1 reakcí na tento příspěvek Cuká za tepla
-Vzducháč máš KN ? že jsi ho čistil a neměnil ?
-Synchronizace klapek se dělala ?
mm-art-airbrush píše: -Vůle ventilů jsi jen měřil a nezasahoval do toho? Nebo ano ? Pokud ne a před servisem to nedělalo, bude to nejspíš jinde.
-Vzducháč máš KN ? že jsi ho čistil a neměnil ?
-Synchronizace klapek se dělala ?
Vůle jsem jen měřil, byly v toleranci. Je tam Kn a čistil jsem ho. Synchronizaci klapek jsem já nedělal. Nemám moto moc dlouho, jel jsem s tím naposled před zimou když jsem to koupil a nedělalo to, možná proto že byla zima. Zdá se mi že se tam jakoby něco vyhřeje a začne to dělat protože startuje to, a jede za studena nádherně.
1 reakcí na tento příspěvek Cuká za tepla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cuká za tepla
rogyze píše: skusal si sviecky?
Měl jsem je venku, čistil jsem je, odtrh dobrý, nebyly vypálené tudíž jsem je tam vrátil. Vyloučil jsem je z toho důvodu že to startuje a jede a při spadnutí těch otáček jedou všechny 4 válce. Nebyly mokré. Žádné vibrace.
1 reakcí na tento příspěvek Cuká za tepla
Anti píše: Tipnul bych čidlo teploty vody.Pokud jede studená dobře a teplá ne tak si asi řídící jednotka myslí že máš stále studený motor.
To by celkem odpovídalo, když jsem dělal ty ventily tak jsem ho preventivně prostříknul kontaktolem. Zítra ho zkusím proměřit. Ale podle symptomů co to dělá tak jsem našel že by to mohl být TPS senzor.
1 reakcí na tento příspěvek Cuká za tepla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cuká za tepla
rogyze píše: lolík> mal som R1 ale starsiu,startovala OK,volnobeh tiez drzala v pohode,ale pri jazde v nizkych otackach pri pridani plneho plynu zacala skubat az kym sa nedostala do vyssich otacok,po vymene sviecok OK.
Dobré vědět. A zdechala teplá na volnoběh ?
1 reakcí na tento příspěvek Cuká za tepla
Naposledy editováno 11.05.2014 12:16:42
1 reakcí na tento příspěvek Cuká za tepla
1 reakcí na tento příspěvek Cuká za tepla
Tady
edit:vlozeny odkaz
Naposledy editováno 12.05.2014 17:52:41
Davepuschkin píše: Resil jsem to same, jen na BMW, svicky vypadaly vsechny ok, symtomy stejne jako u tebe a nakonec to byla zapalovaci civka. Na devadesat procent je to ono
Tady
edit:vlozeny odkaz
Cívky jsem všechny proměřoval, jsou ok. Jediné co mě napadá a podle příznaků sedí je senzor tlaku nasávaného vzduchu. Ale dík za snahu.
1 reakcí na tento příspěvek Cuká za tepla
1 reakcí na tento příspěvek Cuká za tepla
rozhodně začni svíčkama.netvrdím,že musí být problém právě v nich,ale už jsem x-krát zažil,že byl problém právě tam i když to tak nevypadalo.
vyměnit svíčky je základ.jistota je jistota.
dále bych se zaměřil na benzín/nádrž-takže nalít něco proti vodě-stačí i obyčejný ethanol co natankuješ na pumpě-stačí půl litru na plnou nádrž a přilej nějakou sračku na čištění vstřikovačů-koupíš na každé pumpě za 2stovky.
najezdi 100km a uvidíš jestli se něco změní....
další postup pak asi značkový servis,napíchnou na diagnostiku a zkontrolovat údaje co hlásí snímače-jestli jsou reálné....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cuká za tepla
Dolph-cz píše: takové to základní kontrolní kolečko jsi udělal,teď musíš začít měnit.
rozhodně začni svíčkama.netvrdím,že musí být problém právě v nich,ale už jsem x-krát zažil,že byl problém právě tam i když to tak nevypadalo.
vyměnit svíčky je základ.jistota je jistota.
dále bych se zaměřil na benzín/nádrž-takže nalít něco proti vodě-stačí i obyčejný ethanol co natankuješ na pumpě-stačí půl litru na plnou nádrž a přilej nějakou sračku na čištění vstřikovačů-koupíš na každé pumpě za 2stovky.
najezdi 100km a uvidíš jestli se něco změní....
další postup pak asi značkový servis,napíchnou na diagnostiku a zkontrolovat údaje co hlásí snímače-jestli jsou reálné....
Svíčky jsou po očištění zánovní, byly začouzené všechny rovnoměrně takže asi nepředpokládám
že by odešly všechny naráz.
Cívky jsem dnes proměřoval, všechny v normě, snímač teploty kapaliny jsem vařil v hrnci a měřil odpor a hodnoty přesně dle manuálu, senzor teploty nasávaného vzduchu taktéž a v normě(odpor). Jediné co mi zbýva a na co sázím je senzor tlaku nasávaneho vzduchu protože vykazuje to všechny příznaky(bohatá směs->černý dým z laufu->dusí se to).Zítra ho změřím a uvidím... jak to není tenhle tak fakt nevím a ze zoufalství zkusím koupit ty svíčky.
V tom značkovém servise nevím zda by mi pomohli když mě ty snímače ukazujou to co maj...
E: Benzín jsem vyjel a nabral 3/4 nádrže nového(i na jiné pumpě) a to samé.
Naposledy editováno 12.05.2014 22:47:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cuká za tepla
lolík píše: Svíčky jsou po očištění zánovní, byly začouzené všechny rovnoměrně takže asi nepředpokládám
že by odešly všechny naráz.
Cívky jsem dnes proměřoval, všechny v normě, snímač teploty kapaliny jsem vařil v hrnci a měřil odpor a hodnoty přesně dle manuálu, senzor teploty nasávaného vzduchu taktéž a v normě(odpor). Jediné co mi zbýva a na co sázím je senzor tlaku nasávaneho vzduchu protože vykazuje to všechny příznaky(bohatá směs->černý dým z laufu->dusí se to).Zítra ho změřím a uvidím... jak to není tenhle tak fakt nevím a ze zoufalství zkusím koupit ty svíčky.
V tom značkovém servise nevím zda by mi pomohli když mě ty snímače ukazujou to co maj...
E: Benzín jsem vyjel a nabral 3/4 nádrže nového(i na jiné pumpě) a to samé.
ano,já to četl,už výše...
věř mi,že za 20 let co opravuji auta jsem už viděl tolik zaručeně dobrých věcí,kterými to nebude.....,taky netvrdím,že je to svíčkama,ale stejně je vhodné dát nové-nikdy nevíš co zažily.
a co se týká indukční cívky,tak pokud jen blbne,tak nenaměříš vůbec nic co by bylo špatně...jo,kdyby byla vadná a nefungovala vůbec-tak jo,ale když někdy jde a někdy ne,tak je to bez šance.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cuká za tepla
Dolph-cz píše: ano,já to četl,už výše...
věř mi,že za 20 let co opravuji auta jsem už viděl tolik zaručeně dobrých věcí,kterými to nebude.....,taky netvrdím,že je to svíčkama,ale stejně je vhodné dát nové-nikdy nevíš co zažily.
a co se týká indukční cívky,tak pokud jen blbne,tak nenaměříš vůbec nic co by bylo špatně...jo,kdyby byla vadná a nefungovala vůbec-tak jo,ale když někdy jde a někdy ne,tak je to bez šance.
Jo to věřím, dnes sem to měřil a to čidlo (tlaku nasávaného vzduchu) a je v prdeli. Tudíž záhada vyřešena. Ale dík tobě i ostatním za ochotu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1189, 1190] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35672 | Dnes v 15:59 psenap |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |