Téma: Dnes Šance - Bílá (asi těm lidem mrdá)

7.5.2014 v 19:42
Dnes po práci jsem se vydal provětrat hlavu na trasu Šance - Bílá. Vyjel jsem z Rožnova kolem 15:30 směr Fren. Dokodrcal jsem se do Ostravice a počítal, že se pěkně projedu ale celé to bylo jakési divné
Na konci Ostravice stál (nevím jak ho nazvat) člověk v červených montérkách s lopatou. Přede mnou jelo jakési SUV se slovenskou SPZ. Na konci Ostravice jsem ho začal předjíždět. Když jsme byli asi 5 metru od toho stvoření s lopatou (já a SUV na stejné úrovni) tak se to stvoření lopatou rozmáchlo a na cestu hodilo hromádku písku a gestem mi naznačil co si o mě myslí. Ta šla přímo pod kola SUV. Jet sám bez SUV přede mnou, tak mi to hodil přesně pod kolo. SUV zastavilo a asi mu šel Slovák cosi vysvětlit.
Na autobusové zastávce pod Šancí mi dva čekající ukázali prostředníčkem, že su jednička, tři další ve Starých Hamrech, jeden v Bílé a čtyři u salaše Ebeka.

Sečteno a podtrženo. 11 lidí mi dnes vokázalo fakáče a jeden z nich mi mrsknul písek pod kolo.

Co se kurva děje?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnes Šance - Bílá (asi těm lidem mrdá)

8.5.2014 v 13:05 | Nahoru | #1

restore píše: Jak už bylo psáno výše,není se těm lidem co divit...To samé je na Skřítku a okolí v Jeseníkách..Byl jsem tam před 14 dny na procházce po kopcích a ten řev laďáků byl slyšet až na hřebeny (1350m.n.m)..Sejdu dolů a tam pár naprosto vyšlehaných kreténů,jezdí tam a zpět v mylné představě,že hosté v přilehlém motorestu jejich exhibici ocení... Na Bílé,Hamrech a okolí nemlich to samé.....Nějakou dobu byl klid,protože část exhiboušů se vyzabíjela/zmasila a část si na to konto káklo do spoďárů a zklidnili hormon..Dorostla další generace,takže bude chvíli trvat,než se to zase "vypucuje"......Nemám tyhle masírky rád,protože se tudy často vracím ze Slovenska domů a už jsem tam zažil dost situací,kdy si to přemotivovaný idiot v protisměru hasil mým pruhem,protože v tu chvíli motorku tak úplně nezvládal...O zvukových efektech už tu byla řeč...Představte si,že máte dům,zahradu a ani si nemůžete v klidu sednout ven,protože víkend co víkend, celou sezónu vám od 10 dopoledne do večera řvou pod okny motorky...Tohle dlouhodobě nedá ani kovaný motorkář,natož člověk,kterého motorky nijak neoslovují...Reakce potom jsou,jaké jsou...

(reakce na) Dnes Šance - Bílá (asi těm lidem mrdá)

8.5.2014 v 21:18 | Nahoru | #2

Rebel83 píše: já to zcela chápu. Nepatřím mezi ty, co to za sebou několikrát otočí. Jel jsem víceméně kochačku s rychlostí do 140km/h a vzhledem k počasí bych tipoval, že tam včera moc mašin neprojelo

Byl jsi holt zařazen do množiny.Tímto se onoho dědka nezastávám,ale nic se neděje bez příčiny.Občas míváme školení na Sepetné a fakt bych některým přál si tam sednout v pozdním odpoledni na terasu a zaposlouchat se....Děs..