dík
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
Jinak Berlingo máme. Jediný co mě nevyhovuje že se to musí vytáčet aby to trošku jelo. Ale jinak si myslim že mě ještě přežije. Jinak s těma dalšíma nemám pranic zkušenost,takže sorry.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
Jawasaki píše: já vim... leč blížily se dle švagra kterej mi na tom dělal servis zásadní investice, tak šla do světa. ono si člověk rozmyslí dávat na pekáč za 50k řízení za 16k + ostatní pičičandy vůkol
problém s tekoucím řízením mají obecně všechny staré auta.
na fábii se dá koupit starší jako na každé jiné auto....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
Jawasaki píše: Dolph-cz> na to už je pozdě, už mám místo auta papírky s obrázkama mrtvejch lidí a ty bych rád proměnil za něco krapet méně subtilního než je fabia v jakékoliv podobě
jasně....
jinak k fábii 1,4 tdi-to je fakt katastrofa,já jsem velký fanda škodovek,ale projev tohoto motoru bych nesnesl.
výše zmíněné berlingo není špatné,ale HDI je potencionální past,do vstřikovačů + turba můžeš zahučet klidně přes 20tis a to i když ti to udělá švagr-k benzínům nemám větších výhrad-teda až na tu zadní nápravu....,ale jinak je to co se týká užitku a prostoru parádní auto.stejně tak partner,to je to samé auto....
Naposledy editováno 06.05.2014 21:40:35
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
Lepší výbavy, větší cenová dostupnost, +- stejnej servis a i s benzínem se dá jezdit relativně levně.
Kupovat koncernovou naftu je podle mě vražda. Sebe lepší pohádkou, se nezakryje, že ty auta jsou vylitany.
Popř laguna dCi?
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
Jawasaki píše: neboj, vim jak to je s nájezdem kilometrů a i při téhle "nízké" ceně se při vážným zájmu nebudu rozpakovat obětovat pětikilo za cebii. kilo na tacho u 12-15let starýho auta je pro mě alarm. na druhou stranu z vlastní zkušenosti vím že pro auto (konkrétně okta 1.9tdi 66kw) není žádnej problém najet 600.000 a bejt jak nová i bez GO motoru. a to auto znám osobně. takže auta s 200+ na tacho se fakt moc nebojím. muj transit má 480.000 a klape jak víno. prostě beneli nechcíííí i když logika velí pro.
jenže my se tady nebavíme o nesmrtelné rotačce v oktávce,ale o pojebaném HDI v berlingu..
ten rozdíl v nákladech není až tak propastný-to Hdi ti bude jezdit cca za reálných 6,5 litrů a benzín za 7,5 -8 litrů. zato náklady na opravy v období řekněme tří let můžou jít do desítek tisíc.bez přehánění...
Twister píše: Co Fiat Multipla v CNG? Za carou jdou sehnat celkem pekny kusy za par susnu. A splnuje to defakto vse krom nejakyho zatahu. Coz si stejne myslim od rodinnyho ropaku cekat nelze...
ruce pryč,ty CNG se strašně serou........
Dolph-cz píše: jenže my se tady nebavíme o nesmrtelné rotačce v oktávce,ale o pojebaném HDI v berlingu..
ten rozdíl v nákladech není až tak propastný-to Hdi ti bude jezdit cca za reálných 6,5 litrů a benzín za 7,5 -8 litrů. zato náklady na opravy v období řekněme tří let můžou jít do desítek tisíc.bez přehánění...