bmw_r1300gs_cartec





Téma: jakej kchár za malej peníz?
 
6.5.2014 v 21:10
zdar ve spolek. skro všichni jezdíme mimo motorky i plechovkou. mě se podařilo dostat z domu hustopyčowoe kruto kchár Fobia 2002 1,4MPi 44kW + LPG social edišn a za ztržený peníz 50+ nějakej skromnej doplatek, dejme tomu max 15-20k bych potřeboval náhradníka. Sem rozpatlanej z LPG takže bych rád něco uspornýho, ale ne uplný netáhlo (tzn volba padá na TDi / HDi). Chtěl bych něco krapet většího ale zas ne žádnýho mastodonta, na skříně máme transita. spíš tak jako pro budoucího malýho motorkáře a motorkářku. Provoz je denně do arbajtu 15-20km jedna cesta , jak kdy. to by ta ropa mohla snést. cca 1x týdně 70-120km výlet jedna cesta k rodičům dle aktuálního rozpoložení paňmámy. Původně jsem koukal na Galaxy/Sharan/Alhambra, ale zdá se mi to na doprácování už krapet moc. takže teď slintám po Berlingu a Partnerech. 4asto se vozej dva psi velikosti menšího vlčáka, jezdí se na chajdu (2x pes + vše potřebné na týden včetně vody). Myslim si že zrovna tihle dva adepti by se s tím popasovali lépe než dobře. Máte z těma verglama zkušenosti? Rodičové maj mladší a starší berlingo 98 a 2001 ovšem v beneli, ale zdají se to být spolehlivý a hlavně hodně variabilní auta. Nějaký typ na podobný auto + jak už jsem psal zkušenosti se zmíněnejma motorizacem? Asi bych snesl i 1.9D, ale to by musel bejt nějakej enormně výhodnej kauf. tzn primárně asi ta 2.0HDi nebo 1.9Td. že píšu jak dement vím, přijde mi to vtipný.
dík
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující

jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 21:19 | Nahoru | #1
ještě budeš na fábii vzpomínat.....

1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 21:23 | Nahoru | #2
já vim... leč blížily se dle švagra kterej mi na tom dělal servis zásadní investice, tak šla do světa. ono si člověk rozmyslí dávat na pekáč za 50k řízení za 16k + ostatní pičičandy vůkol

jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 21:29 | Nahoru | #3
Koukni po pár bazarech a zkus najít nějákou hezkou Fabii 1.9 tdi 74kw. Žere to tak cca 5 litrů. Táhne to dostatečně. Za takový peníze, proč ne. Ale je to jen kapka v moři. Typů je víc.

Jinak Berlingo máme. Jediný co mě nevyhovuje že se to musí vytáčet aby to trošku jelo. Ale jinak si myslim že mě ještě přežije. Jinak s těma dalšíma nemám pranic zkušenost,takže sorry.

jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 21:31 | Nahoru | #4
Proč čumíš po naftě? S tímhle nájezdem klidně elektromobil.

jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 21:32 | Nahoru | #5
fabii už v baráku nechci. nejsem korpulentní ale i tak je lepší když je spolujezdec dobrej známej ptž tělesnýmu kontaktu se nelze vyhnout. švára mi dohazuje fobii 1.4tdi. chvilku sem to rajtoval ale prostě fobie no. mrně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 21:33 | Nahoru | #6

Jawasaki píše: já vim... leč blížily se dle švagra kterej mi na tom dělal servis zásadní investice, tak šla do světa. ono si člověk rozmyslí dávat na pekáč za 50k řízení za 16k + ostatní pičičandy vůkol



problém s tekoucím řízením mají obecně všechny staré auta.

na fábii se dá koupit starší jako na každé jiné auto....

jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 21:33 | Nahoru | #7
cort :D no jasně to je nápad :D celkově se všema pojezdama okolo mám ročně cca 25k

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 21:34 | Nahoru | #8
Dolph-cz> na to už je pozdě, už mám místo auta papírky s obrázkama mrtvejch lidí a ty bych rád proměnil za něco krapet méně subtilního než je fabia v jakékoliv podobě

jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 21:38 | Nahoru | #9
Jako já si nedělám úplně prdel, ale reálně benzín. Ona nafta provozně bude o něco levnější, ale jen do servisu. Navíc těch patnáct kiláků bude hranice ohřevu turba.

(reakce na) jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 21:40 | Nahoru | #10

Jawasaki píše: Dolph-cz> na to už je pozdě, už mám místo auta papírky s obrázkama mrtvejch lidí a ty bych rád proměnil za něco krapet méně subtilního než je fabia v jakékoliv podobě





jasně....

jinak k fábii 1,4 tdi-to je fakt katastrofa,já jsem velký fanda škodovek,ale projev tohoto motoru bych nesnesl.

výše zmíněné berlingo není špatné,ale HDI je potencionální past,do vstřikovačů + turba můžeš zahučet klidně přes 20tis a to i když ti to udělá švagr-k benzínům nemám větších výhrad-teda až na tu zadní nápravu....,ale jinak je to co se týká užitku a prostoru parádní auto.stejně tak partner,to je to samé auto....

Naposledy editováno 06.05.2014 21:40:35

jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 21:44 | Nahoru | #11
abych byl upřímnej. vidim to okolo sebe v práci, ono to s tím ohřátím a neohřátím ropomotoru nebude tak horky (studeny?), většina kolegů z práce jezdí ropákama a to do deseti km vzdálenosti, několik let a ještě se jim to neposralo, kromě jednoho adepta kterýmu na C evasion upadlo kolo... chápu že ten motor z toho nemá radost až na kost a asi se odvděčí i vyšší spotřebou, nicméně všem to chrochtá o stošest. přijde mi to takový jako že ten motor místo 600.000 najede jen 500.000 ale třeba se pletu.

jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 21:55 | Nahoru | #12
No počítej se mnou, chceš něco levnýho, takže koupíš něco s kilem na tachu, v reále se budeme bavit o 400.000 km, tak už ti moc nezbejvá jestli předchozí majitel byl vyznavač podobné teorie. Opravdu bych šel po benzínu, jestli teda nemáš levnej zdroj nafty.

1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 21:59 | Nahoru | #13
neboj, vim jak to je s nájezdem kilometrů a i při téhle "nízké" ceně se při vážným zájmu nebudu rozpakovat obětovat pětikilo za cebii. kilo na tacho u 12-15let starýho auta je pro mě alarm. na druhou stranu z vlastní zkušenosti vím že pro auto (konkrétně okta 1.9tdi 66kw) není žádnej problém najet 600.000 a bejt jak nová i bez GO motoru. a to auto znám osobně. takže auta s 200+ na tacho se fakt moc nebojím. muj transit má 480.000 a klape jak víno. prostě beneli nechcíííí i když logika velí pro.

1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 22:03 | Nahoru | #14
9 z 10 cechu doporucuji stribrnou ochcavii TDI , takze k cemu tohle vlakno ?

jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 22:04 | Nahoru | #15
Klidne bych kouknul na Mondeo v kombajnu. Mam 2005 a vejde se tam 5 lidi s taskama, kocarkem i postylkou

1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 22:05 | Nahoru | #16
Co nějakyho japonce v benalu?
Lepší výbavy, větší cenová dostupnost, +- stejnej servis a i s benzínem se dá jezdit relativně levně.
Kupovat koncernovou naftu je podle mě vražda. Sebe lepší pohádkou, se nezakryje, že ty auta jsou vylitany.
Popř laguna dCi?

(reakce na) jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 22:06 | Nahoru | #17
Creck> nechci oktavku.

(reakce na) jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 22:06 | Nahoru | #18
StrejdaMortymer> laguny potřebujou při poruše (časté) elektroniky inženýra z NASA :D

1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 22:07 | Nahoru | #19
Co Fiat Multipla v CNG? Za carou jdou sehnat celkem pekny kusy za par susnu. A splnuje to defakto vse krom nejakyho zatahu. Coz si stejne myslim od rodinnyho ropaku cekat nelze...

jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 22:08 | Nahoru | #20
S těmahle zrovna zkušenost mám.Měl jsem v práci Berlingo 1,9D 2002 naj 200000km.Oproti třeba Fabii SDI je to enormě zdechlý a docela to i baštilo.Nejezdil jsem s tím žádnou pilu ale pod 6L to nejezdilo.Jinak na něj ale vzpomínám rád.Auto to bylo fakt držák Je tam nevýhoda hlavně té zadní nápravy ale to už dokážou zrepasovat i kolem 4500kč a je pokoj.V práci jsmem měl i 1,6HDI.Nejelo to špatně ale spotřeba taky kolem 6L nafty.Jinak to taky v celku sloužilo až na spojku který u těhle HDI rádi odchází třeba už ve 150 000km.Já mám ted Xsaru v 2,0 HDI.Hodně lidí mě od toho zrazovalo ale fakt si nemůžu stěžovat i když třeba motor z ochcávky 1,9 66kw bych tam viděl radši Ale za mě to Berlingo asi jo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 22:10 | Nahoru | #21

Jawasaki píše: neboj, vim jak to je s nájezdem kilometrů a i při téhle "nízké" ceně se při vážným zájmu nebudu rozpakovat obětovat pětikilo za cebii. kilo na tacho u 12-15let starýho auta je pro mě alarm. na druhou stranu z vlastní zkušenosti vím že pro auto (konkrétně okta 1.9tdi 66kw) není žádnej problém najet 600.000 a bejt jak nová i bez GO motoru. a to auto znám osobně. takže auta s 200+ na tacho se fakt moc nebojím. muj transit má 480.000 a klape jak víno. prostě beneli nechcíííí i když logika velí pro.



jenže my se tady nebavíme o nesmrtelné rotačce v oktávce,ale o pojebaném HDI v berlingu..

ten rozdíl v nákladech není až tak propastný-to Hdi ti bude jezdit cca za reálných 6,5 litrů a benzín za 7,5 -8 litrů. zato náklady na opravy v období řekněme tří let můžou jít do desítek tisíc.bez přehánění...

(reakce na) jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 22:12 | Nahoru | #22

Twister píše: Co Fiat Multipla v CNG? Za carou jdou sehnat celkem pekny kusy za par susnu. A splnuje to defakto vse krom nejakyho zatahu. Coz si stejne myslim od rodinnyho ropaku cekat nelze...



ruce pryč,ty CNG se strašně serou........

jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 22:15 | Nahoru | #23
A co se motoru týče u té Fabie 1,4 tdi s ohledem na to že to je tří vál a 1,4 obsah tak motor tahá nádherně.Byl jsem s tím v Chorvatsku.Naložený auto,4 lidi a pomalu jsem nejel a spotřeba byla 4,7L.Když pominu že při rozjezdu je potřeba trochu víc plynu a při jízdě trochu víc vytáčet.Přeci jenom ten malej obsah je znát.Tak podle mě to není vůbec špatnej motor.Kamarád co mě jí půjčoval na ní má 350 000km ašlape jak víno..A to jsem rozmlsanej,měl jsem Mazdu MX3 V6,Xsedose 9-2,5V6,Primeru GT atd..

(reakce na) jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 22:16 | Nahoru | #24

Dolph-cz píše: jenže my se tady nebavíme o nesmrtelné rotačce v oktávce,ale o pojebaném HDI v berlingu..

ten rozdíl v nákladech není až tak propastný-to Hdi ti bude jezdit cca za reálných 6,5 litrů a benzín za 7,5 -8 litrů. zato náklady na opravy v období řekněme tří let můžou jít do desítek tisíc.bez přehánění...

To je taky fakt,HDI se 400 000km bych asi taky nechtěl

jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 22:18 | Nahoru | #25
nafta patří do kamen

jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 22:21 | Nahoru | #26
Hele, onnno zase nedej na pověry, my měli na firmě 2x Scenic 16 16 ventily - bez poruchy najely oba přes čtyři kila, po čtyřech letech šly pryč a jezděj furt. Bejvalej kolega měl Lagunu a má jí do teď, odešlel mu jen motorek na sahaře. Rencků mám kolem sebe vůbec dost, a že by se to nějak sralo jak se traduje neslyším.

1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 22:27 | Nahoru | #27
no přátelé sem už nachcanej jak pissoir, tak to budu zas koumat zejtra. nicméně kolega C5 2.0HDI denně do práce 12km 3 roky a zatim dělal jen spotřebák. cca 240 najeto. při koupi 170. jo benznín je prostě jistotka. ale ta ropa.. krouťák příjemnej atd. s tou 1.4tdi sem jezdil 5 dní, děsnej vibrátor, ale tahat to umí, lenoch to taky není a za ten tejden mi to vycházelo ca 5l/100, každopadně fobii už e e. a jak sem řek, jdu chrápat ptž už se mi líbí i cherokee V6 4.0i sekvenční LPG :D

jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 22:28 | Nahoru | #28
s berlingem s 1,6 v LPG jezdim za 9,5 LPG na 100km, což cenově docela jde. Je to 16V, takže se musí točit, jinak moc nejede, ale jinak pro mě super auto. Hafo místa v kabině, slušný výhled, pořádá zrcadla dozadu...

jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 22:43 | Nahoru | #29
když plyn tak jen LPG, cng nechci. ideal by byl nějakej ten berlingo 1.8 LPG,ale na to mám málo platidel... a v současný době jezdim do práce jak to jen jde, takže na přišetření nebude a o pujičkách nechci už nikdy ani slyšet :D

(reakce na) jakej kchár za malej peníz?

6.5.2014 v 22:45 | Nahoru | #30

Jawasaki píše: cherokee V6 4.0i sekvenční LPG :D



Začínáš mluvit rozumně.
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist