Koupil jsem VFR fi 99 rok a už 3x jsem musel startovat přes kabely. Pokaždé když nastartuju přes kabely tak potom 2x-3x za tepla chytne bez problému. Za studena nemám problém nikdy.
Na regulátor mi nehraje to, že ten neomezuje nijak startovací proudy. Nebo jo? Dobíjecí napětí je za studena 13,9-14,0 za tepla (na regulátoru nejde udržet ruka) 13,4-13,6. To bych tipnul na regulátor. ALE =o) když jsem měřil napětí na svorkovnici z alternátoru proti kostře ,tak jsem na dvou žlutých kabelech naměřil okolo 4V a na třetím jen 0,8V.
Chtěl bych poprosit někoho se starou VFR 99 jestli by to nezměřil taky. Nikde jsem nenašel ,jaké hodnoty tam mají být, ani v tom 181MB návodu v angličtině, podle kterého jsem to celé proměřoval.
A kdyby byl startér někde zkratlej tak by se přece neotočil ani když startuju přes kabely z auta nebo jiné moto.
Vím, že už se to tady řešilo víckrát ale když jsem tam napsal tak mi stejně nikdo neodepsal. Takhle to možná bude na očích. Díky všem za rady.
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 teplá nestartuje
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 teplá nestartuje
Proud do startéru jde přímo z baterky do relé a pak do startéru. Do dobíjecího relé to nevede.
Na výstupu z regulátoru při vypnutém motoru mám naměřit napětí baterie. To je taky v pořádku. Po nastartování asi tak po 4-5 minutkách nejsem schopný udržet ruku na regulátoru.
Odběr proudu při všem vypnutém je taky na nule takže by to nikde nemělo mít zkrat.
Bydlím kousek od Přelouče tak si zajedu asi pro regulátor od Ignitechu. Máte s nimi někdo zkušenosti? Originál od hondy se mi nechcce kupovat za 8000
Dnešní další zjištění - hřejou se kabely (a hlavně svorkovnice) od alternátoru do regulátoru. To už tady taky někdo řešil a měl je rozteklé a taky to bylo regulátorem.
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 teplá nestartuje
Honda obecně trpívala na regulátory. Až V-TEC měl problémy s alternátorem.
Za přístup +1 s tímhle se jen tak někde nesetkávám.
Když jsem vyrazil do ignitechu, motorka bez varování na křižovatce zdechla asi 1km od cíle. Naštěstí tam byl někdo od SulKar racing teamu s dodávkou, tak se pro mě otočil. Po proměření alternátoru jsme vyměnili regulátor a už dobíjela jak má. Abych to neměl tak lehký, tak jsem cestou domů ještě zmokl.
Ještě dám pod nový regulátor navíc hliníkovou desku aby se líp odvádělo teplo a už jen jezdit. Možná ještě dodám časem do palubky V-metr pro klid v duši
Mějte se fajn
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 | motokuba | 5 | 1.9.2024 v 17:13 Gahan37 |
Honda vfr800 vtec Honda VFR 800 | wer954 | 4 | 21.8.2024 v 10:47 Gapyra |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |