globalmoto_kveten





Téma: jakej kchár za malej peníz?
 
6.5.2014 v 21:10
zdar ve spolek. skro všichni jezdíme mimo motorky i plechovkou. mě se podařilo dostat z domu hustopyčowoe kruto kchár Fobia 2002 1,4MPi 44kW + LPG social edišn a za ztržený peníz 50+ nějakej skromnej doplatek, dejme tomu max 15-20k bych potřeboval náhradníka. Sem rozpatlanej z LPG takže bych rád něco uspornýho, ale ne uplný netáhlo (tzn volba padá na TDi / HDi). Chtěl bych něco krapet většího ale zas ne žádnýho mastodonta, na skříně máme transita. spíš tak jako pro budoucího malýho motorkáře a motorkářku. Provoz je denně do arbajtu 15-20km jedna cesta , jak kdy. to by ta ropa mohla snést. cca 1x týdně 70-120km výlet jedna cesta k rodičům dle aktuálního rozpoložení paňmámy. Původně jsem koukal na Galaxy/Sharan/Alhambra, ale zdá se mi to na doprácování už krapet moc. takže teď slintám po Berlingu a Partnerech. 4asto se vozej dva psi velikosti menšího vlčáka, jezdí se na chajdu (2x pes + vše potřebné na týden včetně vody). Myslim si že zrovna tihle dva adepti by se s tím popasovali lépe než dobře. Máte z těma verglama zkušenosti? Rodičové maj mladší a starší berlingo 98 a 2001 ovšem v beneli, ale zdají se to být spolehlivý a hlavně hodně variabilní auta. Nějaký typ na podobný auto + jak už jsem psal zkušenosti se zmíněnejma motorizacem? Asi bych snesl i 1.9D, ale to by musel bejt nějakej enormně výhodnej kauf. tzn primárně asi ta 2.0HDi nebo 1.9Td. že píšu jak dement vím, přijde mi to vtipný.
dík

1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 23:03 | Nahoru | #31
Za mlada jsem taky jezdil na LPG a pak koupil Passata 1,9 TDI a i když mi mechanik říkal, že nafta patří do traktoru, tak už bych nic jiného nechtěl. Kupoval jsem ho necelé tři roky starého z Německa se 150000 na tacho, já s tím za pět let nalítal dalších 130000 a motor bez jediného problému. A to jezdím jenom do práce 10 tam, 10 zpět několikrát denně. Možná jsem měl štěstí na dobrý kus, ale liju do toho jenom naftu a olej. U benzínu už bych měl za sebou dvakrát svíčky a dvakrát výfuk (a to je za oba díly celkem darda), který u nafty nehnije a o tom, že to jezdilo za 5,0 v létě a za 5,5 v zimě ani nemluvím. Z mých zkušenosti s tímhle motorem je provoz na benzín i s LPG dražší.
Teď mám zase TDI 2,0 a opět spokojenost, jenom ta spotřeba je asi 0,5 litrů vyšší, ale zase to jede podstatně líp...
Podtrženo, sečteno, starého TDI se neboj i na krátké trasy (jezdím zhruba to samé co ty) ale chce to sehnat kousek, který není stočený ze 400 na 150 a to za ty peníze může být docela problém...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 23:16 | Nahoru | #32
Bafan21>

Jestli sezene neco velikosti Passatu 3 roky stary, s realnymi 150 000 na tachometru za nejakych 60 tacu. Tak asi zacnu chodit do kostela. Protoze to je zazrak srovnatelnej s tema o kterych hovori bible

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 23:17 | Nahoru | #33
Twister> on pise ze chce koupit za 60-70 tycek tri roky stare auto ?

Nikde jsem si nevsim ze je to debil

2 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 23:22 | Nahoru | #34
Co rikate na tohle? teda ciste po mechanickej strance..vim, ze se plno lidem nelibi, ale me celkem i jo..
multipla

(reakce na) jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 23:23 | Nahoru | #35
Twister> To jsem netvrdil, ale on passatek má už dnes deset let a cenu tak max 80. Chtěl jsem tím jenom říct, že provoz na naftu je levnější než na benzín a i těch krátkých tras se nemusí bát. A ten motor se dával do hafo aut. Passatek byl jenom příklad z mé vlastí zkušenosti...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 23:24 | Nahoru | #36

Creck píše: Twister> on pise ze chce koupit za 60-70 tycek tri roky stare auto ?

Nikde jsem si nevsim ze je to debil



Ne, ale Bafan tady pise, ze by se stareho ropaka nebal. Ze s nim ma zkusenosti (3 roky stary passat se 150 000km). Tomudle neříkám starej ropák. A je to auto absolutně za tydle prachy nesehnatelný. Imho za ty prachy co do toho chce vrazit. Bude všechno plus minus strep. A z logiky veci. Ropaci mivaji obecne vice nabehano, jsou vice v cene, vyzaduji lepsi peci (ktera se jim obecne nedostava). Z mych zkusenosti se stary auta kupuji proste obecne na blind. A ja jsem pechfogl a vzdycky se vysere snad i to co nemuze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 23:27 | Nahoru | #37

_monty píše: Co rikate na tohle? teda ciste po mechanickej strance..vim, ze se plno lidem nelibi, ale me celkem i jo..
multipla



Uz jsem to nadhodil. Pry se serou. Ja obecne jsem teda o vylozene nespolehlivosti neslysel. A uvazoval jsem o nem, kvuli levnemu provozu... Ale nakonec jsem zustal starym mladencem a nechal si sportak

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 23:31 | Nahoru | #38

Twister píše: Ne, ale Bafan tady pise, ze by se stareho ropaka nebal. Ze s nim ma zkusenosti (3 roky stary passat se 150 000km). Tomudle neříkám starej ropák. A je to auto absolutně za tydle prachy nesehnatelný. Imho za ty prachy co do toho chce vrazit. Bude všechno plus minus strep. A z logiky veci. Ropaci mivaji obecne vice nabehano, jsou vice v cene, vyzaduji lepsi peci (ktera se jim obecne nedostava). Z mych zkusenosti se stary auta kupuji proste obecne na blind. A ja jsem pechfogl a vzdycky se vysere snad i to co nemuze



Ale můj ropák už je starej a má skoro 300000 tkm a za tyhle prachy se sehnat dá. Neřešte, že jsem ho kupoval skoro nového, ale to jak doteď jezdí a za jaké náklady... A věřím tomu, že ještě dlouho jezdit bude...

Naposledy editováno 06.05.2014 23:34:46

(reakce na) jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 23:36 | Nahoru | #39

_monty píše: Co rikate na tohle? teda ciste po mechanickej strance..vim, ze se plno lidem nelibi, ale me celkem i jo..
multipla



Koza není majetek a Fiat auto...

Kluk jí má, celkem to drží, ale motorizaci nevím. Ovšem hnusný to je fest.

(reakce na) jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 23:38 | Nahoru | #40

Bafan21 píše: Ale můj ropák už je starej a má skoro 300000 tkm ...



Já ti to neberu, ale za ty prachy sezene passata jeste s vetsim najezdem nez tech 300000. Takze tebe a tvoje auto zkusenosti se "starym ropakem" teprve cekaji.
Neříkám, že nemůže natrefit na dobrej kus, co mu i tak dalších 50 až 100 nakroutí bez většího servisu. Ale ruku na srdce ta šance je malá... Jinak moje zkušenosti s turbodieselem na krátký tratě špatné. Netopí a za cca. rok a pul provozu bylo turbo v haji...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 23:38 | Nahoru | #41
Bafan21> tak mu ho prodej a minimálně jeden z vás bude spokojenej... on bude na tom nájezdu (plus ještě tak kilo) začínat a kdo tohle auto prodává bez investic je sám proti sobě... tohle není flotila, která se točí po třech letech...

(reakce na) jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 23:41 | Nahoru | #42

Twister píše: Uz jsem to nadhodil. Pry se serou. Ja obecne jsem teda o vylozene nespolehlivosti neslysel.


sere se v kombinaci s CNG. čistě beno/nafta je jinde. Moc stížností na to nenajdeš. Snad jen na vzhled no :)

(reakce na) jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 23:50 | Nahoru | #43
Lion> Toho neprodám, nechal jsem ho drahé polovičce a je to zlaté auto. Až půjde z baráku, tak do šrotu... Ale to toho má myslím ještě daleko. Nevím, co jiného bych za ty prachy, s takovou spolehlivostí a provozními náklady, měl koupit.

jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 23:52 | Nahoru | #44
Tak na vzhled se stěžovat taky nedá, je potřeba to brát ze dvou úhlů pohledu Toho horního auta a potom toho spodního

Ale jo, jede se v tom pěkně (až na tu potřebu masky za volantem, blbě se kouká do zrcátek) a tři místa (pilot, palubní inženýr a navigátor) vepředu taky nejsou k zahození (zvlášť když je třeba sklopit zadní sedačky).

jakej kchár za malej peníz?

7.5.2014 v 06:38 | Nahoru | #45
Sice nevým jaký máš rospočet aleco Ford C-MAX

1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?

7.5.2014 v 07:22 | Nahoru | #46
Máte štěstí, že jdu zrovna kolem

Právě se chystám prodávat svůj Renault Kangoo Jen motor 65D s 49kw asi nesplňuje tvé výkonnostní požadavky Ale není tam ten zmíněný problém dlouhého ohřevu turba, které se ti na tomto motoru nikdy neposere

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?

7.5.2014 v 07:51 | Nahoru | #47
kubacech> Tenhle motor je úplně mrtvej. V kopci jsem zoufale řadil za 3 a to tam moje 205-ka lítala na pětičku úplně v poho. Je fakt že turbo se ti fakt neposere

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?

7.5.2014 v 07:57 | Nahoru | #48
bigbou> hlavně tam je i ta převodovka hodně krátká spíše do síly

1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?

7.5.2014 v 08:00 | Nahoru | #49
Bafan: to jakoze si za tech 130tis nedelal ani treba rozvody? To ze na benzinaku za 130tis dvakrat menis vyfuk je pro me novinka :)

1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?

7.5.2014 v 08:01 | Nahoru | #50
Taky sem před pár lety řešil jak velko popelnicu aby se tam vešlo všechno 2x...ve finále to odneslo starší volvo 1.9T/147KW s LPG,kolem 8L se dá jezdit a co nevleze na střechu tak vozejk.Musel sem brát v potaz že ta moje má problém se otočit/zaparkovat s čímkoliv větším jak felcka.
Bral bych starší V70 ku klidně s 5ti valcovou naftou,to vydrží 2x víc jak koncern s výbavou lepší jak dnešní octáva
E:jinak k údržbě...
Teď sem dělal v 190tkm spojku a vejfuck je eště originál

Naposledy editováno 07.05.2014 08:03:52

2 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?

7.5.2014 v 08:05 | Nahoru | #51
Comatik: starsi v70 ma petivalec z koncernu ne? To ho nejak vylepsili ze vydrzi 2x vic nez koncern?

(reakce na) jakej kchár za malej peníz?

7.5.2014 v 08:08 | Nahoru | #52
COMATIK> Tak Volvo je jiná třída. Asi pět let jsem měl V 50 2.0 D. Prodal jsem jí na 230 tis km - krom ložiska v zadním kole a spotřebáku všechno ok a původní. Teď mám XC 70 a zatím vše drží tak uvidíme(najeto cca 30 tis takže skoro nic). Ale tyhle auta fakt nesplňujou ani jeden požadavek v zadání

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?

7.5.2014 v 08:09 | Nahoru | #53
kubacech> Tak to jsem si nevšimnul. Jinak Kangouše jsem si taky chtěl pořídit, ale jen na odvoz odpadků(cca 5 km) z chalupy

(reakce na) jakej kchár za malej peníz?

7.5.2014 v 08:15 | Nahoru | #54
assassin>
Já ten 5ti hrnek neštudoval,mě stačí můj 4vál s hard turbem...
Ale z volvoforum.cz sem narychlo vytáhl:
" Prosím pěkně, nesmrtelný motor R5 2.461ccm103kw/140hp schopný klidně 1mil. není od Volkswagenu ale od Audi. V této výkonové variantě se do žádného jiného koncern. vozu nedával, pouze Audi C4 (100/A6 do r 1997) a Volv 850, S70, V70,S80 do cca 2002.Novější D5 motory ve Volvech jsou rovněž R5, 2,4L, výkon 120/136kw. Ovšem Volvo, nikoli Audi"
Takže koncern to je,ale jen do 2 audin

(reakce na) jakej kchár za malej peníz?

7.5.2014 v 08:18 | Nahoru | #55
bigbou> já to kupoval hlavně, že jsme jezdili na skály nebo na vodu. A když jede 4-5 lidí a každý má 70+ batoh s výbavou, nebo potřebuješ raft a věci k němu, tak to bylo ideální.

Do kufru tam jde nacpat i panelka

Dokud jsme to využívali pro odvoz dřeva tak to uplatnění mělo. Ale teď jsme k tomuto účelu pořídili starý vrak s 4x4.
A vzhledem k tomu, že jsem za loňský rok s tím autem najel asi jen 2000-3000 km a to převážně do školy, kterou teď končím a nastupuji do práce, kde mám jistý odvoz, tak už je to auto nadbytečné a proto ho chci po státnicích prodat.

Naposledy editováno 07.05.2014 08:18:56

jakej kchár za malej peníz?

7.5.2014 v 08:24 | Nahoru | #56
kua ja se tady vypisuju a ono se to nenahraje. tak zkracene, multipla vzhled neva ale va ital. radeji koukat teda na tdi nez hdi?

jakej kchár za malej peníz?

7.5.2014 v 08:27 | Nahoru | #57
P 406 kombi 1.9TD, 2.1SRTD 81kw, 2.0HDI - 80kw
Xsara kombi 1.9TD, 2.0HDI 66/80kw
xsara picasso ty same motory
C5 kombi, hydropodvozku se nebat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?

7.5.2014 v 08:32 | Nahoru | #58
assassin> Ne ne je to jejich motor mají ho už asi 100 let. S Audi a WV to memá nic společného naštěstí

1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?

7.5.2014 v 08:35 | Nahoru | #59
hydry se nebojim, mel sem v xantii a kolega ma v c5. omrknu

(reakce na) jakej kchár za malej peníz?

7.5.2014 v 08:38 | Nahoru | #60

Jawasaki píše: hydry se nebojim, mel sem v xantii a kolega ma v c5. omrknu



máme to v té C5 a po 320k byla jediná nutná oprava doplnění asi 6dl oleje

Naposledy editováno 07.05.2014 08:42:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist