Klady a zápory. Jaký je vliv stáří, na málo ježděné nové moto s origo pneu. Díky za info, které může sloužit všem.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motopneu
seikos píše: Sportovně silniční pneu se používají na sportovně silniční motorky a pro sport.
Pro er6n bych uvažoval o běžných cestovních pneu
To je hrozná pitomost. Pokud má někdo sporta, ale jezdí na tom stále rovně, tak je pro něj lepší silniční pneu, kdo má zase, no úplně cokoli, a chce na tom jezdit pilu, tak se pro něj hodí sportovní pneu . Záleží na tom, kdo na ní sedí, né jak to označí výrobce.
Ještě šikovný graf pro Dunlop (už trochu starší):
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motopneu
Mr.Dreamer píše: To je hrozná pitomost. Pokud má někdo sporta, ale jezdí na tom stále rovně, tak je pro něj lepší silniční pneu, kdo má zase, no úplně cokoli, a chce na tom jezdit pilu, tak se pro něj hodí sportovní pneu . Záleží na tom, kdo na ní sedí, né jak to označí výrobce.
Ještě šikovný graf pro Dunlop (už trochu starší):
Ano, dá se to pojmout jakkoliv. Stejně jako se pro spoustu sportovních aut dělají aerodynamické prvky pro lepší přítlak ve vysokých rychlostech
[img] často je to tak že řidič jede plíseň a opojen pocitem "jak to letí". Proto potřebuje pořádný bačkory
Je to asi tak podobně, jako když jsem měl na TDM 900 Pirelli Angel ST a jednou když jsem jel zatáčkami dolů z Ještědu, tak mě v nich pojezdil nějakej frajer na panelce na nějakých špuntových Mitaskách
Naposledy editováno 13.05.2014 08:07:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motopneu
Mr.Dreamer píše: To je hrozná pitomost. Pokud má někdo sporta, ale jezdí na tom stále rovně, tak je pro něj lepší silniční pneu, kdo má zase, no úplně cokoli, a chce na tom jezdit pilu, tak se pro něj hodí sportovní pneu . Záleží na tom, kdo na ní sedí, né jak to označí výrobce.
ámen
tohle tady ale spousta lidí stále nechápe a nebo nechce chápat