perfektní, a to bylo velmi obohacující chvíle pro nás. "

Co je povlak na bocích pístů?
"To je Grafal povlak, který je určen pro fázi záběhu a je také důležitý pro delší životnost motoru. Grafal je produktem německé píst výrobce "Mahle" a je aplikován metodou sítotisku. Tak od prvního okamžiku, kdy píst tření se snižuje, a podobá se již run-ve složce. "

KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 23:25 | Nahoru | #34
to je ale sousto pro odpůrce KTM jo jen se smějte

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 23:26 | Nahoru | #35
srsen600> Raději sem hoď odkaz na originální zdroj než něco z překladače…

(reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

14.5.2014 v 23:35 | Nahoru | #36

KTM superduke 1290R problém s motorem

15.5.2014 v 00:10 | Nahoru | #37
Je to škoda no, doufejme, že v KTM to brzy napraví a poškozeným majitelům vyjdou vstříc. Jinak )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

15.5.2014 v 07:29 | Nahoru | #38

dave-lister píše: Je možné že to je vyrobený v Číně. V Rakousku ten motor poskládají z nakoupených dílů od dodavatelů. Kde to vezme dodavatel se asi nezkoumá.

tak to se dost pleteš. Kolem automobilového průmyslu se trochu motám. Tedy více kolem plastů. A tam musí dodavatel deklarovat odběrateli i původ materiálu a šarži.
Divil bych se že by to KTM měla jinak

(reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

15.5.2014 v 07:35 | Nahoru | #39
seikos> Já dělám v tlakařině a tam jsou požadavky obdobný....Deklarovanej materiál atestama se všema různejma dozorama a pak se při obyčejný zkoušce tahem nedostaneš na uváděný kontroly ani omylem....Podvádí se všude.

KTM superduke 1290R problém s motorem

15.5.2014 v 07:38 | Nahoru | #40
tak téhle motorce jsem osobně fandil, ale pokud budou s ní takové problémy, tak je to zklamání, kolik ten motor má najeto?

KTM superduke 1290R problém s motorem

15.5.2014 v 08:01 | Nahoru | #41
Jestli to bude konstrukční problém, tak si nemyslím, že se k tomu KTM postaví zády. Budou to chtít co nejrychleji vyřešit ke spokojenosti všech zákazníků, protože v opačném případě by byly všechny peníze na vývoj Superduka vyhozené do kanálu, když budou postávat na prodejnách a nikdo je nebude chtít. Spíš bych tento konkrétní tipoval nějaký páteční kousek. Nemělo by se to stávat, ale holt to občas potká každého výrobce. Navíc ten motor vychází ze superbiku RC8, který má obdobný výkon a už pár let brázdí silnice.

Jeden místní uživatel má za sebou v rámci záruky výměnu motoru v 1190 Adventure, tak jsem taky kapku znejistěl... No a včera mi přišel domů dopis přímo z fabriky, že u nového Advíka prodlužují záruku o jeden rok. To člověka zase trochu uklidní, že se fabrika stará a prodejem to pro ní nekončí.

1 reakcí na tento příspěvek KTM superduke 1290R problém s motorem

15.5.2014 v 08:38 | Nahoru | #42
Podle všeho to není páteční kousek. Je to nejspíš konstrukční vada a KTM o ní ví už delší dobu...přesto se superduke 1290 vesele prodává.
Pravděpodobně je chyba v dovírání ventilu,kdy vyskočí vymezovací podložka a vzpříčí se..tím pádem ventil zůstane pootevřený a potká se to. Povídá se něco o dohořívání paliva ve výfuku,kdy vznikne protitlak který působí proti sile zavírání ventilu.Ventil se malinko opozdí oproti vačce.
KTM o tomto musí vědět,protože už před hodně dlouhou dobou se vyjádřil někdo od KTM na netu,že motor není připraven na použití s QS. Proč? Dohořívání paliva ve výfuku? Asi taky testovali a něco se jim potkalo. Jenže už se potkal i motor bez QS.
Něco je tam špatně a KTM mlží...podle informací z netu prý KTM netuší proč se toto děje.

KTM superduke 1290R problém s motorem

15.5.2014 v 10:15 | Nahoru | #43
No to je prusvih, snad to rozumne vyresi a ja si budu moct za 5 let koupit spolehlivy facelift

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

15.5.2014 v 11:12 | Nahoru | #44

DucS píše: Podle všeho to není páteční kousek. Je to nejspíš konstrukční vada a KTM o ní ví už delší dobu...přesto se superduke 1290 vesele prodává.
Pravděpodobně je chyba v dovírání ventilu,kdy vyskočí vymezovací podložka a vzpříčí se..tím pádem ventil zůstane pootevřený a potká se to. Povídá se něco o dohořívání paliva ve výfuku,kdy vznikne protitlak který působí proti sile zavírání ventilu.Ventil se malinko opozdí oproti vačce.
KTM o tomto musí vědět,protože už před hodně dlouhou dobou se vyjádřil někdo od KTM na netu,že motor není připraven na použití s QS. Proč? Dohořívání paliva ve výfuku? Asi taky testovali a něco se jim potkalo. Jenže už se potkal i motor bez QS.
Něco je tam špatně a KTM mlží...podle informací z netu prý KTM netuší proč se toto děje .


no, možná by měli odborníci z KTM navštívit tento thread. Tady je dost lidí co to ví přesně

(reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

15.5.2014 v 11:36 | Nahoru | #45

seikos píše: no, možná by měli odborníci z KTM navštívit tento thread. Tady je dost lidí co to ví přesně


Dvě fotky ještě nedělají výrobní vadu. Počkal bych si na další vývoj situace, jestli budou další podložené případy a pak uvidíme postoj výrobce.

Naposledy editováno 15.05.2014 11:37:18

KTM superduke 1290R problém s motorem

15.5.2014 v 11:37 | Nahoru | #46
hmm, maj to rozbitý Týhle bestii jsem hodně fandil, ale oni to daj v KTM do pořádku a zas budu slintat

KTM superduke 1290R problém s motorem

15.5.2014 v 11:42 | Nahoru | #47
seikos : Myslím že odborníci z KTM moc dobře ví,kde je chyba. Je jasné,že si nebudou sypat popel na hlavu a bude se zatloukat.
Navíc nechápu proč tady vyrypuješ,jestli máš lepší informace,tak sem s nima.

KTM superduke 1290R problém s motorem

15.5.2014 v 11:55 | Nahoru | #48
U motorky skoro za půl mega bych čekal, že to vydrží víc Ale potom by dávalo smysl i to, že se k němu nenabízí QS, kterej bych u takhle drahýho a našlapanýho stroje osobně čekal

2 reakcí na tento příspěvek KTM superduke 1290R problém s motorem

15.5.2014 v 18:15 | Nahoru | #49
mimochodem úplně nevidím přímou souvislost QS s tím,že se potkají ventily.někdo tady psal o výbuších směsi až ve výfuku a protitlaku-ale při řazení s QS se přece na pár milisekund odpojí dávka paliva-takže jaké dohořívání ve výfuku... ?

prostě to soudruzi zdupali,mně se ta 1290 hoodně libíla,ale jak to tak čtu,tak to asi bude další paskvil,který z ničeho nic udělá cink,cink a je 50litrů v hajzlu

prostě japonec je japonec...čím více motorek jsem vyzkoušel,tím více začínám souhlasit s tímto rčením...

(reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

15.5.2014 v 18:35 | Nahoru | #50

Dolph-cz píše: mimochodem úplně nevidím přímou souvislost QS s tím,že se potkají ventily.někdo tady psal o výbuších směsi až ve výfuku a protitlaku-ale při řazení s QS se přece na pár milisekund odpojí dávka paliva-takže jaké dohořívání ve výfuku... ?

prostě to soudruzi zdupali,mně se ta 1290 hoodně libíla,ale jak to tak čtu,tak to asi bude další paskvil,který z ničeho nic udělá cink,cink a je 50litrů v hajzlu

prostě japonec je japonec...čím více motorek jsem vyzkoušel,tím více začínám souhlasit s tímto rčením...



a nebo to je celé kachna. Umřel jeden Duke a někdo z toho dělá hoax.

Jsem tak zběžně gůglil a nic podobného jsem nevygůglil. Takže pokud by bylo "po celém světě povícero SD s motorem KO", určitě by toho byl plnej net

KTM superduke 1290R problém s motorem

15.5.2014 v 18:52 | Nahoru | #51
i kachna je možná....ale nemyslím si to.

Kdyby to byla kachna, proč se potom KTM tak brání quickshifteru?

Jak napsal Dolph-cz...taky se mi 1290R hodně líbila,ale po tomhle nevim nevim...mám smíšené pocity.

KTM superduke 1290R problém s motorem

15.5.2014 v 19:36 | Nahoru | #52
...prapodivný příběh nechce se mi tomu uvěřit

KTM superduke 1290R problém s motorem

15.5.2014 v 21:49 | Nahoru | #53
Ducs, poprosim Ta o zdroj Tvojich informacii. Inak sa pustas na velmi tenky lad btw...

KTM superduke 1290R problém s motorem

16.5.2014 v 11:02 | Nahoru | #54
Zdroj mám...internet. Z prstu si to necucám. Tenký led? Tak toho bych se nebál.

Podle poslední informace jednoho majitele super duke 1290R mu vyskočila ventilová podložka a dostala se do alternátoru a způsobilo to další škody. Doslova napsal kapitální škody na motoru při stavu tachometru 270 km /najeté kilometry/!!!

Mimo to se probírají úniky oleje z motoru,ale to bych považoval za takovou dětskou nemoc,nic vážného,stát se to může.










Naposledy editováno 16.05.2014 11:16:28

KTM superduke 1290R problém s motorem

16.5.2014 v 11:09 | Nahoru | #55

KTM superduke 1290R problém s motorem

16.5.2014 v 11:34 | Nahoru | #56
Tak se budou KTMkáři potkávat v servisech s Ducatistama, no a co?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

16.5.2014 v 13:03 | Nahoru | #57

Dolph-cz píše: mimochodem úplně nevidím přímou souvislost QS s tím,že se potkají ventily.někdo tady psal o výbuších směsi až ve výfuku a protitlaku-ale při řazení s QS se přece na pár milisekund odpojí dávka paliva-takže jaké dohořívání ve výfuku... ?

prostě to soudruzi zdupali,mně se ta 1290 hoodně libíla,ale jak to tak čtu,tak to asi bude další paskvil,který z ničeho nic udělá cink,cink a je 50litrů v hajzlu

prostě japonec je japonec...čím více motorek jsem vyzkoušel,tím více začínám souhlasit s tímto rčením...



Tak to promiň,ale QS většinou odpojuje cívky,palivo snad jen ten pravěkej PC.Btw,kdyby to bylo pružinama,tak snad není problém dát silnější.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

16.5.2014 v 14:38 | Nahoru | #58

Jasek píše: Tak to promiň,ale QS většinou odpojuje cívky,palivo snad jen ten pravěkej PC.Btw,kdyby to bylo pružinama,tak snad není problém dát silnější.



Jj, odpojí zapalování, mezitím vlítne do laufů nespálená směs a pak zápalko sepne, mrda jak sviňa a u SuperDuka R je hotovo Já bych to viděl na nějakou konstrukční vadu v hlavách, resp. ve ventilech...

Pamatuju na MotoGP v r.2007 jak Hopkins na Suze v Brně zařadil a to byly bomby, že v Praze si důchodci odplivli...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

16.5.2014 v 14:44 | Nahoru | #59
dewwil> Mě se líbí jak chce každej koní jak ve westernu a pak se diví,že se to sere

(reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

16.5.2014 v 14:51 | Nahoru | #60
Jasek> Přesně tak, už jsou pryč ty doby kdy motory byly předimenzovaný, aby to něco vydrželo To je samej tenkostěnej odlitek, hovno odvod tepla, nějaký to pnutí matroše a je vymalováno...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Navigace -KTM MY RIDE [1, 2] KTM 1290 Super Duke R malčus77 35 23.2.2024 v 13:35 Koudy01
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R Babettastián 13 3.2.2024 v 19:28 Toser
KTM 1290 SuperDuke R 2022 - servisn... KTM 1290 Super Duke R Babettastián 5 5.1.2024 v 20:06 RRRR8888
Doporučené pneu výrobcem (KTM 1290 ... [1, 2] KTM 1290 Super Duke R Versysák__ 48 5.1.2024 v 12:26 ramlik
Nefunkční budíky KTM 1290 Super Duke R vitagsx400r 2 29.8.2023 v 19:26 vitagsx400r


TOPlist