globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seškrcení Triumph Daytona 675R
12.5.2014 v 20:54
Ahoj,
mám teď A2 řidičák a chtěla bych si pořídit triumph daytonu 675R. Ale bude nutné ji seškrtit. Je to vůbec možné? Nebo musím si vybrat jinou mašinu?
Díky za odpovědi, moc mi pomůžete.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

14.5.2014 v 08:35 | Nahoru | #31

Cooker píše: Stejně seš teplouš



...
..kuno..

(reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

14.5.2014 v 09:14 | Nahoru | #32
Niskushka> kámoš má streeta v Rku 2013. Chápu že ses zamilovala, ale toho bych ti na pozdější dobu doporučil určitě spíš. Něco sem na něm najel a sic nerad musím říct, že je dokonce hravější než moje S4RSko...
Je neuvěřitelný jak je ta mašina ovladatelná, překlopitelná a obecně přizpůsobivá. Na to že je to "malo_objem" to jede i na spodku moc hezky a síla tomu dochází až tak kolem 150km/h. Posez je supr a motor je blbuvzdornej i pro absolutního lajka. Má sice tupější brzdy, ale to nic nemění na faktu, že když za ně tvrdě vezmeš brzděj jak vzteklý a s tou nižší váhou i po několikátý bez vadnutí. Pro běžný ježdění je to určitě lepší volba než "nanuk"

(reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

14.5.2014 v 18:02 | Nahoru | #33
RUTAN> jj máš to pěkný, taky by se mi na okruhy přesně tohle hodilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

14.5.2014 v 19:33 | Nahoru | #34

RUTAN píše: tak že by to bylo tím, že to sedlo je širší nebo co? já seděl na všem, ale u téhle motorky se mi to zdálo vysoké asi nejvíc.. každopádně průměrně vysoká holka má potom s tímhle vždycky problém.



V serii R6ka i Daytona v podstate stejne vysoko. Nastesti mam dlouhy nohy Pohled na Kitty jak sedi na moji R6ce a obema nohama macha ve vzduchu ve me vyvolal zachvat smichu, a malem sem pustil motorku i s ni na zem Vsechno ostatni je nizsi. Kazdopadne chapu ze se ji daytona libi (mno komu ne ) ale jednak je to v zhledem k jejim papirum irelevantni, pokud to nechce jen na okruh, a druhak bych ji to stejne jako prvni motorku SILNE nedoporucoval. A to na nim mam neco odjeto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

14.5.2014 v 19:35 | Nahoru | #35

RUTAN píše: no...váha na rukou...ne, když se z daytony udělá street triple R:) Motor, podvozek Dayona, silněší brzdy, streetový posez, příští týden to jde ještě na brzdu s Powercommanderem, nemáte ponětí, co je tohle za porno!:)







Proc PC ? Vzdyt daytona / street ma plne laditelnou jednotku, murkin a par dalsich uz to umi ...

1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení Triumph Daytona 675R

14.5.2014 v 20:28 | Nahoru | #36
jo, daytona mi taky učarovala, je to líbivá motorka. A to je pro mě asi tak všechno
ale už dávno jsem se (správně) rozhodla na začátek dva roky na cbr 125R a pak přesedlat na cbr 600F a v klídečku se s ní dá jet i tak, že se dře výfuk na okruhu a měnit nehodlám.
nemá cenu něco seškrcovat. nejdřív naber zkušenosti, vyzraj - třeba zjistíš, že ti tenhle typ nebude sedět, můžeš zkoušet, no a až budeš mít za sebou pár sezon, nedejbože i nějaké "prekérky", pak můžeš zkusit něco takového.
zkušenosti ti ale žádná motorka, ať sebehezčí, nenahradí..

Naposledy editováno 14.05.2014 20:28:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

14.5.2014 v 20:39 | Nahoru | #37

Yves píše: jo, daytona mi taky učarovala, je to líbivá motorka. A to je pro mě asi tak všechno
ale už dávno jsem se (správně) rozhodla na začátek dva roky na cbr 125R a pak přesedlat na cbr 600F a v klídečku se s ní dá jet i tak, že se dře výfuk na okruhu a měnit nehodlám.
nemá cenu něco seškrcovat. nejdřív naber zkušenosti, vyzraj - třeba zjistíš, že ti tenhle typ nebude sedět, můžeš zkoušet, no a až budeš mít za sebou pár sezon, nedejbože i nějaké "prekérky", pak můžeš zkusit něco takového.
zkušenosti ti ale žádná motorka, ať sebehezčí, nenahradí..



ma pravdu predsedo !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

14.5.2014 v 20:50 | Nahoru | #38

Ozzy_ píše: ma pravdu predsedo !


děkuju ti, náčelníku, že ses mě zastal

(reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

14.5.2014 v 21:41 | Nahoru | #39

Yves píše: děkuju ti, náčelníku, že ses mě zastal


Se s tím šiju a ona to do mě našije
Ještě pořád máš tu CBR a podle tvých slov si asi značně porychlila od posledně co jsme se viděli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

14.5.2014 v 23:31 | Nahoru | #40

Ozzy_ píše: V serii R6ka i Daytona v podstate stejne vysoko. Nastesti mam dlouhy nohy Pohled na Kitty jak sedi na moji R6ce a obema nohama macha ve vzduchu ve me vyvolal zachvat smichu, a malem sem pustil motorku i s ni na zem Vsechno ostatni je nizsi. Kazdopadne chapu ze se ji daytona libi (mno komu ne ) ale jednak je to v zhledem k jejim papirum irelevantni, pokud to nechce jen na okruh, a druhak bych ji to stejne jako prvni motorku SILNE nedoporucoval. A to na nim mam neco odjeto



no jo, tak holt nemám nohy jak pavouk jak někdo

jinak souhlas a to, co psala Yves, podepisuju v plném rozsahu. A že se mi Daytona taky moc líbí, tak vím, že by mi nakopala zadek a nejenom tím, že bych z ní špatně dosáhla (zkoušela jsem loni na výstavě a bída bída). Zvlášť teda Daytona v Rkové verzi.

1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení Triumph Daytona 675R

15.5.2014 v 07:45 | Nahoru | #41
Jo, jo, taky jsem z Daytony uplne 100% nedosahla a jednou se mi to vymstilo Jinak motorka je to uzasna, skvele mi sedla, ale jak uz tu psali ostatni - vsechno postupne, nasbirej zkusenosti a pak uvidis Kazdopadne preju hodne stastnych km

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

15.5.2014 v 07:52 | Nahoru | #42

Racing.angel píše: Jo, jo, taky jsem z Daytony uplne 100% nedosahla a jednou se mi to vymstilo Jinak motorka je to uzasna, skvele mi sedla, ale jak uz tu psali ostatni - vsechno postupne, nasbirej zkusenosti a pak uvidis Kazdopadne preju hodne stastnych km



Jses andel, co me dostal na povel Tak kde ses kurnik flakala pred 14 dnema na slovaci

...
A nebo si stezuju nepravem a tys tam byla, a proto sem mohl zase zvednout motorku a ject dal po kolech, zatimco ten co me sundal jel sanitkou a motorku mel na sracku ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

15.5.2014 v 08:08 | Nahoru | #43
Ozzy_> Ja te hlidam porad, ale to vis, obcas ti musim dat zavyucenou, abys moc nedivocil

(reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

15.5.2014 v 08:11 | Nahoru | #44

Racing.angel píše: Ozzy_> Ja te hlidam porad, ale to vis, obcas ti musim dat zavyucenou, abys moc nedivocil



1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení Triumph Daytona 675R

15.5.2014 v 12:15 | Nahoru | #45
Jde to ! Já mam taky A2 a mám papírově zaškrcenou Vtrku která má kolem 80 kw,Už mě i stavěli švestky a nic neřikali ! A na stk jim to je prej taky úplně jedno.Jinak to mám škrcený na rezistoru sání,samozřejmě teď už je to odškrcené na plný výkon,jen papírově tam je 25kw ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

15.5.2014 v 12:25 | Nahoru | #46

Ozzy_ píše: Jses andel, co me dostal na povel Tak kde ses kurnik flakala pred 14 dnema na slovaci

...
A nebo si stezuju nepravem a tys tam byla, a proto sem mohl zase zvednout motorku a ject dal po kolech, zatimco ten co me sundal jel sanitkou a motorku mel na sracku ?



To asi nebyl ten zlej hromadnej crash, ze ne? To bylo nekdy ted ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

15.5.2014 v 12:27 | Nahoru | #47

dacan píše: Jde to ! Já mam taky A2 a mám papírově zaškrcenou Vtrku která má kolem 80 kw,Už mě i stavěli švestky a nic neřikali ! A na stk jim to je prej taky úplně jedno.Jinak to mám škrcený na rezistoru sání,samozřejmě teď už je to odškrcené na plný výkon,jen papírově tam je 25kw ;)



To nedelas dobre Jaromíre...Jednou to poznas...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

15.5.2014 v 12:42 | Nahoru | #48
dejf.> Proč myslíš ? ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

15.5.2014 v 13:38 | Nahoru | #49

dejf. píše: To asi nebyl ten zlej hromadnej crash, ze ne? To bylo nekdy ted ne?



Ne, to bych tu s andelem nepsal ... takze je vlastne jasny ze funguje :)

(reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

15.5.2014 v 13:39 | Nahoru | #50
Ozzy_>

Seškrcení Triumph Daytona 675R

15.5.2014 v 13:58 | Nahoru | #51
Pokud seženeš Ninju od 09 která byla zavřena již při první koupi a ma v TP napsáno 25Kw max 170 pri XXXX otačkách těd nevím, nemám u sebe techničák. Tak není problém na ní s papírama A2 jezdit. Já mám eště A18 kdy to bylo benevolentnější ale i tak. Pokud ta motorka nemá napsáno tech 25 KW nakolik se zavírala standardně, v závorce jen za plným výkonem ( to by znamenalo ze byla zavřena dodatečně) tak je to v pořádku. Mě ji zavřeli při koupi (bylo to bajpasem jednotky originál, zádná výměna + zarážka na plyn.) Zarážka omezovala otáčky, bajpas zase přísun paliva a ostatní věci. Záleží jak se cítíš. Možná by bylo lepší koupit Ninju 300 te tu novou vyjezdit se 2 - 3 roky a pak kooupit velkého sporta. To ti dá asi víc. Jinak vybírej dobře a ať ti to pak jezdí!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

15.5.2014 v 16:02 | Nahoru | #52

Ozzy_ píše: Proc PC ? Vzdyt daytona / street ma plne laditelnou jednotku, murkin a par dalsich uz to umi ...



Vím..ale DK to nechtělo bez PC dělat, bez brzdy to taky nechci mít a hledat servis, který se v tom bude šťourat a ladit tu moji prasokoncovku výfuku se mi zrovna nechce..

Naposledy editováno 15.05.2014 16:08:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

15.5.2014 v 18:23 | Nahoru | #53

RUTAN píše: Vím..ale DK to nechtělo bez PC dělat, bez brzdy to taky nechci mít a hledat servis, který se v tom bude šťourat a ladit tu moji prasokoncovku výfuku se mi zrovna nechce..


Mě z DK odpověděli, když sem jim psal, že bych potřeboval trošku poštelovat směs po nasazéní laďených koncovek, že mi můžou jen přehrát mapu od Arrow originálních koncovek, ale že nevědí, jestli by to bylo něco platné. Tak že sem raději volal Murkinovi, ale ten je do července zabitej, tak si musím počkat.

(reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

15.5.2014 v 18:40 | Nahoru | #54

dacan píše: dejf.> Proč myslíš ? ;)

Protože na tom nemáš dle předpisů co dělat Počkej až nenatrefíš na policajta, kterej to nebude řešit

1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení Triumph Daytona 675R

15.5.2014 v 19:44 | Nahoru | #55
jooo, vidět víc ženskejch na Daytonách by bylo fajn Podle mě začínat na ní je masochismus ... znova bych to neudělal :) začal bych pěkně na 250, kde bych neměl strach že odřu, nedej bože někde položím něco tak dokonalýho Plus v osmnácti bych se na Daytoně asi zabil. Ale to je tak jediný důvod, jinak se to od začátku dá zvládnout. Stejně jako cestování. Neni to litr, je to lehká a hravá šestka.

Pokud jí fakt chceš, tak podle mě (t.j. člověka kterej se díky bohu nemusí unijníma zákonama řídit) když z výroby pořídíš stroj kterej má v techničáku do 35kW, tak ti na to nikdo nemůže říct ani prd, jak píše Fujitsu. Pokud je to jinak, přestěhoval bych se do státu kde zákony nevymýšlej cvičený lachtani.

A když sem u toho, tenhle nebo příští rok pude na trh Daytona 250!

Naposledy editováno 15.05.2014 19:44:45

(reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

15.5.2014 v 20:16 | Nahoru | #56

dacan píše: dejf.> Proč myslíš ? ;)



Kámoš boural a než stačil zavolat, kluci už mu brali motorku na služebnu a dále už nemusím nic říkat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

15.5.2014 v 23:55 | Nahoru | #57

RoumenS píše: Mě z DK odpověděli, když sem jim psal, že bych potřeboval trošku poštelovat směs po nasazéní laďených koncovek, že mi můžou jen přehrát mapu od Arrow originálních koncovek, ale že nevědí, jestli by to bylo něco platné. Tak že sem raději volal Murkinovi, ale ten je do července zabitej, tak si musím počkat.



mně se tenhle přístup taky zrovna nelíbí, připomíná mi to autorizované servisy plné měničů dílů místo mechaniků, co jsou naučení jak opice na něco konkrétního a neumí (nechtějí) improvizovat. Ale prostě nechci měsíc hledat, abych našel něco na konci republiky, co nemá dva měsíce čas a nakonec riskuju, že se mu to nepovede. Toto pro mně mělo cenu pěti táců za PC :)

(reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

16.5.2014 v 06:50 | Nahoru | #58

RUTAN píše: mně se tenhle přístup taky zrovna nelíbí, připomíná mi to autorizované servisy plné měničů dílů místo mechaniků, co jsou naučení jak opice na něco konkrétního a neumí (nechtějí) improvizovat. Ale prostě nechci měsíc hledat, abych našel něco na konci republiky, co nemá dva měsíce čas a nakonec riskuju, že se mu to nepovede. Toto pro mně mělo cenu pěti táců za PC :)



Pět táců za tohle ???

2 reakcí na tento příspěvek Seškrcení Triumph Daytona 675R

16.5.2014 v 22:07 | Nahoru | #59
Beztak dopadne ten RUTANuv paskvil tak, ze bude mit 50PS ma kole a bude po ladeni :D

OZZY> "laditelna" jednotka v Tckach sice je, ale je to jako s pani Colombovou, vsichni o tom vedi, ale nikdy to nikdo nedelal :D A prehranim mapy nic moc nedosahnes kdyz mas nejake nestandartni upravy ... BTW, sorry, ale fakt jsem brutalne nemel cas :( :( :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seškrcení Triumph Daytona 675R

16.5.2014 v 22:09 | Nahoru | #60

Kitty píše: no jo, tak holt nemám nohy jak pavouk jak někdo

jinak souhlas a to, co psala Yves, podepisuju v plném rozsahu. A že se mi Daytona taky moc líbí, tak vím, že by mi nakopala zadek a nejenom tím, že bych z ní špatně dosáhla (zkoušela jsem loni na výstavě a bída bída). Zvlášť teda Daytona v Rkové verzi.



to ano a neskutecne jsi v Letnanech nedosahla, ale vypadalas spokojene :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist