globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ZR 7 r.v. 2004 - snížení výkonu
 
14.5.2014 v 12:35
Zdravím, chtěl jsem se zeptat jestli jde u Kawasaki ZR 7 snížit výkon na 25 kw případně 35 kw. Jak na to? Jde to po zapsání do TP předělat zase zpět? Jak a kdy se to kontroluje? Předem děkuji za pomoc

Kawasaki ZR 7 r.v. 2004 - snížení výkonu

14.5.2014 v 12:38 | Nahoru | #1
je to jednoduchý, má kawasaki ZR7 více jak 70 kW?

pokud ano - nejde to snížit
pokud ne - jde to, pokud existuje škrtící sada

Kawasaki ZR 7 r.v. 2004 - snížení výkonu

14.5.2014 v 13:00 | Nahoru | #2

Kawasaki ZR 7 r.v. 2004 - snížení výkonu

14.5.2014 v 13:03 | Nahoru | #3
motorka má 56kw. Díky za odkaz a jak je to se zpětným otevřením, aby bylo zapsáno 35kw ale motorka byla otevřená na plný výkon?

Kawasaki ZR 7 r.v. 2004 - snížení výkonu

14.5.2014 v 13:07 | Nahoru | #4
Vyndáš zarážky nebo clonky. Jen příjdeš o plombu, kterou tam dávají.

Kawasaki ZR 7 r.v. 2004 - snížení výkonu

14.5.2014 v 13:11 | Nahoru | #5
Dobře díky

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZR 7 r.v. 2004 - snížení výkonu

14.5.2014 v 13:21 | Nahoru | #6
A když bycvh to chtěl otevřít oficielně i se zapsáním do TP tak to asi zase vzít do servoci a zaplatit co? A stojí to stejně jako uzavření?

(reakce na) Kawasaki ZR 7 r.v. 2004 - snížení výkonu

14.5.2014 v 15:08 | Nahoru | #7

wonder-49 píše: A když bycvh to chtěl otevřít oficielně i se zapsáním do TP tak to asi zase vzít do servoci a zaplatit co? A stojí to stejně jako uzavření?



Stojí to přibližně polovinu.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZR 7 r.v. 2004 - snížení výkonu

14.5.2014 v 16:00 | Nahoru | #8
Abych kvůli tomu nezakládal vlákno zvlášť, zeptám se tady. Řeším teď taky stažení, a tenhle škrtící kit se dá v Německu pořídit cca za 100 Éček. Když ho objednám, vezmou mě ho v autorizovaným servisu jako kdybych ho koupil tady? Nebo si tady musím koupit razítko za cenu o 5000Kč větší? Díky

(reakce na) Kawasaki ZR 7 r.v. 2004 - snížení výkonu

14.5.2014 v 16:24 | Nahoru | #9

Bob.fr píše: Abych kvůli tomu nezakládal vlákno zvlášť, zeptám se tady. Řeším teď taky stažení, a tenhle škrtící kit se dá v Německu pořídit cca za 100 Éček. Když ho objednám, vezmou mě ho v autorizovaným servisu jako kdybych ho koupil tady? Nebo si tady musím koupit razítko za cenu o 5000Kč větší? Díky



Tam nejde ani tak o ten kit, ale o to, aby ti to tam namontoval někdo s autorizací .
Zkus se poptat u dovozce značky tvého motocyklu, jestli to nemají levnější. Například Kawasaki škrtí hodně levně (motorky, u lidí nevím ).

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZR 7 r.v. 2004 - snížení výkonu

14.5.2014 v 16:29 | Nahoru | #10
Mr.Dreamer> Jde o Hondu, konkrétně o Horneta :) Volal jsem do nokamota v Hradci, což je autorizovanej servis, a řekli mi že to namontujou. Jen si teď tak říkám, že jsem se nezeptal, jestli mi daj i to razítko pro úřad

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZR 7 r.v. 2004 - snížení výkonu

14.5.2014 v 16:33 | Nahoru | #11

Bob.fr píše: Mr.Dreamer> Jde o Hondu, konkrétně o Horneta :) Volal jsem do nokamota v Hradci, což je autorizovanej servis, a řekli mi že to namontujou. Jen si teď tak říkám, že jsem se nezeptal, jestli mi daj i to razítko pro úřad



Nedají ti razítko, ale papír, se kterým tam zamávaj.
Nokamoto je slušný servis s pohodovými lidmi (i když drahý ), tam se nemusíš bát .

(reakce na) Kawasaki ZR 7 r.v. 2004 - snížení výkonu

14.5.2014 v 16:42 | Nahoru | #12

Mr.Dreamer píše: Nedají ti razítko, ale papír, se kterým tam zamávaj.
Nokamoto je slušný servis s pohodovými lidmi (i když drahý ), tam se nemusíš bát .



Vezmu tě za slovo, díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist