globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VFR 800 teplá nestartuje
6.5.2014 v 16:44
Ahoj,

Koupil jsem VFR fi 99 rok a už 3x jsem musel startovat přes kabely. Pokaždé když nastartuju přes kabely tak potom 2x-3x za tepla chytne bez problému. Za studena nemám problém nikdy.

Na regulátor mi nehraje to, že ten neomezuje nijak startovací proudy. Nebo jo? Dobíjecí napětí je za studena 13,9-14,0 za tepla (na regulátoru nejde udržet ruka) 13,4-13,6. To bych tipnul na regulátor. ALE =o) když jsem měřil napětí na svorkovnici z alternátoru proti kostře ,tak jsem na dvou žlutých kabelech naměřil okolo 4V a na třetím jen 0,8V.

Chtěl bych poprosit někoho se starou VFR 99 jestli by to nezměřil taky. Nikde jsem nenašel ,jaké hodnoty tam mají být, ani v tom 181MB návodu v angličtině, podle kterého jsem to celé proměřoval.
A kdyby byl startér někde zkratlej tak by se přece neotočil ani když startuju přes kabely z auta nebo jiné moto.

Vím, že už se to tady řešilo víckrát ale když jsem tam napsal tak mi stejně nikdo neodepsal. Takhle to možná bude na očích. Díky všem za rady.
Anketa:
Regulátor dobíjení
100%
4
Alternátor
0%
0
Startér
0%
0
Baterie
0%
0

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 teplá nestartuje

6.5.2014 v 16:57 | Nahoru | #1
Jestli ti to dobíjí jak má a pořád máš vybitou baterku tak je ta baterka asi mrtvá.

(reakce na) VFR 800 teplá nestartuje

6.5.2014 v 17:08 | Nahoru | #2
dave-lister> Sorry zapomněl jsem dopsat, že baterie je už nová
A že by mělo být dobíjecí napětí 14,2V - 14,8V. Takže otázka by měla být spíš směřovaná jestli je to altík nebo regulátor.

Naposledy editováno 06.05.2014 17:10:53

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 teplá nestartuje

6.5.2014 v 17:21 | Nahoru | #3
Měl by si naměřit o trochu více než 14V. Návod na proměření vinutí alternátoru najdeš někde v diskuzi. Nejčastěji je vadný regulátor, když ti neodejde dnes, může být po smrti za měsíc.
Proud do startéru jde přímo z baterky do relé a pak do startéru. Do dobíjecího relé to nevede.

(reakce na) VFR 800 teplá nestartuje

6.5.2014 v 19:03 | Nahoru | #4
dave-lister> Na alternátor jsem našel na proměření že mezi všemi žlutými kabely musí být odpor 0,1 - 1 ohmu (a to mám v pořádku) a na ty volty na výstupu z alternátory jsem přišel náhodou když jsem už šťouchal vidličky z měřáku všude kde jsou kabely

Na výstupu z regulátoru při vypnutém motoru mám naměřit napětí baterie. To je taky v pořádku. Po nastartování asi tak po 4-5 minutkách nejsem schopný udržet ruku na regulátoru.
Odběr proudu při všem vypnutém je taky na nule takže by to nikde nemělo mít zkrat.

Bydlím kousek od Přelouče tak si zajedu asi pro regulátor od Ignitechu. Máte s nimi někdo zkušenosti? Originál od hondy se mi nechcce kupovat za 8000

VFR 800 teplá nestartuje

6.5.2014 v 19:09 | Nahoru | #5
Pokud vím tak ten od Ignitechu se montuje často a nejsou s ním problémy.

VFR 800 teplá nestartuje

6.5.2014 v 20:02 | Nahoru | #6
měl jsem ho na 750, luxus...na jejich stránkách máš návod na měření 3f alternátoru.

VFR 800 teplá nestartuje

6.5.2014 v 23:10 | Nahoru | #7
Ještě to zkus přeměřit podletohohle

VFR 800 teplá nestartuje

7.5.2014 v 01:37 | Nahoru | #8
Měření alternátoru

Naposledy editováno 07.05.2014 01:42:20

VFR 800 teplá nestartuje

8.5.2014 v 15:49 | Nahoru | #9
Díky všem za tipy a návody zítra jedu do ignitechu pro regulátor. Měření ukazuje že by měl být špatný. Dám vědět jak to dopadlo až udělám další měření s novým regulátorem.

Dnešní další zjištění - hřejou se kabely (a hlavně svorkovnice) od alternátoru do regulátoru. To už tady taky někdo řešil a měl je rozteklé a taky to bylo regulátorem.

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 teplá nestartuje

9.5.2014 v 17:32 | Nahoru | #10
Regulátor :). Doporučuju nedávat originál Honda (vydrží stejně opravdu maximálně 40. tis), ale použil bych výrobce VAPE. Levná, ale za to fungující součástka
Honda obecně trpívala na regulátory. Až V-TEC měl problémy s alternátorem.

(reakce na) VFR 800 teplá nestartuje

9.5.2014 v 23:16 | Nahoru | #11
Byl jsem v ignitechu a míto toho aby na mě jen prodal regulátor a vydělal na mě, tak ho proměřil a doporučil mi abych přijel s motorkou, protože se mu zdá, že regulátor je v pohodě. Podle toho, co jsem mu řekl si myslí, že to bude alternátor. Uvidíme příští týden.
Za přístup +1 s tímhle se jen tak někde nesetkávám.

VFR 800 teplá nestartuje

13.5.2014 v 10:59 | Nahoru | #12
Tak je opraveno.
Když jsem vyrazil do ignitechu, motorka bez varování na křižovatce zdechla asi 1km od cíle. Naštěstí tam byl někdo od SulKar racing teamu s dodávkou, tak se pro mě otočil. Po proměření alternátoru jsme vyměnili regulátor a už dobíjela jak má. Abych to neměl tak lehký, tak jsem cestou domů ještě zmokl.
Ještě dám pod nový regulátor navíc hliníkovou desku aby se líp odvádělo teplo a už jen jezdit. Možná ještě dodám časem do palubky V-metr pro klid v duši

Mějte se fajn
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist